Een algemene inbox is een uniforme inbox waarmee u vanaf één enkele plaats toegang hebt tot al uw berichten. De inbox kan emails, telefoontjes, sociale mediaberichten, kennisbanktickets en live chatberichten ophalen en stroomlijnen in één dashboard, waardoor het een onmisbare tool is voor klantenondersteuningsafdelingen.
Bovendien stelt een algemene inbox gebruikers in staat om alle inkomende berichten rechtstreeks vanuit de inbox te beantwoorden (zonder dat ze elk communicatiekanaal en apparaat moeten monitoren / inloggen).
Waarom is een algemene inbox een onmisbare functie voor alle bedrijven?
Een algemene inbox is een noodzaak voor alle bedrijven, solopreneurs en ondernemingen omdat het:
- Stroomlijnt alle berichten van meerdere accounts in één inbox
- Houdt alle vragen geordend op belangrijkheid en datum van ontvangst
Biedt gedeelde gebruikerstoegang (meerdere gebruikers kunnen tegelijkertijd zijn ingelogd via hun unieke inloggegevens)
- Verbetert de efficiëntie van de vertegenwoordiger
- Is veiliger
Verbetert de klantentevredenheid en -ervaring (meer context voor vertegenwoordigers, minder herhalingen voor klanten)
- Wijst automatisch tickets toe aan afdelingen en vertegenwoordigers
Kan worden gebruikt voor ondersteuning van meerdere merken
Welke functies heeft de algemene inbox van LiveAgent?
De uniforme inbox van LiveAgent heeft een heleboel handige functies waardoor het een onmisbaar product is.
Automatische ticketroutering
Elk bericht dat in uw algemene inbox wordt ontvangen, wordt automatisch toegewezen aan een geschikte ondersteuningsmedewerker, waardoor verwarring of rondhangen onder uw personeel wordt voorkomen. Elke vertegenwoordiger weet precies welke berichten hij moet beantwoorden, wat resulteert in hogere productiviteitsniveaus en meer efficiëntie.
Op tijd en trigger gebaseerde automatiseringsregels
De algemene inbox kan uw vertegenwoordigers bevrijden van alledaagse en repetitieve administratieve taken. Door specifieke automatiseringsregels op basis van tijd en triggers te maken, kan uw inbox taken uitvoeren zoals het opvolgen van e-mails of het markeren van tickets als spam.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Tags en filter
Het vinden van tickets in uw algemene inbox kan een fluitje van een cent zijn als u de juiste tags gebruikt. Er kunnen tags aan elk ticket worden toegevoegd om u te helpen bij het filteren en om in één oogopslag een overzicht te geven van de inhoud van elk ticket.
Realtime typeweergave en systeemeigen chatwidget
De algemene inbox geeft u een realtime voorbeeld van wat uw klanten typen in de live chatwidget die op uw website is geplaatst. Als u een voorproefje krijgt van de berichten van uw klanten voordat ze op Verzenden klikken, krijgen uw vertegenwoordigers extra tijd om de informatie te vinden die ze nodig hebben om indruk te maken op uw klanten met deskundige, gepersonaliseerde en tijdige ondersteuning.
Geïntegreerd klantenrelatiebeheersysteem
Het is onbetaalbaar om belangrijke klanteninformatie binnen handbereik te hebben. De algemene inbox van LiveAgent heeft een geïntegreerde CRM waarmee u aangepaste CRM-velden kunt maken om alle benodigde informatie over uw klanten op te slaan, inclusief eerdere aankopen, tickets en meer.
Callcenter mogelijkheden
Zoals eerder vermeld, kan de universele inbox ook als een blended callcenter worden gebruikt. Het heeft alle registers en fluitjes van een moderne callcenteroplossing, inclusief IVR, ACD, doorverbinden, terugbellen en meer.
Interne chats
De algemene inbox zou niet compleet zijn zonder een realtime samenwerkingsoptie. Net als in Gmail kunt u rechtstreeks vanuit uw LiveAgent-inbox chatten met uw online collega’s.
Detectie van conflicten tussen vertegenwoordigers
De algemene inbox is beter dan de meeste traditionele emailclients zoals Outlook en Gmail, omdat deze u waarschuwt wanneer u zich op het terrein van een andere vertegenwoordiger begeeft. Als u bijvoorbeeld op het punt staat een ticket te beantwoorden waar een andere vertegenwoordiger aan werkt, zal het systeem u automatisch waarschuwen.
Privénotities en herinneringen
Privénotities zijn een andere geweldige algemene inbox-functie. Wanneer u zich in een ticket-thread bevindt, kunt u een privé-notitie maken die alleen u en andere vertegenwoordigers kunnen zien. Dit kan u dienen als een toekomstige herinnering of helpen anderen op de hoogte te brengen.
Wat wordt er in de algemene inbox geplaatst?
- Emails van meerdere emailadressen
- Live chats
- Telefoongesprekken (kan een onbeperkt aantal VoIP-telefoonnummers opnemen)
- Facebook-berichten en opmerkingen (kan verbinding maken met meerdere Facebook-accounts)
- Instagram-opmerkingen en -vermeldingen (kan verbinding maken met meerdere Instagram-accounts)
- Tweets en Twitter-opmerkingen / -vermeldingen (kan verbinding maken met meerdere Twitter-accounts)
- Viber berichten
Contactformulier berichten
Hoe ziet het eruit / hoe werkt het in de praktijk?
Wat is een algemene inbox? Als u zich afvraagt of uw klanten kunnen zien dat u een algemene inbox gebruikt om hun telefoontjes, live chats, Viber-berichten, tweets of emails te beantwoorden, is het antwoord nee. Bekijk hoe het werkt in deze gedetailleerde videozelfstudie.
Uw algemene inbox klaarmaken
Om ervoor te zorgen dat u uw algemene inbox optimaal benut, moet u deze verbinden met al uw emailaccounts, socialemediaprofielen en telefoonnummers. U moet ook onze live chatwidget op uw website plaatsen en een LiveAgent-ondersteuningsportaal maken. Weet u niet zeker hoe? Bekijk deze handleiding om aan de slag te gaan.
Hoe kunt u profiteren van de algemene inbox?
- De uniforme inbox van LiveAgent kan u zowel tijd als geld besparen, aangezien uw vertegenwoordigers minder tijd zullen besteden aan het controleren van een groot aantal accounts en apparaten
- Het kan u helpen snellere ondersteuning te bieden
- Het kan u helpen om persoonlijkere antwoorden te geven dankzij onze geïntegreerde CRM die voor u klaar staat wanneer u vragen van klanten beantwoordt
- Het beantwoorden van vragen van klanten via de algemene inbox van LiveAgent is veiliger omdat alle tickets worden opgeslagen in een gedeelde algemene inbox die toegankelijk is voor elke ondersteuningsmedewerker. Dit betekent dat u zich geen zorgen hoeft te maken over:
- Inloggegevens voor email / Facebook / Instagram / Twitter delen met meerdere medewerkers
- Aangemeld blijven op openbare apparaten
- Apparaten verliezen die zijn aangemeld bij uw email- of sociale media-accounts
Concurrentievoordeel – LiveAgent is één van de weinige algemene inboxen die kan worden geïntegreerd met zowel Instagram als Viber
Kennisbankbronnen
Klaar om de algemene inbox te proberen?
Ontdek hoe gemakkelijk het is om gepersonaliseerde, tijdige en deskundige ondersteuning te bieden met de algemene inbox van LiveAgent. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode van 14 dagen. Geen kredietkaart nodig.
Frequently Asked Questions
What is een algemene inbox?
Een algemene inbox is een uniforme inbox waarmee u vanaf één enkele plaats toegang hebt tot al uw berichten. De inbox kan emails, telefoontjes, social mediaberichten, kennisbanktickets en live chatberichten ophalen en stroomlijnen in één dashboard, waardoor het een onmisbare tool is voor klantenondersteuningsafdelingen.
Waarom is een algemene inbox een onmisbare functie voor alle bedrijven?
Omdat het alle berichten van meerdere accounts en apparaten in één inbox stroomlijnt en alle vragen geordend houdt op belangrijkheid en datum van ontvangst.
Hoe kunt u profiteren van de algemene inbox?
De algemene inbox kan u zowel tijd als geld besparen, aangezien uw vertegenwoordigers minder tijd besteden aan het controleren van een groot aantal accounts en apparaten.
Gestagneerd? Verhoog uw omzet met LiveAgent!
Verhoog uw verkoop en klanttevredenheid met LiveAgent. Creëer een klantgerichte cultuur en verbeter uw service met meer dan 180 geavanceerde functies en integraties. Probeer gratis en ontdek waarom meer dan 21.000 bedrijven voor ons kiezen! Geen creditcard nodig, start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Maak het waar met het platform voor klantenbetrokkenheid
Ontdek het #1 platform voor klantenbetrokkenheid in 2024! Geen installatiekosten, 24/7 support, en gratis proefperiode. Bezoek ons nu!
De beste gedeelde mailbox op de markt
LiveAgent biedt geavanceerde geïntegreerde functies die u helpen klantenverzoeken vanuit één gedeelde mailbox op een snelle en efficiënte manier te beheren.