Wat zijn onbeperkte gespreksopnames?
Onbeperkte gespreksopnames zijn een krachtige functie die ervoor zorgt dat al uw gesprekken veilig worden opgeslagen in uw LiveAgent-account voor juridische, trainings- of ondersteuningsdoeleinden. Het maakt niet uit uit welke zakelijke of industriële omgeving uw bedrijf komt; Het is bewezen dat gespreksopnames een van de meest efficiënte middelen zijn voor het oplossen van problemen, beveiliging en in verschillende gevallen om te voldoen aan nalevingsbehoeften.
LiveAgent beperkt u niet op het aantal gespreksopnames dat in uw account is opgeslagen of op hun lengte. U kunt ze maken, opslaan en beheren vanuit de enkele helpdesksoftware via meerdere kanalen.
Wie profiteert van onbeperkte gespreksopnames?
Bedrijven van alle soorten en maten, variërend van freelancers en juridische professionals tot grote FSA-ondernemingen, genieten van de voordelen van onbeperkte gespreksopnames en hun geschiedenis. Voor velen is het een onschatbaar onderdeel van hun software voor het callcenter van klanten, omdat het hen een optie geeft om elk gesprek in hun account te zoeken, te beluisteren of te downloaden , zelfs de testversies die dateren uit de tijd dat het account werd aangemaakt.
Om specifiek te zijn, de banksector, verzekeringsmaatschappijen en telecommunicatiebedrijven profiteren het meest van het implementeren van onbeperkte gespreksopnames, aangezien veel landen dit wettelijk verplichten.
Wat zijn de kernonderdelen van onbeperkte gespreksopnames?
Onbeperkte opslag
Alle gespreksopnamen worden opgeslagen in uw LiveAgent-account zonder limieten voor de lengte of het aantal opnamen.
Geen call recordersoftware nodig
Alle gesprekken die via LiveAgent worden afgehandeld, worden automatisch opgenomen en opgeslagen zonder afhankelijk te zijn van applicaties van derden. Dit verbetert de veiligheid en vertrouwelijkheid van uw gegevens.
Eenvoudig op te slaan en te zoeken
Elke gespreksopname wordt omgezet naar een regulier ticket met zijn eigen unieke ticket-ID. Daarnaast kunt u notities aan de tickets toevoegen om het zoeken te verbeteren.
Overal toegang tot uw voicemail
Naast de mogelijkheid om onbeperkte gespreksopnames op te slaan, slaat LiveAgent ook al uw voicemail op. Er gaan dus geen oproepen of woorden verloren.
3 voordelen van onbeperkt bellen
Herstel de ontbrekende details
Soms kunnen de kleine, maar essentiële details verloren gaan tijdens de spraakoproep. Met LiveAgent kunt u teruggaan naar de opname, deze opnieuw afspelen en uw belofte nakomen om uitstekende klantenservice te bieden.
Verbeter uw bestaande producten
Deel de specifieke gespreksopname met uw R&D- of productmanagementteam. Op deze manier kunnen ze leren hoe klanten omgaan met het product, waardoor hun ervaring wordt verbeterd.
Nuttige coaching voor uw leden
Nieuwe collega’s kunnen leren van de eerdere gesprekken als onderdeel van hun onboarding- en opleidingssysteem. Dit soort feedback geeft hen de kans om te leren van ervaringen uit het verleden.
Wat zijn andere nuttige callcenterfuncties in LiveAgent?
Interactive voice response (IVR)
U hoeft niet te vertrouwen op aanvullende oplossingen van derden, aangezien u binnen enkele seconden uw eigen Interactive Voice Response-structuur in uw LiveAgent-account kunt maken. Definieer de opties waaruit uw klanten zullen kiezen, upload een kort muziekfragment of welkomstbericht samen met de instructies over hoe verder te gaan. Leid de klanten vervolgens naar de juiste afdeling of specifieke vertegenwoordiger en bied uitstekende klantenservice.
Intelligente oproeproutering
Intelligente oproeproutering of Automated Call Distribution (ACD) is een proces dat oproepen automatisch doorstuurt naar een specifieke afdeling of agent. Dit proces is gebaseerd op de reeks gekozen voorkeuren, zoals prioriteitstoewijzing of willekeurige toewijzing.
Bedrijven kunnen de stroom van inkomende oproepen regelen door de routeringstijd in te stellen waarna de oproep wordt omgeleid naar een andere agent of door een maximale wachtrijtijd in te stellen. Klanten willen echter zo snel mogelijk verbonden zijn met vertegenwoordigers. Het is dus aan te raden om ze zo laag mogelijk te houden.
Bijgewoonde doorverbinden
Oproep doorverbinden is een callcenterfunctie die een oproep van de ene vertegenwoordiger naar de andere doorschakelt (of doorverbindt). LiveAgent ondersteunt momenteel snelle, snelle doorschakelingen van warme oproepen. Hierdoor weten uw klanten en collega’s altijd wanneer u het gesprek doorverbindt met andere vertegenwoordigers.
Bovendien kunt u de klant informeren over de wisseling van vertegenwoordiger, hem in de wacht zetten en uw collega hem laten helpen. U kunt zelfs muziek implementeren terwijl de klant in de rij staat te wachten om de overdracht acceptabeler te maken.
Test automatic call routing for free
Check out how automatic call distribution works in practice with our free 30-day trial. No credit card required.
Frequently Asked Questions
Wat zijn onbeperkte gespreksopnames in LiveAgent?
Onbeperkte gespreksopnames is een LiveAgent-callcentersoftwarefunctie waarmee uw bedrijf gesprekken kan opnemen voor verschillende doeleinden, zoals training van vertegenwoordigers, product-/serviceverbetering, feedback van klanten en meer.
Welke andere callcenterfuncties heeft LiveAgent?
Het LiveAgent-callcenter bevat functies zoals videogesprekken, IVR, doorverbinden, interne gesprekken, terugbelfunctie, gespreksroutering en meer.
Hoe kan uw bedrijf profiteren van de functie voor onbeperkte gespreksopnames in LiveAgent?
Onbeperkte gespreksopnames zijn een geweldige extra functie om veiligheidsredenen, educatieve doeleinden en bedrijfsverbeteringen. Daarom kan het de klantentevredenheid en klantenbehoud verhogen en de klantervaring verbeteren.
Emailsjablonen voor oproepuitnodigingen
Ontdek effectieve emailsjablonen voor oproepuitnodigingen om klantgesprekken te plannen en uw klantrelaties te verbeteren. Leer de beste praktijken voor onderwerpregels en ontdek sjablonen voor verschillende oproepscenario's. Bezoek nu en optimaliseer uw emailmarketingstrategie!