Meerdere kennisbank* biedt u de mogelijkheid om een onbeperkt aantal afzonderlijke klantenportalen te maken, waarbij elk ervan zijn eigen unieke ontwerp en instellingen kan hebben , en inhoud. Dit is erg handig voor die bedrijven die hun klantenondersteuningsportalen willen onderscheiden en hun merkrichtlijnen willen volgen.

Hoe meerdere kennisbanken inschakelen
Zorg ervoor dat de schakelaar groen is – dit geeft aan dat deze actief is. De tweede stap is het creëren van een extra kennisbank. Zodra u naar het “Klantenportaal” in uw beheerderspaneel gaat, ziet u daar een nieuwe knop – “Creëren”. Als u erop klikt, wordt het proces gestart. Volg onze stapsgewijze gids voor het best mogelijke overzicht.
Elke kennisbasis bevat dezelfde typen van de beschikbare inhoud: artikelen, forums, feedbackboards, widgets .
Kennisbankbronnen
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Ontdek hoe de opslag en beveiliging van klantinformatie uw klantenservice en bedrijfsgroei kunnen verbeteren. LiveAgent biedt een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van klantengegevens, met krachtige functies en integraties. Probeer het nu gratis en verhoog klantentevredenheid en omzet!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"