Visuele tutorials, schermafbeeldingen en ander educatief materiaal zijn de beste kennisbanktools die u kunt gebruiken. Ze helpen de lezers betrokken te raken bij de inhoud van de kennisbank. Bovendien zorgen visuele beelden ervoor dat veel lezers complexere kwesties snel kunnen begrijpen. Door klanten onafhankelijk toegang te geven tot informatie, vermindert de gratis kennisbanksoftware van LiveAgent onnodige klantvragen en verbetert de klantcommunicatie. Dit kan helpen bij veel bedrijfsactiviteiten, van het oplossen van tickets tot het onboarden van nieuwe medewerkers.

Kennisbankbronnen
Create your very own online community
Provide your customers with an online community space for expression. Empower users to help one another, provide suggestions, and more. Try it today for free.
Handtekening vertegenwoordiger
Ontdek hoe je een gepersonaliseerde handtekening voor vertegenwoordigers kunt maken in LiveAgent. Voeg unieke handtekeningen toe aan e-mails en berichten, eenvoudig aan te passen via profielinstellingen. Start je gratis proefperiode zonder verplichtingen en ervaar hoe LiveAgent je klantenservice naar een hoger niveau tilt!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Ontdek het klantenservicecenter: het centrale punt voor effectieve klantencommunicatie via oproepen, e-mails, live chats en faxen. Vergroot klanttevredenheid met automatische oproepverdeling, opname en data-analyse. Start nu een gratis 14-daagse proefperiode met LiveAgent en verbeter uw klantenservice!