Tags zijn eenvoudigweg woorden of woordgroepen die u kunt gebruiken om meer connotatie toe te voegen aan Tickets. Tags bieden u een onbeperkte hoeveelheid flexibiliteit om uw ondersteuningsworkflow te beheren en aan te passen.
Voorbeeld
U kunt alle eisen die in feite verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.
Hier zijn enkele opties voor het gebruik van tags:
- Tags toevoegen aan tickets, zowel handmatig als automatisch, en gebruik deze Tags om aangepaste workflows te maken.
- Inspecteer Tickets op Tag.
- Gebruik tags in uw bedrijfsregels (Regels, SLA-regels, Tijdregels) om aangepaste workflows te maken.
- Maak weergaven en rapporten op basis van Tags.
U kunt meerdere tags aan één ticket toevoegen.
Lijst met mogelijke aanpassingen:
Bij het maken van een tag kunt u deze naar wens aanpassen.
- Naam
- Tekstkleur
- Achtergrondkleur
Tags aan tickets toevoegen
U kunt alle tickets die eigenlijk verkoopvragen zijn, taggen met een tag zoals “verkoop” of “voorverkoop”.
Tickets filteren op tags
Misschien wilt u alle voorverkoopvragen en tickets die echt dringend zijn filteren met een tag zoals “dringend” of “voorverkoop”.
Tagverslag
LiveAgent biedt een rapport van toegevoegde tags aan alle tickets uit een specifiek tijdsbereik. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op tijdsbereik, Afdeling, kanaal en vertegenwoordiger. Tagverslagen kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Tagverslagen kunnen uw gegevens in dit soort diagrammen weergeven:
Weergaveopties voor tagverslagen (kolommen):
- Tag
- Antwoord
- Nieuw antwoord gem. tijd
- Gemiddelde tijd van open antwoord
- Oproepen
- Gemiste oproepen
- Belminuten
- Chatberichten
- Chats
- Gemiste chats
- Gemiddelde wachttijd voor het oppakken van chats
- Gemiddelde tijd chat
- Niet gerangschikt
- Niet gerangschikt %
- Beloningen
- Beloningen %
- Berispingen
- Afkeuringen %
- Inkomende berichten
- Inkomende oproepen
- Afgewerkte oproepen
- Inkomende chats
- Afgeronde chats
- Notities
- Aangemaakte tickets
- Opgeloste tickets
Gebruik tagverslagen met API
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Houd de prestaties van uw helpdesk in de gaten met LiveAgent's tijdsregistratie! Volg automatisch de tijd die elke agent aan klantenondersteuning besteedt en krijg diepgaand inzicht. Probeer het gratis en ontdek hoe deze krachtige functie uw klantenservice kan verbeteren. Geen verplichtingen, start nu uw gratis 14-daagse proefversie!
Ontdek de kracht van LiveAgent's afdelingsverslagen om uw klantenservice te optimaliseren. Verkrijg diepgaande inzichten over ticketverdeling, agentprestaties en workflow-efficiëntie. Probeer onze gratis proefversie en zie hoe afdelingsverslagen uw organisatie kunnen transformeren. Start vandaag nog zonder verplichtingen!