Heeft u een HappyFox-alternatief nodig?

Ontdek waarom LiveAgent het beste HappyFox-alternatief op de markt is.

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Op zoek naar een alternatief voor CallHub?

HappyFox is geweldige helpdesksoftware met ticketfuncties, kennisbeheer en een intuïtieve interface. Als u echter op zoek bent naar een HappyFox-alternatief, overweeg dan LiveAgent.

Bij LiveAgent begrijpen we dat geweldige software gepaard gaat met geweldige klantenservice. Daarom hebben we een volledig uitgeruste helpdesksoftware gemaakt die de productiviteit van uw klantenserviceteam zal verhogen, de klantentevredenheid zal verhogen en u tegelijkertijd geld zal besparen. Ontdek de kracht van een algemene inbox, automatiseringsfuncties, hybride ticketsysteem, rapportagefuncties en nog veel meer.

LiveAgent heeft wereldwijd meer dan 15.000 bedrijven en 150 miljoen eindgebruikers bediend. Sluit u bij hen aan bij het bieden van klantenservice van wereldklasse. Wij maken het u gemakkelijk.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

HappyFox versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent HappyFox
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
HappyFox biedt ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt Live Chat.
HappyFox biedt Live Chat.
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
LiveAgent biedt een callcenter.
HappyFox biedt geen callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
HappyFox biedt een selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
HappyFox biedt geen Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
HappyFox biedt een Twitter-integratie in abonnement met prijzen op aanvraag.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
HappyFox biedt geen Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
HappyFox biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
HappyFox biedt een WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
HappyFox biedt kennisbank in plan met prijzen op aanvraag.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
HappyFox biedt klantenforum in plan met prijzen op aanvraag.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
HappyFox biedt automatisering en regels in abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
HappyFox biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
HappyFox biedt geen IVR-functies.
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
LiveAgent biedt videogesprekken.
HappyFox biedt geen videogesprekken.
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis in het ticket-abonnement voor €15/vertegenwoordiger/maand.
HappyFox biedt onbeperkte geschiedenis in abonnement voor €149/vertegenwoordiger/maand.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
HappyFox biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
HappyFox biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
HappyFox biedt geen onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
HappyFox biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
HappyFox biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Person deciding between two solutions

Sterk alternatief voor HappyFox

LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, hybride ticketsysteem, automatisering, analyse, rapportage en gamification-functies. Het is ook meertalig. LiveAgent is beschikbaar in 43 verschillende taalvertalingen (sommige gedeeltelijk) en ondersteunt taalaanpasbare widgets.

Geef uw klantenondersteuning vandaag de boost die het nodig heeft met LiveAgent.

De snelste chatwidget

Als u op zoek bent naar een HappyFox-alternatief en snelheid een belangrijke maatstaf voor u is, dan is LiveAgent misschien wat u zoekt. LiveAgent heeftde snelste chatwidget op de markt – hij wordt weergegeven in slechts 2,5 seconden. p>

Een snelle chatwidget is de juiste keuze als u een websitebezoeker effectief wilt omzetten in een klant. Volgens een eMarketer-rapport hebben 35% meer mensen online een aankoop gedaan na gebruik van live chat. Dit komt omdat klanten hun vragen direct kunnen laten beantwoorden voordat ze tot aankoop overgaan.

The fastest live chat on the market

3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

Verbeterde tevredenheid

LiveAgent verhoogt klantentevredenheid & verbetert de conversiepercentages.

Verhoogde productiviteit

Verminder de werktijd van uw vertegenwoordigers en los meer vragen van klanten op dankzij onze algemene inbox.

Tal van handige functies

Met meer dan 179 helpdeskfuncties wordt ondersteuning bieden een fluitje van een cent.

Do more customer support for less money

Krijg meer voor minder met LiveAgent

De beste waarde voor uw geld krijgen is cruciaal wanneer u op zoek bent naar geweldige helpdesksoftware. Als u op zoek bent naar een concurrerend HappyFox-alternatief, overweeg dan LiveAgent. Met onze software kunt u de productiviteit en klantentevredenheid van uw klantenserviceteam verhogen en tegelijkertijd geld besparen. Probeer LiveAgent vandaag nog. Met LiveAgent krijgt u meer voor minder.

Waarom genoegen nemen met minder?

LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Daarom is het een geweldig alternatief voor HappyFox. LiveAgent bespaart u tijd en geld, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is: het opbouwen van zinvolle relaties met uw klanten.

Ready to switch to LiveAgent

LiveAgent versus HappyFox vergelijking

Check out how we compare to HappyFox based on customer reviews on Capterra

comparison between LiveAgent and HappyFox

Actueel vanaf 23-01-2020

Bekijk waarom onze klanten LiveAgent kozen als hun favoriete alternatief voor HappyFox

Vergelijk ons ​​met andere helpdesk software

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to HappyFox alternatief
Als u op zoek bent naar een alternatief voor Intercom, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft de snelste chatwidget op de markt en heeft meer dan 179 helpdeskfuncties.

Een intercomalternatief nodig?

Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Bied uitstekende klanten service.

Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.

Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Callcenter-software

Ontdek een selectie van de beste callcentersoftware op de markt. Kies de ideale callcentersoftware voor uw website en til uw klantenservice naar de maan.

Met de contactcenter software van LiveAgent kunt u al uw communicatiekanalen met klanten optimaliseren in één enkele algemene inbox.

Nederlandse contactcenter software

Met de contactcenter software van LiveAgent kunt u al uw communicatiekanalen met klanten optimaliseren in één enkele algemene inbox.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x