Om het voor nieuwe Agents eenvoudiger te maken om de vaardigheid van andere Vertegenwoordigers te bepalen en ook om een leuke titel te hebben, hebben we “niveaus” toegevoegd aan Agentnamen. Nu kunt u gemakkelijk de bereikte Dragon Slayer van klantenondersteuning zien!
Niveaus maken deel uit van de Gamificatie-functionaliteit en kunnen uw agenten motiveren om net dat stapje verder te gaan en met elkaar te concurreren .
Er zijn 12 vooraf gedefinieerde niveaus, variërend van Leek tot Leerling tot Deskundige en Tovenaar tot de Koning van de klantenondersteuning. Niveaus zijn verdiend en permanent, u kunt ze niet verliezen vanwege inactiviteit.
Voorbeeld
Als agenten meer dan 500 Tickets beantwoorden, bereiken ze het professionele niveau (weergegeven in hun status) met een motivatiebericht: “U bent een Pro nu. Uw antwoorden zijn nauwkeurig en to the point. Klanten rillen van verwachting in afwachting van uw antwoorden. Beantwoord 500 tickets of maak 500 chats om dit niveau te bereiken.”
Niveaus kunnen worden gewijzigd door de beheerder, die de parameters kan instellen.
Lijst met mogelijke niveau voorwaarden (die u kunt gebruiken)
- wiskundige operatoren (+, -, /, *)
- logische operatoren (||, &&)
- haakje
en volgende variabelen:
- $worktime (werktijd)
- $answers (Antwoorden)
- $answers_ph (antwoorden per uur)
- $chats (chats)
- $chats_ph (chats per uur)
- $missed_chats (Gemiste chats)
- $chat_answers (berichten)
- $chat_answers_ph (berichten per uur)
- $calls (oproepen)
- $calls_ph (oproepen per uur)
- $call_seconds (belminuten)
- $call_seconds_ph (belminuten per uur)
- $missed_calls (gemiste oproepen)
- $rewards (beloningen)
- $rewards_p (beloningen %)
- $punishments (berisping)
- $punishments_p (berisping %)
- $not_ranked (niet gerangschikt)
- $not_ranked_p (niet gerangschikt %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Lijst met voorgedefinieerde niveaus
- Leek (1) – U bent nieuw in het systeem en klaar om uw eerste stappen te zetten.
- Leerling (2) – U hebt al een paar tickets beantwoord, maar uw leerproces is net begonnen.
- Stagiair (3) – U leert bij. Ga zo door met het goede werk en op een dag zal u geweldig zijn.
- Beginner (4) – U hebt uw leerfase voltooid. Nu is het tijd om te laten zien wat u kunt doen.
- Amateur (5) – Het lijkt erop dat u uw werk kent. Blijf verbeteren.
- Deskundige (6) – U bent nu een Pro. Uw antwoorden zijn nauwkeurig en doeltreffend. Klanten zijn vol van verwachting terwijl ze op uw antwoorden wachten.
- Meester (7) – U hebt respect verdiend. Uw collega’s kijken naar u op. Help ze om net zo goed te worden als u.
- Tovenaar (8) – Uw vaardigheden overstijgen langzaam maar zeker deze wereld. Sommige van uw antwoorden zijn magisch.
- Mage (9) – U beantwoordt tickets met de aanraking van uw geest. Uw magie is uitgegroeid tot het hoogst mogelijke niveau.
- Witte magiër (10) – U hebt uw magische vaardigheden bewezen. Nu mag u de witte hoed dragen.
- Regent (11) – U regeert over dit systeem. Tickets komen en gaan onder uw bevel.
- Koning (12) – U bent de koning. Nu is het tijd om deze positie vast te houden en te beschermen, zodat niemand u kan onttronen.
Scorebord van de niveaus
Vertegenwoordigers kunnen elkaars niveau zien en tegen elkaar strijden.
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!