Voorkom dat meerdere vertegenwoordigers aan hetzelfde Ticket werken. LiveAgent laat zien wie een ticket bekijkt en wie deze beantwoordt.

LiveAgent toont:
- Wie bekijkt een ticket
- Wie beantwoordt een ticket
De functie Agent Collision Detection is een essentieel en krachtig onderdeel van de ondersteuningsticketsoftware van LiveAgent. U hoeft zich nooit zorgen te maken over het verzenden van een herhaald antwoord. In samenwerking met het To Solve-algoritme zorgt conflictdetectie ervoor dat vertegenwoordigers geen ticket openen waaraan al wordt gewerkt.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Oplossing bij eerste contact begrijpen (+ 6 beste praktijken)
Optimaliseer klanttevredenheid en efficiëntie met First Contact Resolution (FCR). Ontdek voordelen, meetmethoden en 6 beste praktijken!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!