Meerdere kennisbank* biedt u de mogelijkheid om een onbeperkt aantal afzonderlijke klantenportalen te maken, waarbij elk ervan zijn eigen unieke ontwerp en instellingen kan hebben , en inhoud. Dit is erg handig voor die bedrijven die hun klantenondersteuningsportalen willen onderscheiden en hun merkrichtlijnen willen volgen.
Hoe meerdere kennisbanken inschakelen
Zorg ervoor dat de schakelaar groen is – dit geeft aan dat deze actief is. De tweede stap is het creëren van een extra kennisbank. Zodra u naar het “Klantenportaal” in uw beheerderspaneel gaat, ziet u daar een nieuwe knop – “Creëren”. Als u erop klikt, wordt het proces gestart. Volg onze stapsgewijze gids voor het best mogelijke overzicht.
Elke kennisbasis bevat dezelfde typen van de beschikbare inhoud: artikelen, forums, feedbackboards, widgets .
Kennisbankbronnen
Stylize knowledge base articles with ease
Start creating beautiful context-rich knowledge base articles with our “What You See Is What You Get” editor. Try it today. No credit card required.
Ontdek hoe een interne kennisbank van LiveAgent de efficiëntie en prestaties van uw medewerkers kan verbeteren. Profiteer van onze betrouwbare kennisbanksoftware met een gratis 14-daagse proefperiode. Creëer eenvoudig categorieën voor onboarding, bedrijfsnieuws en meer, en deel belangrijke bedrijfsinformatie intern. Start vandaag nog met LiveAgent en ervaar de voordelen van een gestructureerde selfservice-tool voor uw team.
Gratis Nederlandse kennisbank software - LiveAgent
Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.