Bent u de saaie ticketsoftware beu? Wij ook. Met LiveAgent komen uw emails, chats, oproepen, vermeldingen op sociale media en andere kanalen terecht in één algmene inbox en met behulp van geavanceerde automatiseringsregels en integraties zal uw nachtmerrie voor klantenservice eindigen met een simpele klik op “Aanmelden” knop.
Ticketsoftware demo/strong>
00:00/03:20
Het ticketsysteem zet verzoeken van klanten om in tickets die gemakkelijk kunnen worden verdeeld onder een klantenondersteuningsteam. Dit kan het ticketbeheer aanzienlijk verbeteren, omdat helpdeskmedewerkers vanaf één plek toegang hebben tot vragen van klanten en deze efficiënt kunnen oplossen.
LiveAgent producttour
00:00/02:24
LiveAgent ticketsoftware volgt automatisch al uw klantenproblemen en zet deze om in tickets. Elke inkomende vorm van communicatie wordt omgezet in tickets voor meer gemak en taakbeheer. De gebruikersinterface is aanpasbaar en intuïtief.
Verbeter uw helpdeskmogelijkheden met de juiste ticketoplossing. Geef uw klantenondersteuningsteam een verscheidenheid aan tools en functies. Bekijk wat uw helpdeskmedewerkers krijgen met LiveAgent.
Dit is wat uw ondersteuningsteam krijgt:
Maak uw klanten blijer en geef ze meer communicatiemogelijkheden, meer comfort en meer gemak in elk opzicht. Bekijk hoe uw klanten profiteren wanneer u LiveAgent-ticketsoftware kiest.
Een greep uit wat uw klanten krijgen:
LiveAgent is software voor IT-ticketing die meerdere kanalen, zoals klantenemails, chats, oproepen en sociale media, combineert om een holistische klantenservice aan uw klanten te bieden. Maar daar stopt het niet. LiveAgent biedt een klantenportaal met ondersteuning voor meerdere kennisbanken, forums en feedback van klanten & suggesties. Ontdek wat het meest geavanceerde helpdeskticketsysteem jouw organisatie te bieden heeft.
Alles-in-één oplossing
Hybride ticketing
Elke keer dat een klant contact opneemt met ondersteuning, kan een inkomend ticket afkomstig zijn van elk kanaal. Het LiveAgent-ondersteuningsticketsysteem regelt alle communicatie, zodat uitgebreid zoeken geen onderdeel hoeft te zijn van uw dagelijkse taken. Houd alle vragen van klanten bij in één helpdesk-ticketthread, ongeacht of deze afkomstig is van email, live chat of sociale media.
Teamcommunicatie
Efficiënte workflow
Gebruik standaardantwoorden om veelgestelde vragen in klantenondersteuningstickets te beantwoorden en de reactietijden van vertegenwoordigers te verkorten. Een helpdeskteam kan veelvoorkomende problemen aanzienlijk sneller oplossen en zich concentreren op uitgebreidere vragen van klanten. Blijf gefocust op wat uw aandacht vereist.
Kennisbeheer
Ontdek hoe ticketing u kan helpen bij het afhandelen van klantenverzoeken, het vergroten van het klantenbehoud of het verbeteren van de klantentevredenheid
Klanten tevreden stellen
Bevredig uw klant met een ticketsysteem waarmee u sneller en beter geïnformeerd kunt reageren. Bied uw klanten gemak en antwoord via meerdere kanalen terwijl u alles overzichtelijk houdt.
80 %
van de consumenten verwacht snelheid en gemak
Een meerderheid van de klanten beschouwt snelheid, deskundige hulp, gemak en vriendelijkheid als belangrijke elementen van klantenservice.
Rendement op investering verhogen
Klanten waarderen goede klantenservice in elk bedrijf. Verhoog uw inkomsten met snellere en betrouwbare ondersteuning, terwijl u de kosten van de klantenservice verlaagt met één speciaal ticketsysteem voor de helpdesk.
86 %
zijn bereid te betalen voor goede service
Verlaag uw kosten en verdien meer. Klanten zijn altijd bereid meer te betalen voor een geweldige klantenservice.
Loyaliteit winnen
Dankbare klanten stellen goede service en deskundige hulp van klantenservicemedewerkers altijd op prijs. Verbeter uw klantenservice tijdens hoge ticketvolumes en bouw een sterke klantenloyaliteit op met geweldige interacties.
73%
Hogere tevredenheidspercentages
Geef gepersonaliseerde gesprekken en maak uw klanten blij. Onze volledig uitgeruste live chatsoftware kan u helpen met klantentevredenheid en een geweldige ervaring voor vertegenwoordigers.
Verbeter uw klantenservicebeheer voor een betaalbare prijs. Krijg de juiste functies voor klanteninteractie en bespaar geld op uw ticketoplossing.
Getuigenissen
Geen contracten, geen verborgen kosten – alleen maandelijkse facturering. Volledig transparante prijzen, alleen gefactureerd voor echt gebruik elke maand. Selecteer het juiste abonnement en begin met het bieden van de beste klantenondersteuning.
Most Popular
Bied de beste klantenservice en organiseer uw vragen met ticketing
De prijzen voor helpdesksoftware voor ticketing kunnen variëren van gratis tot erg duur. Dit hangt van veel factoren af. U moet altijd een paar dingen overwegen voordat u besluit een systeem te kiezen. De kosten kunnen variëren vanwege functies en hun kwaliteit, het aantal aangepaste integraties, de populariteit van het geselecteerde merk, bruikbaarheid in verschillende scenario’s, schaalbaarheid en vele andere factoren. Er zijn een paar prijsmodellen waarmee u rekening moet houden om ervoor te zorgen dat een helpdesksysteem de moeite waard is en past bij uw bedrijfsmodel.
Met prijsmodellen per ticket kunt u betalen voor wat u nodig heeft. Dit prijsmodel is ideaal voor helpdesks met weinig klantentickets. Het grootste nadeel is misschien een gebrek aan motivatie voor agenten om ondersteuning te bieden, aangezien elk afgehandeld ticket gelijk staat aan een groter bedrag dat aan de serviceprovider wordt betaald.
Prijsmodellen voor licenties kunnen licenties voor een of meer gebruikers bevatten. Iedereen die het heeft, kan de software voor onbepaalde tijd gebruiken zolang de prijs is betaald. De prijs voor een licentie kan een vast bedrag zijn of op abonnementsbasis.
Net als bij het prijsmodel voor licenties, kunt u een vast bedrag of een abonnement betalen waarmee u ticketingsoftware op meerdere apparaten kunt gebruiken. De uiteindelijke somstapels voor elk apparaat dat in een helpdesk wordt gebruikt.
Het op vertegenwoordigers gebaseerde model is het meest gebruikelijk en heeft de meeste voorkeur omdat het u eerlijke voorwaarden biedt. Uw prijs is afhankelijk van het aantal softwaregebruikers. Ze kunnen de software gebruiken met elke betaalde functie zonder limieten bepaald door ticketing of runtime.
Raak vertrouwd met ticketoplossingen en leer over de softwareverplichtingen. Deze omvatten basisprijzen, software- of hardwarevereisten, ingebouwde functies, integraties, ondersteunde klantcommunicatiekanalen en zelfs klantenondersteuning voor helpdeskgebruikers . Zodra u alle essentiële informatie heeft, kunt u een weloverwogen beslissing nemen over welke software het beste is voor uw situatie.
De meest voorkomende problemen bij het kiezen van de beste ticketsoftware voor uw bedrijf zijn prijsopties. De prijzen van ticketsoftware zijn afhankelijk van een aantal factoren, zoals basis basisfuncties, integraties, betrouwbaarheid en meer. Overweeg al deze opties en vergelijk prijsniveaus om er zeker van te zijn dat u de software krijgt die u nodig heeft zonder te veel te betalen.
Elke helpdesksoftware moet geweldige ondersteuning bieden aan zijn gebruikers. Daarom zijn gebruiksvriendelijke zelfbedieningsmogelijkheden en directe contactmogelijkheden een noodzaak. Klanten van LiveAgent kunnen op elk moment contact opnemen met onze 24/7 ondersteuningslijn via e-mail, livechat of telefoon. U kunt ook door ons externe kennisklantenbestand bladeren voor zelfbedieningsopties.
Bied uitstekende klantenservice met een selectie tools waarmee u elk belangrijk klantkanaal kunt bereiken. Geef uw klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om contact met u op te nemen via e-mail, livechat, oproepen , of zelfs sociale media. Met de toevoeging van een klantenportaal en een externe kennisbank kunt u ervoor zorgen dat uw klanten hun voorkeursoptie kunnen vinden.
Voelt u zich overweldigd door inkomende verzoeken? Elke goede ticketingsoftware kan u helpen op te schalen wanneer dat nodig is en u helpen ruimte te creëren voor meer klantenondersteuningsmedewerkers. Het werkt ook andersom. Voel u vrij om te downgraden wanneer u het gevoel hebt dat u te veel betaalt voor functies die u niet gebruikt.
Uw klantenserviceteam moet alles hebben wat nodig is om ondersteuning te bieden. Softwarebeperkingen hoeven niet per se slecht te zijn, vooral voor helpdesks die niet alle tools en functies nodig hebben software kan bieden. Overweeg alles wat u nodig heeft en kies de beste opties voor een eerlijke prijs
Medewerkers van de klantenservice moeten als een eenheid werken. Maak gebruik van de helpdesk hulpmiddelen voor samenwerking, deel klantprofielen en werk eenvoudig samen aan klantproblemen. Iedereen kan meedoen. LiveAgent kan u helpen met notities, tags, contactgegevens en klantentickets splitsen indien nodig.
In 2006 begon LiveAgent omdat de oprichters geen goede tool voor klantenondersteuning konden vinden waarmee live chat, dus hebben ze er zelf een gemaakt. In 2011 breidden ze de functies van de software uit met een helpdesk-ticketsysteem. Nu heeft LiveAgent meer dan 45 ticketfuncties en meer dan 200 integraties, evenals de ondersteuning van integraties van derden en is het eenvoudig te gebruiken en in te stellen. De helpdesk-ticketfuncties verbeteren de productiviteit en verhogen het klantenbehoud en het aantal conversies. Bij elk abonnement is een optionele mobiele app inbegrepen. U kunt ook contact opnemen om aangepaste integraties op te zetten.
LiveAgent is een zeer schaalbare optie met een robuust aanpassingsniveau en opties voor integratie in één enkel platform. Met zijn omvangrijke reeks functies en nauwe integraties, kan het worden aangepast aan de behoeften van zowel kleine als grote bedrijven in een breed scala van sectoren.
LiveAgent is een sterke keuze voor mensen met een beperkt budget, omdat het redelijk geprijsd is, zelfs op het hoogste niveau. SAML single sign-on wordt echter niet ondersteund voor ondernemingen met honderden werknemers.
Ze lanceerden in 2016 een helpdesk-ticketingsysteem dat kan worden geïntegreerd met veel apps die door Zoho zijn ontwikkeld. In totaal hebben ze tussen de veelheid aan apps voor elk bedrijfsniveau, die nog steeds om de paar maanden daalt, meer dan 60 miljoen gebruikers bereikt. Bovendien hebben ze uitgebreide en redelijk geprijsde cloudgebaseerde software.
Zoho Desk is een schaalbaar systeem van één medewerker tot honderden. Gebruikers van Zoho hebben ook de toegevoegde bibliotheek met Zoho-producten die kunnen worden geïntegreerd met de Zoho Desk.
Hoewel redelijk geprijsd, is de mogelijkheid om een light agent toe te voegen een extra $ 6 per maand (en 50 gratis light agents op het hoogste niveau). Light agents hebben beperkte helpdeskrechten omdat ze geen deel uitmaken van het klantenondersteuningsteam, maar wel klantenservice-interacties. Het mist ook een SAML single sign-on en de integratie van klantrelatiebeheer (CRM) is met een ander product dan Zoho. Een van de belangrijkste kenmerken waarmee het zich onderscheidt, is de AI Zia, die een krachtige toevoeging is aan het ondersteunend personeel, maar alleen beschikbaar is voor het hoogste niveau. Bovendien hebben ze het extra voordeel van een lagere prijs als ze jaarlijks worden gefactureerd
Look into Zoho Desk alternatives.
HappyFox is een snel op te zetten, webgebaseerde helpdesk en biedt enorme aanpassingsmogelijkheden, administratiebeheer en beveiligingsfuncties waar een groot bedrijf van zal profiteren. Bovendien is het gebruiksvriendelijk en biedt het veel functies waarmee selfservice voor klanten de werklast van uw agenten kan verlichten.
Omdat er geen gratis optie is en hun prijsopties beginnen bij $ 29 per agent per maand, is het geen gemakkelijke verkoop voor mensen met een beperkt budget. Het voordeel is dat ze onbeperkte agentservice bieden, maar tickets per jaar beperken voor uitgebreidere operaties. Het bedrijf biedt grote bedrijven single sign-on en tools om het beheer en de beveiliging te handhaven.
Er is een vereiste van 5 vertegenwoordigers voor alle abonnementen, maar het is moeilijk in te schatten of dit een goede of slechte zaak is zonder de prijsstructuur te kennen.
Prijzen zijn niet direct beschikbaar, maar ze bieden vier niveaus van op agenten gebaseerde prijzen vanaf €29/vertegenwoordiger/maand. Er zijn ook vier niveaus van onbeperkte agenten met ticket- en aangepaste veldlimieten. Limieten beginnen bij 10.000 tickets per jaar en tien aangepaste velden, en het hoogste niveau heeft 250.000 tickets per jaar en 200 aangepaste velden.
Evaluate HappyFox alternatives.
Help Scout wordt vertrouwd door meer dan 12.000 bedrijven in 140 landen en is een klantenondersteuningsplatform dat is gebouwd met het oog op groeiende bedrijven. Als resultaat van de focus van Help Scout op klanten, vergemakkelijkt het ook de samenwerking tussen teamleden, iets dat tot stand is gekomen door tien jaar ervaring.
Help Scout is ontworpen om met uw bedrijf mee te groeien en ondersteunt bedrijven van elke omvang. De laagste niveaus beginnen met een breed scala aan functies. De service omvat meer geavanceerde beveiliging, zoals HIPAA-compatibele functies en single sign-on-mogelijkheden met de middelste en hoogste abonnementen.
Ze bieden een proefperiode van 15 dagen van hun twee lagere niveaus, maar het hoogste niveau, hoewel het robuuste functies vertoont waarnaar elke onderneming op zoek zou zijn, heeft geen prijs vermeld. Help Scout is een optie waarmee bedrijven hun plan kunnen upgraden naarmate hun bedrijf schaalt. Het biedt geen gratis versie.
Check out Help Scout alternatives.
Hoewel het niet zo gebruikelijk is als andere helpdesk-ticketsystemen op deze lijst, richt KB Support zich op het zijn van de beste ondersteuningstool-plug-in voor WordPress- en eCommerce-websites.
Dit product is gericht op startende bedrijven op internet, met plug-ins specifiek voor WordPress en eCommerce-integratie.
Hoewel KB-ondersteuning lage jaarlijkse factureringskosten heeft, is er na betaling wel een vastlegging van een jaar voor nodig. Ze hebben de mogelijkheid om specifieke plug-ins te kopen die bij elk niveau van het abonnement worden geleverd, zodat u kunt beslissen wat u wel en niet nodig heeft, hoewel de bundels een aanzienlijke korting opleveren. Afgezien van de kosten, is het nadeel dat er geen slimme toewijzingstechnologie aan het werk is; het wijst gewoon willekeurig toe of op basis van actieve tickets per gebruiker.
Voor een enkele site, jaarlijks gefactureerd (prijsverhogingen per site naar een onbeperkt abonnement):
Zendesk, een van de meest bekende helpdesk-ticketsystemen, heeft veel opties vanaf €19 per vertegenwoordiger per maand met de basisfuncties, en hun enterprise-ready abonnement begint bij €99 per vertegenwoordiger per maand. Deze hoogwaardige service wordt vertrouwd door bedrijven als Uber en Netflix, plus meer dan 160.000 wereldwijde bedrijven.
Zendesk biedt abonnementen voor elke bedrijfsgrootte en een gratis proefversie voor elk niveau.
De functies van Zendesk zijn uitgebreid, met plannen die variëren van Prijs
Review Zendesk alternatives. Hoewel Vision Helpdesk veel helpdeskopties biedt, van klantenservice tot IT-ondersteuning, is het een helpdesk-ticketingsysteem dat zich richt op uw werknemers met samenwerkings- en gamificatiefuncties die een positieve werkomgeving stimuleren. Dat betekent echter niet dat ze de klant uit het oog verliezen, wat klanten een multi-channelbenadering biedt voor interactie met ondersteuning. Dit systeem creëert een gecentraliseerde helpdesk voor uw bedrijf met aanpasbare workflows. Hoewel het redelijk geprijsd is, heeft het niet het brede scala aan functies dat sommige grotere ondernemingen nodig hebben. Hoewel Vision Helpdesk beschikbaar is in zowel SaaS-cloud- als downloadbare licenties, is de SaaS-cloudlicentie alleen beschikbaar in de VS, het VK, de EU en India. Ze hebben echter wel een gratis proefperiode van 30 dagen zonder verplichtingen. Hoewel Vision Helpdesk beschikbaar is in zowel SaaS-cloud- als downloadbare licenties, is de SaaS-cloudlicentie alleen beschikbaar in de VS, het VK, de EU en India. Ze hebben echter wel een gratis proefperiode van 30 dagen zonder verplichtingen. Look into Vision Helpdesk alternatives. Net als anderen op deze lijst, is HubSpot Service Hub opgezet om met u mee te groeien en is het een herkenbare naam, aangezien ze veel andere producten aanbieden. U kunt aan de slag met een gratis abonnement van een vertrouwde naam op internet, en u kunt flexibele ondersteuning en eenvoudige onboarding gebruiken om uw klanten beter te begrijpen.
Het HubSpot Service Hub-systeem is een optie die meegroeit met uw bedrijf met zowel gratis als betaalde versies, afhankelijk van de behoeften van uw bedrijf. De hogere niveaus bieden essentiële functies voor een groot bedrijf naarmate het groeit. Ze bieden een gratis versie met veel van de essentiële functies die je nodig hebt om aan de slag te gaan. Toch begint de ticketautomatisering pas bij het abonnement van €50 per maand, dat twee agenten omvat en de mogelijkheid om extra gebruikers toe te voegen voor €25 per maand. start niveau. Op het hoogste niveau is het een jaarlijkse verbintenis. Evaluate Hubspot alternatives. Op de markt gebracht als een helpdeskoplossing die een meer gepersonaliseerde ervaring voor klanten creëert, verwijdert Front ticketnummers om de klant een persoonlijk antwoord te geven. Het is gemakkelijk en intuïtief en automatisering houdt bij of vragen aan het juiste ondersteuningsteamlid worden toegewezen. Front is een zeer schaalbaar systeem met maximaal tien teamgenoten op het onderste niveau, 50 op het tweede niveau en onbeperkt bovenaan.
Er is geen ticketsysteem, maar het werkt door ondersteuning te organiseren via gedeelde inboxen en deze toe te wijzen via automatische taakverdeling. Hoewel het ticketingsysteem de toewijzingen niet automatiseert, kun je regels maken die dat wel doen (aangepaste regels zijn alleen beschikbaar op het niveau van €49). Er is ook een jaarlange verbintenis. Check out Front alternatives. Dit systeem is een betaalbare optie voor kleine en middelgrote bedrijven die de ervaring van het gebruik van een helpdesksysteem willen vereenvoudigen. Het biedt aanpassingsmogelijkheden en app-integratie van derden. Hoewel de waarde voor de kosten hoog is bij Azure Desk, beperkt het feit dat ze slechts één abonnement hebben dat geen functies op ondernemingsniveau heeft, de bruikbaarheid ervan voor kleine en middelgrote bedrijven. Er is een gratis proefperiode van 14 dagen beschikbaar; er is echter slechts één planoptie beschikbaar. Het plan heeft veel functies, maar de schaalbaarheid is beperkt. Er zijn geen geavanceerde functies voor ondernemingen, zoals beveiliging of governance. SupportBee is een helpdesk-ticketingsysteem dat tot doel heeft een collaboratieve werkomgeving op te bouwen, zodat leden van het klantenondersteuningsteam elkaar kunnen helpen bij het oplossen van problemen van klanten. Door een gedeelde inbox die eenvoudig in te stellen en mobiel geoptimaliseerd is, is SupportBee een flexibel teamgebaseerd systeem. Dit systeem biedt alle basisprincipes die u nodig heeft om een klantenserviceteam te starten. Het biedt echter niet de ondersteuning die grotere bedrijven nodig hebben. Hoewel zeer betaalbaar, zijn de functies en functionaliteit van SupportBee niet zo uitgebreid of uitgebreid als die van andere bedrijven voor dezelfde prijs. Ook is de klantportaalsoftware alleen beschikbaar op het hogere niveau. Maar over het algemeen is het een vereenvoudigd ticketingsysteem dat goed zal werken voor kleinere bedrijven. Review SupportBee alternatives. Freshdesk wordt vertrouwd door meer dan 40.000 bedrijven, waaronder HP, Pearson en American Express, en is een alles-in-één klantenserviceplatform. Met het schaalbare platform van Freshdesk, native ondersteuning via meerdere kanalen en samenwerkingsfuncties kan uw bedrijf het werk stroomlijnen en de verwachtingen van klanten overtreffen. Dit systeem is op schaal gebouwd met betaalbare opties voor verschillende zakelijke omstandigheden. Er is een gratis versie met de basis die een bedrijf nodig heeft om aan de slag te gaan. Daarna gaat elk niveau verder met de functies die je nodig hebt naarmate je groeit. Routing op basis van vaardigheden begint echter pas op het hoogste niveau. Look into Freshdesk alternatives. Als ondersteuningsplug-in voor WordPress is Awesome Support eenvoudig, gemakkelijk in te stellen en heeft het veel add-ons in elk bundelniveau. Ze bieden de “meest geweldige” helpdesk en ondersteuningsplug-in voor WordPress, met meer dan 10.000 actieve installaties. Hoewel er grote op WordPress gebaseerde sites zijn, zoals Microsoft News en BBC America, is dit het beste voor een kleiner bedrijf, omdat het meer beveiligings- en beheerfuncties moet bevatten om hogerop bruikbaarder te zijn. Maar zelfs als deze niet nodig zijn voor een groter bedrijf, zijn onbeperkte agenten een enorm verkoopargument. Hoewel ze onbeperkte agenten en onbeperkte tickets aanbieden, moet u zich ertoe verbinden het product een jaar lang te gebruiken. Het voordeel is dat elk niveau zeer betaalbaar is voor elk bedrijfsniveau, maar ze hebben niet de opties die een groot bedrijf nodig zou hebben. TeamSupport, vertrouwd door Fujifilm, Comcast en de NBA, is een webgebaseerd business-to-business klantenondersteuningssysteem. Het heeft omnichannel-ondersteuning die samenwerking vergemakkelijkt en klantenondersteuningstickets stroomlijnt door te integreren met software die al in uw toolkit zit. De ondersteuningsservice van dit systeem heeft veel te bieden, maar de startkosten per agent per maand zijn hoog, wat betekent dat het voor sommige kleinere bedrijven buiten bereik kan zijn. Veel functies zijn gericht op B2B-klantenservice en IT-ondersteuning. Het nadeel is dat het laagste niveau €49 per agent per maand kost, relatief duur in vergelijking met sommige andere helpdesk-ticketsystemen met vergelijkbare functies en een lagere prijs. Evaluate TeamSupport alternatives. Freshservice is een cloudgebaseerde oplossing voor IT-servicebeheer. Net als zijn helpdesk-tegenhanger is het een gebruiksvriendelijk, allesomvattend systeem met een serieus scala aan functies. De schaalbaarheid van dit platform geeft het de mogelijkheid om te werken voor bedrijven van elke omvang terwijl ze groeien. Ze bieden een gratis proefperiode van 21 dagen met alle functies geactiveerd. Ze stimuleren samenwerking binnen hun functies. Ze bieden beveiligingsfuncties die gegevens in de cloud beschermen met toegangsbeheer en codering voor gegevens tijdens de overdracht. Helaas is er geen gratis versie. Meer dan 100.000 organisaties zoals Disney en Honda vertrouwen op ManageEngine voor het beheer van hun IT. Hun Servicedesk Plus-systeem is een cloudgebaseerde IT-oplossing die al meer dan tien jaar zowel IT-professionals als klanten blij maakt. Hoewel ManageEngine Service Desk Plus een breed scala aan functies heeft, is het moeilijk om het aan te bevelen aan bedrijven van specifieke grootte zonder de kostendetails te kennen. Prijsplannen lijken goed te schalen met elk bedrijfsniveau. Ze werken ook samen met Zoho om hun Zia AI-assistent in te zetten als mogelijk eerste aanspreekpunt voor klanten. Er is geen gratis versie. Er is een proefperiode van 30 dagen voor elke servicedesk-instance, evenals een demo beschikbaar. Dit is een allesomvattende IT-service met krachtige functies om de service van uw organisatie te verbeteren, inclusief asset- en probleembeheer. Meer dan 131.000 agenten bieden ondersteuning met behulp van Kayako, van Sega tot MTV tot Acer. Het systeem is gebouwd om persoonlijk en eenvoudig te zijn. Het is snel te implementeren, gemakkelijk te gebruiken en heeft unieke functies zoals SingleView, die ze implementeren om een traject voor de relevante klant te personaliseren. Dit is een systeem dat door alle bedrijfsniveaus kan worden gebruikt, omdat de functies u in staat stellen uw klantenbestand beter te begrijpen, wat uniek is voor Kayako. Het is ook zeer betaalbaar voor elk zakelijk niveau, beginnend bij €12,50 per vertegenwoordiger per maand. Het SingleView-systeem, dat de reis van een klant door uw site volgt, stelt uw vertegenwoordiger in staat klantenservice te leveren binnen de context van uw klantervaring. De omnichannel inbox en SingleView zijn beschikbaar in het laagste tariefplan. Er is geen gratis versie, maar er is een gratis proefperiode van 14 dagen en een demo. Helaas mist het een single sign-on-functie. Check out Kayako alternatives. SolarWinds is een moderne oplossing voor IT-servicebeheer (ITSM) die alle functies bevat van een helpdesk-ticketservice, die uniek is voor dit systeem. Dit systeem heeft prijsstructuren voor elk bedrijfsniveau en is gemakkelijk te schalen naarmate u groeit. 30 dagen gratis uitproberen. Demo’s op aanvraag. Redelijke prijzen. Dit systeem heeft automatiseringstools die helpen om het juiste ticket in de handen van het juiste teamlid te krijgen. Er is echter geen gratis versie. Review SolarWinds alternatives. Met hun software die wordt gebruikt bij Adobe en Microsoft, is de JitBit-helpdesk een SaaS-cloudgebaseerde service met een eenmalige aanmelding en naleving van de AVG en HIPAA. Met automatiseringsregels helpt JitBit je tickets te organiseren en je teamtijd te besparen. Met de schaalbaarheid en beveiliging van dit systeem kunt u uitbreiden en de services krijgen die u nodig hebt terwijl uw bedrijf groeit. De gratis proefperiode van 21 dagen kan indien nodig worden verlengd. Het duurt slechts enkele seconden om een site te maken waarmee u kunt werken en testen. Het heeft een consistente prijs per maand, maar beperkt het aantal agenten op elk niveau behalve het hoogste. “Powered by Jitbit” is niet verborgen tot het hoogste niveau. Geen gratis versie. Net als Zoho maakt Jira deel uit van een netwerk van applicaties, wat betekent dat het kan worden geïntegreerd met alle applicaties onder die paraplu. Het Jira-product in deze branche is gebouwd voor snelheid om je te helpen vragen sneller te beantwoorden en de klanttevredenheid te vergroten. Hun service wordt gebruikt door Domino, Square en Twitter, om er maar een paar te noemen. Dit systeem werkt goed voor alle bedrijfsniveaus en biedt een gratis optie en betaalbare niveaus die kunnen worden opgeschaald naar ondernemingen. Elk niveau biedt versleuteling in rust en onderweg. Er is een gratis versie met veel functies en geïnteresseerde bedrijven kunnen een live demo boeken. De ondernemingskosten zitten echter opgesloten achter een contactformulier. Evaluate Jira Service Desk alternatives. Een proefversie is altijd handig bij het kiezen tussen helpdesk-ticketingsystemen. Voordat u zich tot een dienst verbindt, moet u ervaren hoe het is om deze elke dag te gebruiken. De service kan alle functies hebben waarnaar u op zoek bent en toch niet geschikt voor u zijn. Soms voelt het systeem niet goed aan en moet je het proberen om het te zien. Het is net als een spijkerbroek, het kan er goed uitzien op de mannequin, maar niet de juiste pasvorm voor u zijn. Hetzelfde geldt voor al uw klanten. Ze hebben voor uw merk gekozen omdat het voor hen werkt. Daarom moet u het proberen voordat u het koopt. Op dit moment is LiveAgent beschikbaar voor een proefperiode van 14 dagen van hun all-inclusive abonnement zonder dat een kredietkaart vereist is. Het duurt minder dan een minuut om u aan te melden en uw proefrit te starten. Tenzij u zich alleen wilt concentreren op ingeblikte berichten, moet uw personeel worden opgeleid in zowel de basis- als geavanceerde aspecten van ticketverkoop en klantenondersteuning. Daarom moet ticketingsoftware voor iedereen gemakkelijk te leren zijn, zelfs in complexe evenementscenario’s, en je agenten helpen om volledig functionele helpdesksoftware te leren gebruiken. Het LiveAgent-systeem biedt een handige opstartgids die iedereen leert hoe alles in te stellen en aan de slag te gaan. De Academy staat vol met artikelen over het hele spectrum van helpdesksystemen, zoals ticketing, livechat, callcenter en meer. Bovendien kan het uw agenten helpen te leren hoe ze volwaardige helpdeskexperts en betrouwbare klantenservicemedewerkers kunnen worden. Klantinteractie vereist niet altijd alle tools, servicekanalen of geavanceerde functies die tot uw beschikking staan. Verschillende bedrijven hebben verschillende oplossingen nodig met betrekking tot ticketuitdagingen. Te veel betalen voor functies die u nooit zult gebruiken, kan de prestaties van agenten nadelig beïnvloeden en leiden tot complicaties met uw klantenserviceplatform. Zorg ervoor dat u volledig profiteert van gratis proefversies om erachter te komen wat voor u werkt en wat niet. Proefversies zijn belangrijk omdat ze ons in staat stellen het systeem en de interface met functies uit te proberen. Sla een gratis proefperiode niet over vanwege de mooie praatjes die u op een website leest. Met gratis proefversies kunt u basisfuncties uitproberen en u laten zien hoe u complexe gebeurtenissen en situaties in de dagelijkse klantenondersteuning kunt afhandelen. De helpdeskinterface met functies waarvoor u momenteel betaalt, is misschien voldoende, maar heeft u overwogen wat er gebeurt als u een upgrade uitvoert? De meeste robuuste ticketingsystemen bieden verschillende betaalde abonnementen met of zonder bepaalde functies. Zorg ervoor dat u een oplossing kiest waarmee u kunt upgraden en indien nodig aan uw behoeften kunt voldoen. Er zijn een paar belangrijke dingen die honderden organisaties vragen tijdens demogesprekken. Allereerst moet u weten waarvoor u gaat betalen. Vraag naar ondersteunde communicatiehubs of kanaalopties voor klanten, functies die zijn opgenomen in abonnementen en ondersteunde integraties van derden met andere software. Dan komen de prijsopties. De totale eigendomskosten zijn een van de belangrijkste prioriteiten. De implementatie van ticketingsoftware is over het algemeen een eenvoudig proces dat op een aantal punten kan verschillen. Het belangrijkste verschil is tussen webgebaseerde en applicatiegebaseerde software. Over het algemeen sla je bij webbased oplossingen het installatieproces over en ga je er direct mee aan de slag. Het enige dat u nodig heeft, is uw e-mailadres opgeven en u registreren voor een gratis proefperiode. Nadat u uw e-mail hebt bevestigd, kunt u inloggen en vertrouwd raken met het helpdeskplatform. LiveAgent biedt bijvoorbeeld vanaf het begin een handige handleiding om aan de slag te gaan. Het leidt elke nieuwe gebruiker door een paar eenvoudige stappen die hen helpen bij het opzetten van hun nieuwe oplossing. Het beste helpdesk-ticketingsysteem is er een die uw operatie efficiënter maakt en zelfbedieningsopties voor klanten mogelijk maakt om de werklast van uw werknemer te verminderen. Oplossingen zoals LiveAgent hebben robuuste aanpassingsmogelijkheden om workflows te creëren die specifiek zijn voor uw bedrijf. Het beste systeem is het meest geschikt voor uw unieke vereisten. Als u een klein bedrijf bent, moet het doel van uw keuze ROI, waarde en schaalbaarheid zijn. Daarom is het vinden van een systeem dat aan uw behoeften voldoet tegen een betaalbare prijs het ideale scenario. Eenvoudige aanbieders van ticketingsystemen bieden een gratis versie van hun software met beperkte mogelijkheden. LiveAgent biedt een gratis abonnement dat u de basis geeft van alles wat u nodig heeft om aan de slag te gaan, zoals een chatknop, basisrapportage en het klantenportaal. Een andere redelijk geprijsde optie is Zoho Desk, die ook een gratis versie biedt. Van daaruit kunt u ervoor kiezen om te upgraden naar een betaald abonnement. Naarmate uw bedrijf blijft groeien, zijn er meer opties in de mid-level markt van helpdesk-ticketingsystemen, aangezien meer geld meer functies betekent. Op dit moment heeft u waarschijnlijk een groeiend team helpdeskmedewerkers. Je zou je moeten concentreren op het samenbrengen van ze met systemen die samenwerking bevorderen en die kunnen worden geïntegreerd met de verschillende applicaties die je al hebt en die je van plan bent te laten groeien. Er moet echter nog steeds een focus zijn op waarde, aangezien u waarschijnlijk niet voor te veel functies het budget wilt breken. LiveAgent kan op dit niveau meer dan 190 programma’s integreren, inclusief sociale media. Sociale media zijn waardevol voor uw marketingcampagnes, vooral als u een opkomend merk bent. Door vragen en zorgen op sociale media te beantwoorden, kunt u uw merk uitbreiden en gedenkwaardige klantinteracties creëren. Net als andere ticketingsystemen voor helpdesks, kan het ook worden geïntegreerd met Slack om de communicatie tussen teamleden naadloos in stand te houden. Een andere geweldige optie is Jira Service Desk, omdat het ook een enorm assortiment aan integratieopties biedt. Grote bedrijven kunnen alles uit de kast halen. Nu je alle toeters en bellen kunt betalen, is het tijd om te kijken naar alle functies die je wilt en nodig hebt. Maar op zoek gaan naar waarde is altijd de beste manier van handelen, ongeacht met hoeveel geld u moet werken. De zwaargewichten van de ruimte, LiveAgent, Zendesk en Jira Service Desk, bieden enkele kwaliteiten die anderen niet hebben, zoals samenwerkingsfuncties, automatiseringen en eenmalige aanmelding. Single sign-on geeft gebruikers toegang tot de software met behulp van bestaande inloggegevens, zoals inloggen met een Google-account. Dit betekent niet dat dit de enige opties zijn. Afhankelijk van wat u als groot bedrijf nodig heeft in de vorm van klantenondersteuning, kunt u beter kiezen voor een meer kosteneffectieve optie die heeft wat u nodig heeft. LiveAgent heeft bijvoorbeeld een overvloed aan functies, terwijl het hoogste serviceniveau redelijk geprijsd is en een vergelijkbare waarde biedt als sommige helpdesksystemen die veel meer kosten. We hebben de vele voordelen van een helpdesk-ticketingsysteem besproken en hoe dat van toepassing is op uw bedrijf. Ticketingsoftware is een van de meest essentiële tools geworden voor het afhandelen van klantenondersteuning. Met een toenemend aantal online gebruikers verwachten ze allemaal hoogwaardige klantenservice en ondersteuning. Dit aspect is het belangrijkste verschil tussen het behouden en verliezen van een klant. Een helpdesk-ticketingsysteem ondersteunt u en uw bedrijf om de beste klantenservice-ervaring te creëren door uw workflows te verbeteren met automatisering. Het creëert ook bruikbare gegevens van elke gelogde klanttransactie en vermindert uw tijd per ticket door ze in de handen te geven die het meest geschikt zijn voor de taak. Door te vertrouwen op de juiste communicatiekanalen en goed opgeleide klantenservicemedewerkers te hebben, kan een helpdesk-ticketingsysteem een waardevolle aanvulling zijn op uw klantenservicestrategie. Koop de juiste ticketingsoftware voor uw helpdesk en reageer gemakkelijk op serviceverzoeken.
Alternatieve softwareopties
7. Vision Helpdesk
Aanbevolen voor kleine bedrijven
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
8. HubSpot
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
9. Front
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
10. AzureDesk
Aanbevolen voor kleine tot middelgrote bedrijven
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
11. SupportBee
Aanbevolen voor kleine bedrijven
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
12. Freshdesk
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
13. Awesome Support
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
14. TeamSupport
Aanbevolen voor grote bedrijven
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
15. Freshservice
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
16. ManageEngine Service Desk Plus
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
17. Kayako
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
18. SolarWinds
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternatieve softwareopties
19. JitBit
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
20. Jira Service Desk
Aanbevolen voor bedrijven van alle groottes
Key features
Voor- en nadelen
Prijs
Alternative software options
Is een proefversie van het helpdesk-ticketsysteem nuttig?
Fouten die u moet vermijden bij het kopen van ticketsoftware
Geen geschoold personeel
Meer functies staan niet gelijk aan een beter product
Niet ten volle profiteren van een proefperiode
Niet vooruitdenken aan uitbreiding
Wat te vragen tijdens een demogesprek over IT-ticketsystemen
Vragen van klanten
Implementatie helpdesk ticketsysteem
Wat is de beste tickettool?
Het beste helpdesk-ticketsysteem voor kleine bedrijven
Het beste helpdesk-ticketsysteem voor middelgrote bedrijven
Het beste helpdesk-ticketingsysteem voor grote bedrijven
Besluit
Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen
Nederlandse servicedesk software voor een betere klantenervaring
Ontdek LiveAgent, de beste Nederlandse servicedesk-software van 2023, die al uw klantinteracties stroomlijnt via één platform. Verbeter uw klantenservice-ervaring met ons geavanceerde ticketing-systeem, live chat en meerkanaalsintegratie. Probeer het nu gratis zonder creditcard!
De juiste helpdesksoftware voor elk startend bedrijf
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team