In LiveAgent kunnen oproepen op meerdere oproepapparaten worden afgehandeld. Elke vertegenwoordiger kan kiezen tussen verschillende apparaten om van te antwoorden.
Zie de mogelijke apparaatopties hieronder:
Koptelefoon
Als u gewoon bent om alleen een klassieke headset met uw computer te gebruiken, geen probleem. Het wordt volledig ondersteund.
Browser
U hoeft zelfs geen speciale apparatuur aan te schaffen om het callcenter te gebruiken. Gebruik de geïntegreerde microfoon van uw huidige pc.
We raden u aan de nieuwste versie van uw internetbrowser te gebruiken.
Mobiele apps
LiveAgent biedt mobiele apps zodat u ook onderweg klantenservice kunt bieden.
- iOS
- Android
Hardware telefoons
Verbind een hardwaretelefoon met het callcenter van LiveAgent. Alle merken worden ondersteund.
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Kennisbankbronnen:
Lees meer details
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-30 day trial. No credit card required.
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!
Ontdek de veelzijdige mobiele helpdesk-apps van LiveAgent, perfect voor Android en iOS. Blijf onderweg verbonden met klanten en beheer eenvoudig vragen zonder computer. Profiteer van een gratis proefperiode en kies uit flexibele abonnementen die aan uw zakelijke behoeften voldoen. Bezoek nu en verbeter uw klantenservice!