Wilt u de conversiegegevens van Google Analytics vanuit uw live chat bekijken?
Nou, het is mogelijk en gemakkelijk met LiveAgent.
Live chat in LiveAgent heeft een groot aantal functies. Met geïntegreerde chatopvolging kan uw bedrijf conversies volgen via live chat, wat u kan helpen bij het analyseren van de algemene impact van de onlineknop.
Waar wordt geïntegreerde chatopvolging voor gebruikt?
Het wordt gebruikt voor het opvolgen van gebeurtenissen van live chat sessies in Google Analytics. Dankzij de gegevens kunt u de impact van live chat op conversies op uw website evalueren. Bovendien kunt u de invloed van uw vertegenwoordigers op de verkoop bekijken.
Wat zijn de opties die u kunt volgen?
- Begin chat
- Einde chat
- Elk bericht van vertegenwoordigers
- Elk klantenbericht
Hoe werkt geïntegreerde chatopvolging?
In LiveAgent kunt u eenvoudig naar plug-ins navigeren en live chatopvolging activeren. Volg daarna de eenvoudige instructies en bekijk de chatanalyses meteen.
Maar om specifiek te zijn, evenementen genereren javascript dat rechtstreeks naar uw webpagina leidt, waar een chat begon. Een plug-in kan worden gebruikt voor;
- het signaleren van chatgebeurtenissen naar uw webapplicatie
- start specifieke javascript-functies
- wijzig de inhoud van uw webpagina op basis van de actieve chatsessie
Ga voor gedetailleerde informatie naar Google Analytics-integratie – LiveAgent.
Voordelen:
- Concurrentie voordeel
- Beter begrip van de markt en de klanten
- Alle gegevens op één enkele plaats
Get the live chat data in Google Analytics now!
Analyze the impact of your live chat in Google Analytics. Activate a free plugin in LiveAgent and start tracking right away!
Andere chatfuncties in LiveAgent:
Chatgeschiedenis
Krijg een snel overzicht van het klantenprobleem in de chatgeschiedenis en voorkom klantenfrustratie. Bovendien kunt u het probleem sneller analyseren en weet u wie verantwoordelijk is voor elk ticket.
Maximale wachtrijlengte
Creëer een effectieve workflow voor klantenservice door de maximale wachtrijlengte in uw live chat in te stellen. Op deze manier kan uw klantenservice efficiënt omgaan met vragen van klanten en zullen ze niet overweldigd worden. Dit voorkomt ook een slechte klantenervaring. Door dit toe te staan, wordt de live chat alleen aan een bepaald aantal mensen getoond en krijgt de rest een optie om contact op te nemen via het pre-chatformulier.
Huidige URL van live chatbezoeker
Bied de beste klantenservice met de huidige URL van de live chat bezoekersfunctie. Deze functie in LiveAgent laat u de website zien die de bezoeker op dit moment bezoekt. Zo krijgen uw vertegenwoordigers meer inzicht in waar de klanten naar kijken en waarnaar ze op zoek zijn. Het laat ook zien of de bezoeker is overgeschakeld naar een andere URL.
Bekijk alle LiveAgent – Functies voor meer informatie.
Kennisbankbronnen:
Klaar om een plug-in voor het volgen van live chats te implementeren?
Meer informatie over het opvolgen van gebeurtenissen in Google Analytics.
Heeft u geen chatknop?
Geen zorgen, hier is een stapsgewijs artikel voor het maken van een chatknop in LiveAgent.
Onderneem op het juiste moment actie met software voor het volgen van klanten
Probeer de beste software voor het opvolgen van klanten op de markt. LiveAgent wordt consequent erkend als de beste tool voor het opvolgen van klanten voor KMO's.
Op zoek naar tools voor het opvolgen van sociale media?
Ontdek LiveAgent, de toonaangevende tool voor het opvolgen van sociale media. Volg conversaties over uw merk, verbeter klanttevredenheid en los problemen proactief op. Probeer gratis en ervaar waarom 21.000 bedrijven voor LiveAgent kiezen. Bezoek [LiveAgent](https://www.live-agent.nl/het-opvolgen-van-sociale-media/) voor meer informatie!
Ontdek hoe aangepaste rollen in LiveAgent uw klantenondersteuning kunnen verbeteren door specifieke machtigingen toe te wijzen aan teamleden op basis van hun specialiteit. Verhoog uw workflowefficiëntie en specificeer teamrechten met onze flexibele rolopties. Probeer LiveAgent gratis uit en ervaar zelf de voordelen!