Willekeurige toewijzing
Prioriteitstoewijzing
Nieuwe oproepen worden toegewezen aan een gratis vertegenwoordiger met de hoogste prioriteit en de langste tijd sinds hun laatste oproep.

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat
Vertegenwoordigers hebben ook de mogelijkheid om inkomende oproepen door te sturen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Hierdoor kunnen vertegenwoordigers klantenondersteuning blijven bieden terwijl ze onderweg zijn of op het apparaat van hun keuze.

Take advantage of our versatility
Answer calls on the go with apps, or on the office with hardware phones. Try it today. No credit card required.
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!