Het is belangrijk dat uw bedrijf er in veel opzichten professioneel uitziet en aanvoelt, inclusief email. Email doorsturen lijkt misschien niet de hoogste prioriteit als het gaat om merkpresentatie, maar als u erover nadenkt, maakt het een enorm verschil. Vertrouwt u emails van adressen die er niet officieel uitzien? De meeste mensen doen dat niet, en daarom is het doorsturen van emails een belangrijk aspect van alle helpdesksoftware.
Hoe werkt het doorsturen van emails?
Wanneer u een LiveAgent-account aanmaakt zoals uwdomeinnaam.ladesk.com, wordt een ondersteuningsemailbericht dat lijkt op support@mail.uwdomeinnaam.ladesk.com aan u toegewezen. Elke email die naar dit emailadres wordt verzonden, wordt automatisch omgezet in een Ticket.
In eenvoudige bewoordingen stelt de functie voor het doorsturen van emails van LiveAgent u in staat om onmiddellijk op emails te reageren (via een emailserver met uw domeinnaam) in plaats van dat u moet wachten tot elke email is opgehaald en gedownload vanuit uw emailinbox. Dit is allemaal mogelijk dankzij DNS-instellingen, TXT SPF-vermeldingen of door uw eigen SMTP-server te gebruiken.
Snelle configuratie om door te sturen
Bekijk hoe u het doorsturen van e-mail in LiveAgent in een paar eenvoudige stappen kunt instellen. Het enige dat u nodig hebt, is een LiveAgent-account en uw e-mailadres.
- Log in op LiveAgent, ga naar Configuratie en open E-mail. Selecteer Inkomende e-mailaccount uit de opties in het paneel.
- Klik op E-mailaccount toevoegen, kies Doorsturen uit de selectie en klik op Integreren.
- Voer de e-mailadressen in waarvan u e-mails wilt doorsturen naar het LiveAgent-ticketingsysteem. U kunt indien nodig meerdere e-mailadressen in bulk toevoegen. Voeg een e-mailaccountnaam toe om gemakkelijk onderscheid te kunnen maken tussen meerdere e-mailaccounts. Klik op Volgende om door te gaan.
- Nu selecteer de afdeling die verantwoordelijk is voor alle inkomende e-mailcommunicatie die wordt doorgestuurd vanuit deze of deze e-mailaccounts. Selecteer het standaard e-mailadres van de afzender en klik op Integratie voltooien.
Kennisbankbronnen
Raadpleeg ons kennisbankartikel over het doorsturen van emails voor meer informatie, probleemoplossing of instructies voor het instellen van SPF DNS.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.
Ontdek de kracht van een algemene inbox met LiveAgent, dé tool die al uw inkomende berichten zoals e-mails, telefoontjes, sociale mediaberichten en live chats stroomlijnt in één dashboard. Verhoog de efficiëntie van uw klantenservice, verbeter klantentevredenheid en bespaar tijd en geld. Probeer nu gratis en ervaar de voordelen zelf!
Ontdek hoe Sendmail, een gratis open-source e-mailrouteringssoftware, uw e-mailcommunicatie veilig en efficiënt kan maken. Integreer Sendmail met de LiveAgent-helpdesk voor verbeterde klantenondersteuning en profiteer van geavanceerde SPAM-beveiliging. Start uw gratis LiveAgent-account en optimaliseer uw workflow met handige functies zoals een universele inbox, livechat en meer. Bezoek de pagina nu om te zien hoe eenvoudig de integratie is!
Ontdek hoe e-mail doorsturen uw klantenservice kan verbeteren en uw communicatie stroomlijnt. LiveAgent biedt geautomatiseerde e-mail doorstuurmogelijkheden, essentieel voor bedrijven met meerdere e-mailaccounts. Begin vandaag nog met een gratis proefperiode en ervaar moeiteloze klantenondersteuning!