Volgens CCW, 62% van de organisaties denkt dat de grootste uitdaging bij het doen van toekomstige investeringen de integratie met de huidige callcentersoftware zal zijn.
Met LiveAgent hoeft dat niet zo te zijn een uitdaging. Voeg uw telefoonnummer toe aan LiveAgent en begin met bellen en gebeld worden via uw browser, hardwaretelefoon of mobiele apps. Sla onbeperkte gespreksopnames op in LiveAgent en gebruik ze voor training of juridische doeleinden.
Begin vandaag met het verhogen van de klanttevredenheid en de productiviteit van medewerkers met onze gratis callcentersoftware.
Implementeer gratis callcenter software voor uw bedrijf en geniet van deze voordelen:
Onze Nederlandse software bevat gratis ticketing functies om u te helpen de totale tijd die u besteedt aan het oplossen van vragen van klanten te minimaliseren.
Uw ondersteuningsteam kan alle klantenverzoeken van meerdere kanalen op één plaats afhandelen.
Door alle ondersteuningskanalen op één plaats te beheren, besteden uw vertegenwoordigers minder tijd aan het controleren van meerdere apparaten.
De gratis callcenter software van LiveAgent bespaart u heel wat tijd en verhoogt de productiviteit van uw vertegenwoordigers. Verlos uw vertegenwoordigers van het controleren van meerdere apparaten en gsm-apps. Met de gratis callcenter software van LiveAgent kunnen al uw oproepen worden gemaakt en beantwoord binnen het LiveAgent dashboard of onze LiveAgent app. Onze gratis callcenter software ondersteunt ook interne oproepen tussen uw vertegenwoordigers.
Een ander belangrijk voordeel is onze functie voor het opnemen van gesprekken. Met deze functie kunt u uw gespreksopnames opslaan en afspelen voor training en juridische doeleinden.
Verbeter uw klanteninteracties met onze gratis callcenter software. Naast callcenter functies ontvangt u ook een gratis algemeen inbox-ticketingsysteem, live chat, kennisbank en onbeperkte vertegenwoordigers.
Onze gratis callcenter software blijft volledig gratis, maar heeft beperkingen, zoals een zoekgeschiedenis voor tickets van 7 dagen, 1 emailadres, 1 telefoonnummer en 1 live chatknop. Als u geïnteresseerd bent in geavanceerdere functies of in een onbeperkt aantal chatknoppen, emails of telefoonnummers die u kunt integreren met LiveAgent, bekijk dan onze betalende abonnementen.
12% van de Amerikanen geeft aan dat een ‘gebrek aan snelheid’ hun grootste frustratie is bij klantenservice. Statista
72% van de consumenten ervaart het feit dat ze hun probleem aan meerdere mensen moeten uitleggen als een slechte klantenservice. Dimensionaal onderzoek
72% van de consumenten zegt dat wanneer ze contact opnemen met de klantenservice ze verwachten dat de vertegenwoordiger ‘weet wie ze zijn, wat ze hebben gekocht, en dat hij inzicht heeft in hun eerdere contacten. Microsoft
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde Nederlandse helpdesk software voor KMO’s in 2020. Start met onze gratis callcenter oplossing en upgrade op elk moment naar een betalende versie om onbeperkte ticketgeschiedenis, meer functies en geen beperkingen in het aantal live chatknoppen, emailadressen, telefoonnummers en contactformulieren te ontvangen.
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.