Schakel over naar LiveAgent met onze gratis proefperiode en draag vandaag nog uw gegevens over. Onze ontwikkelaars werken momenteel aan een migratie-plug-in, dus houd ons in de gaten voor meer informatie. Begin vandaag nog met uw LiveAgent-reis en ontdek wat onze helpdeskoplossing voor uw bedrijf kan betekenen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig
|
HappyFox
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt ticketing in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat in Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt Live Chat in een abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt Callcenter.
|
HappyFox biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt Selfservice in Ticket-abonnement voor €15/mederker/maand.
|
HappyFox biedt selfservice in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
HappyFox biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie in het Ticket-abonnement tegen een toeslag van €39/maand/per account of in het All-inclusive-abonnement zonder extra kosten.
|
HappyFox biedt een Twitter-integratie in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
HappyFox biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
HappyFox biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisrepository die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt een kennisbank in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Customer Forum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt klantenforum in een Ticket-abonnement voor €15/mederker/maand.
|
HappyFox biedt klantenforum in een abonnement met prijzen op aanvraag.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt automatisering en regels in een abonnement voor €149/medewerker/maand.
|
API
Een set functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt API-functies in een abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
HappyFox biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
HappyFox biedt geen videogesprekken aan.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt onbeperkte geschiedenis in HappyFox biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €149/medewerker/maand.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites in Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt onbeperkte websites in een abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen in het Ticket+Chat-abonnement voor €29/medewerker/maand.
|
HappyFox biedt onbeperkte chatknoppen in een abonnement voor €299/medewerker/maand.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
HappyFox biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopname.
|
HappyFox biedt geen onbeperkte gespreksopname.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in Ticket-abonnement voor €15/medewerkers/maand.
|
HappyFox biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor €149/medewerker/maand.
|
Migreer naar een ultramodern ticketsysteem dat elk belangrijk klantenkanaal aankan. Krijg toegang tot email, live chat, callcenter, sociale media en klantenportaalsoftware voor een eerlijke prijs. Alles wordt volledig ondersteund door een verscheidenheid aan functies en integraties. We bieden ook 24/7 klantenondersteuning voor al onze klanten.
Als u uw HappyFox-gegevens zelf naar LiveAgent wilt migreren, neem dan contact met ons op via live chat of email. Onze ontwikkelaars werken ijverig aan het maken van migratie plug-ins voor een groot aantal helpdeskoplossingen. HappyFox staat nog niet op de lijst, maar laat het ons weten als u dit zou willen!
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Hieronder hebben we de belangrijkste voordelen opgesomd die onze klanten ontvangen van zodra ze hun gegevens van HappyFox naar LiveAgent migreren.
Onze vertegenwoordigers staan 24/7 klaar om u te helpen met al uw problemen.
Onze software biedt meer dan 179 helpdeskfuncties, aangevuld met meer dan 40 integraties.
LiveAgent biedt een volledig gratis abonnement, alsook drie betalende abonnementen tegen spotprijzen.
LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer gratis uw gegevens van één van de onderstaande oplossingsproviders. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Migreren van Gist naar LiveAgent?
Wilt u uw gegevens van Gist naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Migreer eenvoudig van Helpshift naar LiveAgent en ontdek de voordelen van verbeterde klantenondersteuning. Geniet van een gratis proefperiode zonder creditcard, inclusief een uitgebreid pakket aan tools zoals ticketing, live chat, callcenter en sociale media-integraties. Optimaliseer uw workflow en bespaar kosten met LiveAgent's alles-in-één helpdesksoftware. Bezoek nu voor een naadloze overgang en uitstekende klantenservice!
Overstappen van CallPage naar LiveAgent?
LiveAgent is een helpdeskoplossing die meerdere platforms in één interface met elkaar verbindt. Migreer van CallPage naar LiveAgent en profiteer van zakelijke voordelen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team