LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing die klaar staat om u te helpen uw klanten betere ervaringen te bieden. Breng uw klantenservice naar een hoger niveau met meer dan 175 functies en aanpasbare helpdesktools zoals de snelste live chatwidget, een betrouwbaar ticketsysteem, mogelijkheden voor telefooncentrales en een kennisbank.
LiveAgent biedt ook sociale media-integraties met Facebook, Twitter, en Instagram om u te helpen betere klantenervaringen op sociale media te bieden.
p>Verbeter uw klantenbeheer en help uw klanten vanaf vandaag met LiveAgent. Blijf lezen om meer te weten te komen over onze chatsoftware of start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen kredietkaartgegevens vereist.
Functie | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Genesys
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Genesys biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Genesys biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Genesys biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Genesys biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Genesys biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Genesys biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Genesys biedt geen Instagram-integratie..
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Genesys biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Genesys biedt geen WhatsApp-integratie..
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Genesys biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Genesys biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Genesys biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Genesys biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Genesys biedt IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Genesys biedt videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Genesys biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Genesys biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen..
|
Genesys biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Genesys biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat wordt gevoerd of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Genesys biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Genesys biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Wilt u uw berichten sneller verzenden en meer websitebezoekers helpen? Krijg snellere verbindingen met klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt die wordt weergegeven in slechts 2,5 seconden.
Onze chatwidget heeft geavanceerde functies waardoor het de juiste chatoplossing is voor elk bedrijf. Profiteer van proactieve chatuitnodigingen of realtime typweergave en help uw klanten sneller.
Gebruik bezoekersmonitoringom informatie zoals klantgeschiedenis, siteverwijzer of geografische locatie bij te houden om de workflow te vergemakkelijken.
Dagelijks werken met klanten kan een moeilijke klus zijn zonder de juiste tools. Live chat is een van de beste en handigste tools die beschikbaar zijn, maar hoe zit het met klanten die de voorkeur geven aan andere vormen van communicatie?
Verbeter klantensegmentatie met tags, notities en contactgroepen en verbeter tegelijkertijd de productiviteit en betrokkenheid van vertegenwoordigers met onderscheidingen, badges en gamificatiefuncties.
Verzend massale emails, maak emailsjablonen of integreer vele andere applicaties die u dagelijks gebruikt om uw klantenbestand tevreden te stellen. Houd rekening met de grootte van uw bedrijf en kies het juiste abonnement voor een betaalbare prijs. U hoeft niet failliet te gaan om van bezoekers tevreden klanten te maken.
Helpdesksoftware kan betaalbaar zijn en LiveAgent bewijst dat. Ga uw gang en bekijk de prijzen. Kies of u wilt dat LiveAgent kennisbasissoftware is met een chatfunctie, het ultieme callcenter, of een eenvoudig ticketsysteem voor klantenondersteuning via email.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we onze klanten uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden.
Peter Komornik, CEO
Raak vertrouwd met LiveAgent en kijk of het geschikt is voor uw bedrijf. Test onze live chat, ticketing, kennisbank en andere mogelijkheden volledig gratis. Klik op de onderstaande knop om uw gratis proefperiode van 14 dagen te starten.
Op zoek naar een Tidio-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Tidio-alternatief is, met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Geniet van krachtige functies zoals live chat, callcenter, en sociale media-integraties in één gebruiksvriendelijk systeem. Start nu uw gratis proefperiode en verhoog de klantentevredenheid!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Bent u op zoek naar een Helpshift-alternatief?
Ontdek LiveAgent, het ultieme Helpshift-alternatief voor uw helpdeskbehoeften. Geniet van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten en geen kredietkaart nodig. Verbeter uw klantentevredenheid met onze uitgebreide functies en bespaar tijd en geld. Start nu met een gratis proefperiode van 30 dagen!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team