Wilt u socialer worden en meer verkopen met uw klantenservice met de juiste klantenservicesoftware? Gorgias is geweldig, maar hebt u LiveAgent al geprobeerd?
Verhoog de klantentevredenheid met software die u niet in de steek laat. Haal meer uit je ticketsoftware, live chat of kennisbank met LiveAgent. Profiteer van tal van functies en integraties, zoals Shopify, sociale media zoals Instagram, Facebook Messenger of Twitter. Blijf lezen en ontdek waarom wij de juiste softwareoplossing met meerdere kanalen zijn voor uw helpdesk.
Ontdek wat de voordelen zijn van het gebruik van LiveAgent
Het opbouwen van betere klantenrelaties leidt tot een beter klantenbestand en hogere inkomsten.
Functies zoals analyse, intuïtief beheersysteem en ticketsysteem helpen u uw middelen beter te beheren.
Gebruik tools zoals sociale media, een geweldig ticketsysteem, een kennisbank en meer voor een betere workflow en betrouwbaardere omnichannel klantenondersteuning.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Gorgias biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Gorgias biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Gorgias biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Gorgias biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Gorgias biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Gorgias biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Gorgias biedt een Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Gorgias biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Gorgias biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Gorgias biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Gorgias biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Gorgias biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent LiveAgent biedt API-functies.
|
Gorgias biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Gorgias biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Gorgias biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Gorgias biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Gorgias biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Gorgias biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Gorgias biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Gorgias biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Gorgias biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
We nemen het serieus. We hebben hard gewerkt om onze live chatwidget te perfectioneren en het was het waard. Onze live chatwidget is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden.
U kunt nu een echt snelle live chat met de helpdesk hebben. Gebruik de livechat van LiveAgent om een supersnelle en betrouwbare klantervaring te bieden, of u nu Shopify gebruikt of zelfs uw eigen winkel runt. Livechat kan de rollen gemakkelijk omdraaien en van een websitebezoeker een betalende klant maken.
Het is beter om te zien wat alternatieve klantenservicesoftware kan doen. Bekijk onze live chat in actie en beslis of dit de juiste keuze is voor uw helpdesk.
Neem gerust een kijkje op ons kanaal, we hebben binnenkort video’s over onze helpdesktools en -functies, zoals de callcenterfunctie, IVR en meer.
Een softwarebedrijf voor klantenondersteuning moet het goede voorbeeld geven en de beste klantenondersteuning bieden. Een tevreden helpdesk maakt gebruik van klantenservicesoftware die een geweldige klantenervaring biedt.
Daarom bieden we onze klanten 24/7 klantenondersteuning. Kies gewoon uw kanaal, of het nu een telefoontje, een bericht op sociale media of een kennisbank is, we staan voor u klaar.
>Correct vanaf 16/09/2020
Schakel over van Gorgias naar onze klantenservicesoftware en probeer onze geavanceerde functies, zoals kennisbank, callcenter, sociale media of Shopify-integraties.
Ontvang een gratis proefperiode van 14 dagen zonder verplichtingen en zonder creditcardgegevens. We willen u bewijzen dat wij de juiste klantenservicesoftware voor uw bedrijf zijn. Verbeter uw klantenervaring vandaag nog met LiveAgent
Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team