LiveAgent is een webgebaseerde helpdeskoplossing die u helpt uw klanten betere ervaringen te bieden. Breng uw klantenservice naar een hoger niveau met meer dan 175 functies en aanpasbare helpdesktools zoals de snelste livechatwidget, een betrouwbaar ticketingsysteem, telefooncentralemogelijkheden en een kennisbank.
LiveAgent biedt ook sociale media-integraties met Facebook, Twitter, en Instagram om u te helpen betere klantervaringen op sociale media te bieden.
Verbeter uw klantenbeheer en help uw klanten vanaf vandaag met LiveAgent. Blijf lezen voor meer informatie over onze chatsoftware of start uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen verplichtingen en geen creditcardgegevens vereist.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Genesys
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Genesys biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Genesys biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Genesys biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Genesys biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Genesys biedet een Facebook integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Genesys biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Genesys biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Genesys biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Genesys biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt kennisbank.
|
Genesys biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Genesys biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Genesys biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Genesys biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Genesys biedt IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Genesys biedt videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Genesys biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte weebsites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Genesys biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Genesys biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Genesys biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Genesys biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Genesys biedt geen onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Wilt u uw berichten sneller verzenden en meer websitebezoekers helpen? Krijg snellere verbindingen met klanten dankzij de snelste live chatwidget op de markt die in slechts 2,5 seconden wordt weergegeven.
Onze chatwidget heeft geavanceerde functies waardoor het de juiste chatoplossing is voor elk bedrijf. Profiteer van proactieve chatuitnodigingen of realtime typeweergave en help uw klanten sneller.
Gebruik bezoekersmonitoring om informatie zoals klantengeschiedenis, websiteverwijzing of geolocatie bij te houden om de workflow te vergemakkelijken.
Dagelijks met klanten werken kan een lastige klus zijn zonder de juiste tools. Livechat is een van de beste en nuttigste tools die er zijn, maar hoe zit het met klanten die de voorkeur geven aan andere vormen van communicatie?
Onze uniforme werkruimte voor agenten heeft een betrouwbaar ticketingsysteem dat al uw communicatie stroomlijnt in één uniforme inbox.
Verbind uw e-mailaccounts, Facebook, Twitter, Instagram, Viber, WhatsApp zet een callcenter op met videochat opties, en creëer een kennisbank gevuld met nuttige inhoud Haal het meeste uit de multi-channel engagementmogelijkheden die LiveAgent biedt.
Verbeter klantensegmentatie met tags, notities en contactgroepen en verbeter tegelijkertijd de productiviteit en betrokkenheid van vertegenwoordigers met onderscheidingen, badges en gamificatiefuncties.
Verzend massa emails, maak emailsjablonen of integreer vele andere applicaties die u dagelijks gebruikt om uw klantenbestand tevreden te stellen. Overweeg uw bedrijfsgrootte en kies het juiste abonnement voor een betaalbare prijs. U hoeft niet failliet te gaan om van bezoekers tevreden klanten te maken.
Helpdesksoftware kan betaalbaar zijn en LiveAgent bewijst dat. Ga uw gang en bekijk de prijzen. Kies of u wilt dat LiveAgent kennisbanksoftware is met een chatfunctie, het ultieme callcenter of een eenvoudig ticketsysteem voor klantenondersteuning per email.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten
Peter Komornik, CEO
Maak kennis met LiveAgent en kijk of het geschikt is voor uw bedrijf. Test onze livechat, ticketingtools, kennisbank en andere mogelijkheden volledig gratis. Klik op de onderstaande knop om uw gratis proefperiode van 14 dagen te starten.
Geen creditcardgegevens vereist en geen verplichtingen.
Wij beloven het!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team