Ontdek wat de voordelen van het gebruik van LiveAgent zijn
Betere klantenrelaties opbouwen leidt tot een beter klantenbestand en verhoogde inkomsten.
Functies zoals analyses, het intuïtieve beheer- en ticketingsysteem helpen bij het beter beheren van je middelen.
Gebruik tools zoals sociale media, een geweldig ticketingsysteem, kennisbank en meer voor een betere workflow en meer betrouwbare klantenondersteuning met verschillende kanalen.
Functies | Liveagent
Probeer de beste alternatieve klantensupport gratis! Geen creditcard vereist.
|
Gorgias
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing aan.
|
Gorgias biedt ticketing aan.
|
Live Chat
Een real-time chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat aan.
|
Gorgias biedt Live Chat aan.
|
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter aan.
|
Gorgias biedt een callcenter aan.
|
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en inhoud van de kennisbank.
|
LiveAgent biedt een Self-Service portaal aan.
|
Gorgias biedt geen self-service portaal aan.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
|
Gorgias biedt een Facebook-integratie aan.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets direct vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
|
Gorgias biedt geen Twitter-integratie aan.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
|
Gorgias biedt een Instagram-integratie aan.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten direct vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en te broadcasten.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
|
Gorgias biedt geen Viber-integratie aan.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en deze te behandelen als elk ander klantenondersteuningsticket.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Gorgias biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
|
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
|
Gorgias biedt geen kennisbank aan.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor je klanten dat zich direct binnen je kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
|
Gorgias biedt geen klantenforum aan.
|
Automatisering en regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
|
Gorgias biedt automatisering en regels aan.
|
API
Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
|
LiveAgent biedt API-functies aan.
|
Gorgias biedt API-functies aan.
|
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
|
Gorgias biedt geen IVR-functies aan.
De snelste live-chat widget op de marktWe zijn er heel serieus mee bezig. We hebben hard gewerkt om onze livechatwidget te perfectioneren en het was het waard. Onze livechatwidget is de snelste op de markt, met weergegeven chatsnelheden van 2,5 seconden. Nu kunt u een echt snelle livechat voor de helpdesk hebben. Gebruik de livechat van LiveAgent om een supersnelle en betrouwbare klantervaring te bieden, of u nu Shopify gebruikt of zelfs wanneer u uw eigen winkel runt. Livechat kan de rollen gemakkelijk omdraaien en van een websitebezoeker een betalende klant maken. LiveAgent Live Chat Demo | Live AgentP0Y0M0DT0H0M136S Live Agent Bekijk onze live-chat in actie
Het is beter om te zien wat een alternatieve klantenservice-software kan doen. Neem een kijkje naar onze live-chat in actie en beslis of het de juiste keuze is voor jouw helpdesk.
Neem gerust een kijkje op ons kanaal, er komen video’s aan over onze helpdesk-tools en functies, zoals de callcenter-functie, IVR en meer.
Klantenservice-software en een geweldige klantenervaringEen softwarebedrijf voor klantenondersteuning moet het goede voorbeeld geven en de beste klantenondersteuning bieden. Een goede helpdesk maakt gebruik van klantenservicesoftware die een geweldige klantervaring biedt. Daarom bieden we onze klanten 24/7 klantenondersteuning. Kies gewoon je kanaal, of het nu een telefoontje, social media-bericht of kennisbank is, wij staan voor je klaar. Dit is hoe een geweldige klantervaring er uit zietLiveAgent vs. Gorgias beoordelingsvergelijkingCorrect vanaf 16/9/2020 Probeer het vandaag nog gratis uit
Verander vanuit Gorgias naar onze klantenservice-software en probeer onze gevorderde functies uit zoals de kennisbank, callcenter, sociale media of Shopify-integraties.
Ontvang een gratis en vrijblijvende 14-daagse demo, geen kredietkaartinformatie nodig. We willen je tonen dat we de juiste klantenservice-software zijn voor jouw bedrijf. Verbeter je klantenervaring met LiveAgent vandaag nog.
Wilt u ons vergelijken met verschillende klantenservicesoftware?Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben. |
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team