Notities zijn een handige functie voor alle vertegenwoordigers die hun tickets beter georganiseerd willen houden en herinneringen willen bewaren over specifieke tickets of klanten.
Voorbeeld
Uw klant legde een probleem uit in zes lange emails, u kunt dit probleem in een notitie samenvatten en doorgeven aan de ontwikkelaars die het zullen afhandelen en oplossen. Ze hoeven niet alle emails van de klant te lezen (dat zou tijdverspilling zijn), uw samenvatting van het probleem in de toegevoegde notitie is voldoende voor hen.
Herinnering nodig? Gebruik een notitie!
Maak privénotities en gebruik ze als herinnering voor uzelf of uw collega's. Probeer het vandaag nog gratis. Geen kredietkaart nodig.
Kennisbankbronnen
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"