Bekijk uw persoonlijke statistieken zoals hoelang u al online bent, hoeveel berichten u hebt beantwoord en een heleboel andere nuttige gegevens. Benchmark uzelf met anderen in uw klantenondersteuning.
Bekijk wie u verslaat in welke statistiek en wie de hoogste vertegenwoordiger is die vandaag is ingelogd. Beloon uw vertegenwoordigers op basis van deze statistieken, stel interne doelen in en kijk wie dienovereenkomstig presteren.
Statistieken weergeven voor (opties):
- Vandaag
- Gisteren
- Deze week (ma-zo)
- Afgelopen week (ma-zo)
- Laatste 7 dagen
- Laatste 30 dagen
- Laatste 90 dagen
- Deze maand
- Vorige maand
- Dit jaar
- Vorig jaar
- Altijd
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Scorebord voor (opties):
- Niveaus
- Badges
- Werkuren
- Verkoop
- Antwoorden
- Gesprekken
- Chatberichten
- Chats
- Niet gerangschikt
- Beloningen
- Negatieve beoordelingen
Scorebord-voorbeelden
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!