Voorkom slechte klantenondersteuning door uw klanten de reacties en antwoorden van uw vertegenwoordigers van uw klantenondersteuning te laten beoordelen. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Rangschikking”-functie van LiveAgent.
Uw klanten kunnen feedback geven over hun ondersteuningservaring door hun communicatie met een klantenvertegenwoordiger te beoordelen. Laat klanten de chat– en emailreacties van vertegenwoordigers rechtstreeks beoordelen via uw klantenservicesysteemsoftware.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
De ticketbeheersoftware van LiveAgent biedt een rapport van beloonde en berispte vertegenwoordigers met opmerkingen van klanten. U kunt het rapport exporteren naar een CSV-bestand.
Door meer te weten te komen over uw vertegenwoordigers, kunt u uw beste vertegenwoordigers belonen en degenen ondersteunen die op dit moment ondermaats presteren. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel ernaar. Maak gebruik van de “Ranglijst” -functie van LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Ontdek hoe helpdeskmedewerkers essentieel zijn voor klantenondersteuning bij LiveAgent. Leer wat hun rol inhoudt, welke vaardigheden nodig zijn en hoe je ze aan je helpdesk kunt toevoegen om de workflow te verbeteren. Probeer onze gratis proefversie en verhoog je productiviteit met meer vertegenwoordigers.
Het gebruik van vertegenwoordigers
Ontdek wat het gebruik van vertegenwoordigers is. Begrijp de concepten van klantenondersteuning grondig met eenvoudige uitleg van professionals.