Telefonische ondersteuning is nog steeds een van de belangrijkste manieren om klanten snelle en efficiënte ondersteuning te bieden. Elke helpdesk zou er een moeten hebben, hoewel het niet altijd handig of betaalbaar is om hardwaretelefoons te kopen. Softphones lossen dit probleem op, zodat uw helpdesk een gelijk speelveld kan hebben.
De gehoste callcentersoftware van LiveAgent biedt de mogelijkheid om softphones (softwaretelefoons) aan te sluiten en te gebruiken. Hiermee kunnen gebruikers voice over Internet Protocol (VoIP)-gesprekken voeren vanaf computerapparatuur. Softphones communiceren met de call exchange provider via het SIP-protocol (SIP trunking).
Gesprekken worden nog steeds afgehandeld, opgenomen en bijgehouden door LiveAgent zelf.
Softphone is een optionele app van derden die samenwerkt met uw LiveAgent-callcenter. Als u al een soort softphone-client gebruikt, is dat een groot voordeel.
Softphone-clients
waarmee gebruikers VoIP-gesprekken kunnen voeren:
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- en meer…
iOS- en Android-apparaten met SIP-functionaliteit
- LinPhone
- 3CX
- Zoiper
- en meer…
Kennisbankbronnen
Organize your calls with LiveAgent
Connect your favorite softphone to the LiveAgent call center and start providing awesome phone support for every customer. Get started with our free 30-day trial today!
Ontdek de veelzijdige mobiele helpdesk-apps van LiveAgent, perfect voor Android en iOS. Blijf onderweg verbonden met klanten en beheer eenvoudig vragen zonder computer. Profiteer van een gratis proefperiode en kies uit flexibele abonnementen die aan uw zakelijke behoeften voldoen. Bezoek nu en verbeter uw klantenservice!