Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde Ticket werken. LiveAgent laat zien wie een ticket bekijkt en wie deze beantwoordt.
LiveAgent toont:
- Wie bekijkt een ticket
- Wie beantwoordt een ticket
De functie Agent Collision Detection is een essentieel en krachtig onderdeel van de ondersteuningsticketsoftware van LiveAgent. U hoeft zich nooit zorgen te maken over het verzenden van een herhaald antwoord. In samenwerking met het To Solve-algoritme zorgt conflictdetectie ervoor dat vertegenwoordigers geen ticket openen waaraan al wordt gewerkt.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Ontdek het Chats-overzicht van LiveAgent, een krachtige tool om inzicht te krijgen in uw websitebezoekers. Bekijk hun locatie, de URL's die ze bezoeken en neem proactief contact op om uw klantenservice te optimaliseren. Probeer het nu gratis en verbeter uw klantbeleving met gedetailleerde bezoekersinformatie!
Ontdek hoe helpdeskmedewerkers essentieel zijn voor klantenondersteuning bij LiveAgent. Leer wat hun rol inhoudt, welke vaardigheden nodig zijn en hoe je ze aan je helpdesk kunt toevoegen om de workflow te verbeteren. Probeer onze gratis proefversie en verhoog je productiviteit met meer vertegenwoordigers.