Een SLA (Service-Level-Agreement) is een regeling om doelen te halen voor het beantwoorden van de Tickets door uw vertegenwoordigers (ondersteuningsvertegenwoordigers), voor het bieden van hulp aan uw klanten.
Door hulp te bieden op basis van serviceniveaus, zorgt u ervoor dat u gekwantificeerde en rekenbare service levert. Het biedt ook een duidelijker beeld wanneer er problemen optreden.
Logverslag
LiveAgent biedt een logboek van vervulde en gemiste SLA’s van een specifiek tijdsbestek en afdeling. Individuele inzendingen kunnen worden gesorteerd op aanvrager, ticket-ID, SLA-starttijd, afdeling, vertegenwoordiger, vervaldatum, gesloten en resterende en achterstallige SLA-tijd. SLA-logboeken kunnen worden geëxporteerd naar een CSV-bestand.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
Houd de prestaties van uw helpdesk in de gaten met LiveAgent's tijdsregistratie! Volg automatisch de tijd die elke agent aan klantenondersteuning besteedt en krijg diepgaand inzicht. Probeer het gratis en ontdek hoe deze krachtige functie uw klantenservice kan verbeteren. Geen verplichtingen, start nu uw gratis 14-daagse proefversie!
Ontdek de kracht van LiveAgent's afdelingsverslagen om uw klantenservice te optimaliseren. Verkrijg diepgaande inzichten over ticketverdeling, agentprestaties en workflow-efficiëntie. Probeer onze gratis proefversie en zie hoe afdelingsverslagen uw organisatie kunnen transformeren. Start vandaag nog zonder verplichtingen!