Emailsjablonen voor klanten
Dit zijn voorgeconfigureerde emailberichten die naar klanten worden verstuurd wanneer zich bepaalde gebeurtenissen voordoen.
U kunt emailsjablonen van klanten aanpassen voor:
- Nieuw ticket (verzonden naar de klant wanneer de vertegenwoordiger het ticket maakt met behulp van een opgemaakt bericht.)
- Bericht doorsturen (wordt verzonden wanneer de vertegenwoordiger een bericht naar de klant doorstuurt.)
- Ticket afgehandeld (verzonden naar de klant wanneer het ticket is afgehandeld.)
- Chattranscriptie (emailsjabloon van een chattranscript dat naar de klant is verzonden. De klant moet de optie Transcript verzenden selecteren om het transcript via email te ontvangen.)
- Reageren op forumonderwerp of suggestie (verzonden naar de klant wanneer een nieuw antwoord wordt toegevoegd aan het forum of onderwerp, deze email wordt verzonden naar alle klanten die hebben gereageerd of gestemd op de suggestie of het onderwerp. Deze email bevat ook een afmeldlink.)
- Registratiemail (verzonden naar de klant wanneer deze een account aanmaakt in de kennisbank. Deze email bevat een link waarmee hij zijn wachtwoord kan instellen. Het dient ook als emailverificatie van de klant. Klanten die valse emailadressen gebruiken, kunnen dit niet om hun accountwachtwoord in te stellen.)
- Email Wachtwoord vergeten (Wordt naar de klant verstuurd wanneer hij of zij op de link Wachtwoord vergeten klikt. Deze email bevat een link om zijn of haar wachtwoord opnieuw in te stellen.)
Bespaar tijd met emailsjablonen
Maak prachtig opgemaakte emailsjablonen met onze WYSIWYG-editor. Probeer het vandaag nog gratis. Geen kredietkaart nodig.
Emailsjablonen voor vertegenwoordigers
Dit zijn voorgeconfigureerde emailberichten die naar de vertegenwoordiger worden gestuurd wanneer bepaalde soorten gebeurtenissen plaatsvinden.
U kunt emailsjablonen voor vertegenwoordigers aanpassen voor:
- De klant antwoordt in een toegewezen ticket (verzonden naar de vertegenwoordiger wanneer de klant antwoordt in een ticket dat aan hem of haar is toegewezen. Er wordt geen melding verzonden wanneer de vertegenwoordiger is aangemeld bij het systeem.)
- Ticket is toegewezen aan de vertegenwoordiger (verzonden naar de vertegenwoordiger wanneer het ticket aan hem is toegewezen. De melding wordt niet verzonden wanneer de vertegenwoordiger is aangemeld bij het systeem.)
- Nieuw ticket wordt gemaakt (verzonden naar de vertegenwoordiger wanneer het nieuwe ticket wordt aangemaakt in één van zijn afdelingen)
- Email met nieuw wachtwoord aanvragen (Wordt naar de vertegenwoordiger of klant gestuurd wanneer de gebruiker een nieuw wachtwoord aanvraagt. Deze email bevat een link om zijn of haar wachtwoord opnieuw in te stellen.)
- Email Wachtwoord vergeten (verzonden naar de vertegenwoordiger wanneer hij of zij op de link wachtwoord vergeten klikt. Deze email bevat een link om zijn of haar wachtwoord opnieuw in te stellen.)
- Registratiemail (verzonden naar de vertegenwoordiger wanneer de beheerder hem of haar toevoegt aan het systeem. Deze email bevat een link om zijn of haar wachtwoord in te stellen.)
Kennisbankbronnen
Ontdek gratis ticketsjablonen bij LiveAgent! Met kant-en-klare sjablonen kunnen klantenservicemedewerkers snel en consistent reageren op veelvoorkomende vragen. Verbeter klantenservice-efficiëntie en tevredenheid met onze best practices en 12 voorbeelden van antwoordsjablonen. Probeer het nu gratis en stroomlijn uw workflow.
Effectieve zakelijke emailsjablonen
Ontdek effectieve zakelijke e-mailsjablonen voor elk doel, van kortingsaanbiedingen tot klantfeedback. Verbeter uw e-mailmarketing met best practices en probeer onze helpdesksoftware. Bespaar tijd en middelen met onze aanpasbare sjablonen. Bezoek nu om uw workflow te optimaliseren!