Migreert u van FrontApp naar andere helpdesksoftware? Migreer naar uw nieuwe uniforme inbox met geweldige kerntools en -functies, livechat, sociale media, kennisbank en nog veel meer. Kies LiveAgent.
Verbind uw emailaccount, migreer vandaag nog naar LiveAgent en kijk hoe u uw workflow kunt verbeteren en klantenondersteuning kunt bieden met andere oplossingen.
Migreer al uw tags van Front naar onze ticketsysteemsoftware.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Front
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Front biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Front biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
Front biedt geen callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Front biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Front biedt een Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Front biedt een Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Front biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Front biedt geen Viber-integratie.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
|
Front biedt een WhatsApp-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Front biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Front biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
Front biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
Front biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
Front biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Front biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Front biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software gebruiken op een onbeperkt aantal websites.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Front biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Front biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Front biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbepertke gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Front biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Front biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Migreren vanaf Front hoeft u niets te kosten met LiveAgent. Het is voor onze rekening en we helpen u graag bij het migreren van uw gegevens naar uw nieuwe gedeelde inbox. Samen met uw emailgeschiedenis, Messenger en andere gesprekken, krijgt u een geheel nieuwe toolset om u te helpen klantenondersteuning op de beste manier te bieden.
We doen ons best om ondersteuning te bieden wanneer dat nodig is en geven u tools om uw klanten te helpen
Geniet van alle tools, functies en integraties in één dashboard dat is inbegrepen in ons betalend abonnement
Verander bezoekers van webpagina’s in betalende klanten en gebruik tools om hen te ondersteunen met kostenbesparende software
Met LiveAgent kunnen uw vertegenwoordigers meer doen en tijd besparen
Front heeft een indrukwekkende toolset. Maar wij ook. LiveAgent heeft alle tools die u nodig heeft om uw klanten een geweldige klantenervaring te bieden. Creëer uw inbox, verbindt uw Gmail en begin met het gebruik van een geweldig ticketsysteem dat alle organisatie voor u regelt. U kunt uw emailprovider of andere communicatiekanalen kiezen.
Met LiveAgent kunt u niet alleen uw best doen voor uw klanten, maar wij zullen ook ons best voor u doen. Goede helpdesk software moet een geweldige helpdesk voor klanten bevatten.
Daarom bieden we onze klanten 24/7 klantenondersteuning. Neem contact met ons op als u een probleem heeft met een instelling of als u gewoon wat informatie wilt.
Migreer gratis uw gegevens van één van de hieronder vermelde aanbieders van helpdeskoplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Verhuizen van Samanage naar LiveAgent?
Migreer van Samanage naar LiveAgent en ervaar een compleet helpdesksysteem dat alle communicatiekanalen aankan. Profiteer van onze productiviteitsfuncties, uitgebreide integraties en 24/7 klantenondersteuning. Start gratis met een proefperiode van 14 of 30 dagen en ontdek de voordelen van LiveAgent voor uw klantenservice. Geen kredietkaart nodig!
Overschakelen van Teamsupport naar LiveAgent?
Overweeg je om van Teamsupport naar LiveAgent te migreren? Verhoog je klantenservice met ons krachtige ticketsysteem. Profiteer van een gratis proefperiode, zonder kredietkaart verplichting, en ontdek hoe LiveAgent je helpdesk naar een hoger niveau tilt. Migreer eenvoudig je gegevens en ervaar voordelen zoals live chat, callcenter, en sociale media-integraties tegen lagere kosten. Bezoek nu om je supportervaring te verbeteren!
Migreer eenvoudig van Helpshift naar LiveAgent en ontdek de voordelen van verbeterde klantenondersteuning. Geniet van een gratis proefperiode zonder creditcard, inclusief een uitgebreid pakket aan tools zoals ticketing, live chat, callcenter en sociale media-integraties. Optimaliseer uw workflow en bespaar kosten met LiveAgent's alles-in-één helpdesksoftware. Bezoek nu voor een naadloze overgang en uitstekende klantenservice!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team