Specificeer de IP-adressen van de bezoeker in LiveAgent die u wilt blokkeren zodat vervelende bezoekers uw vertegenwoordigers niet meer lastig kunnen vallen.
Het blokkeren wordt toegepast op:
- Chats
- Contactformulieren
- Gesprekken (call button)
- Suggesties
- Forum posts
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Chats: Een bezoeker kan een chatknop zien, maar hij kan geen chatsessie starten met een beschikbare agent. Een uitgesloten bezoeker kan gewoon een offline bericht achterlaten, dat automatisch als spam wordt gemarkeerd.
Contactformulieren: Een bericht dat door een uitgesloten bezoeker via een contactformulier wordt toegevoegd, wordt automatisch gemarkeerd als spam.
Oproepen: Oproepen via de oproepcontactwidget (belknop) worden doorgestuurd naar een voicemail (en gemarkeerd als spam) of het gesprek wordt gewoon beëindigd, afhankelijk van uw IVR-instellingen.
Suggesties/forumberichten: Geblokkeerde gebruikers kunnen zich niet registreren en bijdragen aan het forum/suggesties toevoegen vanaf een verboden IP-adres.
Geschiedenis van het blokkeren – Opgeslagen informatie
- Datum van het verbod (Gemaakt)
- Geldigheid (Geldig tot)
- Verboden IP
- Notitie met reden
- Verboden door (vertegenwoordigersnaam)
- Ticket-ID
Hoe het blokkeren toevoegen
- Wanneer u chat met een vervelende bezoeker
- Voeg een ban toe in de instellingen/beveiligingssectie in LiveAgent.
Kennisbankbronnen
Wachtwoordvalidator en auditlog
Versterk uw online veiligheid met de LiveAgent-wachtwoordvalidator! Controleer wachtwoordsterkte, voorkom datalekken, en houd wijzigingen bij in het auditlog. Beschikbaar in Small, Medium, en Large pakketten. Maak uw helpdesk veilig en efficiënt. Probeer nu gratis!
Bied uitstekende klanten service.
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Bekijk de voordelen van LiveAgent en ga er binnen 5 minuten mee aan de slag.