Het monitoren van meerdere emailaccounts voor vragen van klanten is vermoeiend en vaak contraproductief. Vragen raken verloren, vergeten of blijven onbeantwoord omdat ze verspreid zijn over meerdere emailaccounts van verschillende servicemedewerkers.
Om een compleet overzicht te krijgen van uw emailvragen voor de klantenservice, hebben meerdere mensen toegang nodig tot één email en dat is waar een gedeelde mailbox van pas komt.
Verbind al uw emails van programma’s zoals Microsoft Outlook, Office 365, Gmail of een aangepaste emailserver en geniet van een gedeelde mailbox.
Een gedeelde inbox is een onderdeel van onze helpdesk en ticketoplossing. Bekijk het als een betere versie van uw Gmail.
Elk van uw ondersteuningsmedewerkers heeft zijn eigen unieke login, maar zodra ze inloggen op de inbox, heeft iedereen toegang tot hetzelfde dashboard. Iedereen kan alle binnenkomende tickets bekijken, wie wat beantwoordt en wat er direct moet worden aangepakt.
De inbox organiseert automatisch alle vragen in afdelingen, bestelt tickets op basis van prioriteiten en wijst verantwoordelijkheden toe aan individuele vertegenwoordigers.
Klantentevredenheid hangt nauw samen met klantenbetrokkenheid, conversieratio en inkomsten. Hoe tevredener uw klanten zijn, hoe beter uw bedrijf zal zijn. Door uw klanten snelle, persoonlijke en deskundige service te bieden, verbetert u de klantenbetrokkenheid, omzet en conversiepercentages.
Stelt uw ondersteuningsmedewerkers in staat om samen aan ingewikkelde vragen te werken. De ene vertegenwoordiger kan verdergaan waar de andere gestopt was omdat alle voortgang wordt opgeslagen en vertegenwoordigers interne notities voor elkaar kunnen achterlaten, chats kunnen maken of zelfs interne gesprekken kunnen voeren.
Omdat uw vertegenwoordigers hun kostbare tijd niet willen verspillen aan het controleren van verschillende accounts en het wisselen tussen apparaten, kunnen ze meer tijd besteden aan het leveren van gepersonaliseerde en goed geïnformeerde service aan uw klanten.
Omdat elke vertegenwoordiger zijn eigen unieke login heeft en de noodzaak om meerdere accounts te monitoren geëlimineerd is, is een gedeelde inbox de veiligste oplossing voor uw bedrijf en uw klanten.
Naarmate uw bedrijf groeit, genereert het meer winst, maar ook meer ondersteuningsverzoeken, productvragen en algemene vragen. Vroeger was het zo dat één persoon verantwoordelijk was voor het beantwoorden van emails voor uw organisatie, en wanneer hij op vakantie ging, werden de inloggegevens gewoon gedeeld met de vertegenwoordiger die hem verving. Het leidde echter tot verwarring en misverstanden door een gebrek aan context en transparantie.
Klinkt bekend? We hebben een oplossing!
LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies waarmee u klantenverzoeken snel en efficiënt vanaf één dashboard kunt beheren.
LiveAgent geeft u toegang tot een onbeperkte geschiedenis van optimale communicatie, en ons geïntegreerd beheersysteem voor klantenrelaties maakt het heel gemakkelijk om supporttickets en hun statusupdates te delen met uw collega’s.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauw contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor kleine bedrijven in 2019-2020.
Meer dan 21.000 bedrijven in verschillende sectoren hebben LiveAgent gekozen voor hun wensen op het gebied van klantenondersteuning.
Met meer dan 180 features, meer dan 40 integraties en eindeloze aanpassingen, past de tool zich gemakkelijk aan uw professionele wensen aan.
Volledig cloudgebaseerd, veilig, eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Ga binnen enkele minuten aan de slag met LiveAgent.
Ontvang onze professionele helpdeskoplossing voor een vaste maandelijkse prijs, zonder verborgen kosten of langetermijnsverplichtingen. Meld u aan voor een gratis proefperiode van 30 dagen om volledige toegang te krijgen tot alle beschikbare functies.
Waar wacht u nog op? Probeer onze gedeelde mailbox vandaag nog!
Most Popular
Ontdek de kracht van een algemene inbox met LiveAgent, dé tool die al uw inkomende berichten zoals e-mails, telefoontjes, sociale mediaberichten en live chats stroomlijnt in één dashboard. Verhoog de efficiëntie van uw klantenservice, verbeter klantentevredenheid en bespaar tijd en geld. Probeer nu gratis en ervaar de voordelen zelf!
Ontdek het Enterprise-plan van LiveAgent voor €69/vertegenwoordiger/maand. Profiteer van alle Large-plan functies, plus extra's zoals een toegewijde accountmanager, prioriteitsondersteuning, en ondersteunde WhatsApp-integratie. Bespaar tot 20% met jaarlijkse facturering, en geniet van flexibele, op maat gemaakte instellingen zonder contracten of installatiekosten. Begin met een gratis proefperiode en ervaar premium klantenservice. Bezoek de pagina voor meer details!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team