Ontdek op welke URL uw klant zich bevindt terwijl u chat met onze opvolgfunctie voor websitebezoekers. LiveAgent zal u ook informeren als de klant naar een andere pagina overschakelt.
De opvolgfunctie voor websitebezoekers is handig, vooral wanneer u uw klanten naar een specifieke URL leidt of wanneer u hen de best mogelijke informatie wilt geven. Bijvoorbeeld met betrekking tot prijzen of technische details van uw product of dienst.
Voordat elke live chatsessie begint, kunt u de klanteninformatie en vele andere details bekijken, zoals hun start-URL. De start-URL is meestal waar de klant of vertegenwoordiger een live chatgesprek heeft gestart.
Voorbeeld:
In ons voorbeeld ziet u de webpagina; https://support.ladesk.com/300428-IVR
Naarmate een chat vordert, kunnen klanten met mogelijk meer en meer vragen komen. In ons voorbeeld had de klant hulp nodig bij de IVR, aangezien het de laatste stap was om een volledig geïntegreerd callcenter te hebben. U kunt zien hoe ze door verschillende kennisbankartikels zijn gegaan.
Bovendien werd de chat later op verzoek vergezeld door een andere collega. Onthoud dat u de interne chat op elk moment kunt starten en dat u zelfs de kans heeft om een offline bericht voor uw collega achter te laten.
Door de huidige URL van uw live chatbezoeker te kennen, kunt u uw klanten de beste en meest nauwkeurige ondersteuning bieden door te zien hoe ze tussen de subpagina’s van uw webpagina navigeren.
Zakelijke voordelen:
- Bespaart tijd
- Trouwe klanten
- Efficiënte klantenservice
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Ontdek andere live chatfuncties:
Chatverdeling
Zorg ervoor dat uw klantenondersteuning effectief omgaat met vragen over live chat. Met de functie chatverdeling kunt u een specifieke manier instellen om alle nieuwe chats te routeren. U kunt kiezen uit Routing willekeurig toegewezen tot maximaal gebruik.
Online bezoekers
Krijg een overzicht van uw huidige websiteverkeer via LiveAgent. In de sectie met de naam Online bezoekers, kunt u de live bezoekers op uw website bekijken. Met deze functie kunnen uw vertegenwoordigers ook live bezoekers uitnodigen om te chatten.
Chatgeschiedenis
Blijf altijd op de hoogte van eerdere vragen van klanten wanneer dat nodig is met de chatgeschiedenis. Deze LiveAgent-functie geeft u informatie die de frustratie van de klant kan voorkomen. U kunt het land van de bezoeker, de naam van de klant en de vertegenwoordiger en de hele eerdere gesprekken bekijken. Hierdoor kunnen uw klantenvertegenwoordigers tickets snel en efficiënt oplossen.
Kennisbankbronnen:
Wilt u een live chatknop op uw website instellen?
Volg deze gids voor uitgebreide informatie over het maken van een onlineknop.
Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?
Ontdek LiveAgent, de toonaangevende tool voor het opvolgen van sociale media. Volg conversaties over uw merk, verbeter klanttevredenheid en los problemen proactief op. Probeer gratis en ervaar waarom 21.000 bedrijven voor LiveAgent kiezen. Bezoek [LiveAgent](https://www.live-agent.nl/het-opvolgen-van-sociale-media/) voor meer informatie!
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!