Koop de juiste software en bied uw klanten de best mogelijke ondersteuning. LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesk software voor KMO’s in 2020. Houd nauwer contact met uw klanten en help ze sneller met LiveAgent.
Functies | Liveagent
Probeer de beste zelfbedieningssupport-alternatief gratis uit! Geen creditcard vereist.
|
Concurrent
|
---|---|---|
Algehele beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.7 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Ontvangen een algehele beoordeling van 4.5 van de 5 door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Gebruiksgemak
Gebruiksgemak beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.5
Beoordeeld met 4.5 van de 5 voor gebruiksgemak door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Klantenservice
Klantenondersteuning beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.6
Beoordeeld met 4.6 van de 5 voor klantenondersteuning door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Waarde voor geld
Prijs-kwaliteit beoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.7
Beoordeeld met 4.7 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
4.4
Beoordeeld met 4.4 van de 5 voor productwaarde vs prijs door geverifieerde gebruikers op Capterra.
|
Prijs
Softwareprijs in USD per agent per maand.
|
$9/maand/agent
Prijs in USD per agent per maand.
|
$19/maand/agent
Prijs in USD per agent per maand.
|
Waarschuwingen / escalaties
Waarschuwingen en escalaties voor tickets en SLA's op basis van prioriteit en vooraf gedefinieerde voorwaarden.
|
Biedt waarschuwingen en escalaties.
|
Biedt waarschuwingen en escalaties.
|
Geautomatiseerde routering
Geautomatiseerde ticketroutering naar specifieke afdelingen en agenten op basis van vooraf gedefinieerde voorwaarden.
|
Biedt geautomatiseerde routering.
|
Biedt geautomatiseerde routering.
|
Callcenterbeheer
Een gecentraliseerd dashboard voor het maken, ontvangen en beheren van oproepen.
|
Biedt callcenterbeheer.
|
Biedt callcenterbeheer.
|
Wachtrijbeheer
Een systeem dat wordt gebruikt om oproepwachtrijen te beheren.
|
Biedt wachtrijbeheer.
|
Biedt wachtrijbeheer.
|
E-mailbeheer
De mogelijkheid om de ticketsoftware te koppelen aan meerdere e-mailadressen om e-mails te ontvangen, te beantwoorden en rechtstreeks vanuit de software te schrijven.
|
Biedt e-mailbeheer.
|
Biedt e-mailbeheer.
|
Prestatiemetingen
Volg gedrag van bezoekers op uw website. Zie hoe lang ze op uw site browsen of op welke site ze zich bevinden.
|
Biedt prestatie-indicatoren.
|
Biedt prestatie-indicatoren.
|
Kennisbankbeheer
Een functie waarmee gebruikers uitgebreide kennisbanken kunnen maken en beheren.
|
Biedt kennisbankbeheer.
|
Biedt kennisbankbeheer.
|
Multi-Channel communicatie
Verbinding maken met meerdere communicatielijnen (zoals e-mail, live chat, een callcenter, of sociale media) om alle berichten te stroomlijnen, en gebruikers in staat te stellen erop te reageren vanuit de ticketsoftware.
|
Biedt multi-channel communicatie.
|
Biedt multi-channel communicatie.
|
Real-time chat
Een native live chat-widget die kan worden ingezet op uw site en kan worden gebruikt voor real-time communicatie met uw websitebezoekers.
|
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.