Voorkom slechte klantenondersteuning door uw klanten de reacties en antwoorden van uw vertegenwoordigers van uw klantenondersteuning te laten beoordelen. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Rangschikking”-functie van LiveAgent.
Uw klanten kunnen feedback geven over hun ondersteuningservaring door hun communicatie met een klantenvertegenwoordiger te beoordelen. Laat uw klanten de chat- en emailreacties van vertegenwoordigers beoordelen.
Ranglijstoverzicht vertegenwoordigers
LiveAgent helpdeskondersteuningssoftware biedt een rapport van beloonde en berispte vertegenwoordigers met opmerkingen van klanten. U kunt het rapport exporteren naar een CSV-bestand.
Door meer te weten te komen over uw vertegenwoordigers, kunt u uw beste vertegenwoordigers belonen en degenen ondersteunen die op dit moment ondermaats presteren. Identificeer negatieve trends in uw klantenondersteuning en handel daarnaar. Maak gebruik van de “Ranglijst” -functie van LiveAgent.
Generate tag reports for free
Create tag reports to get an overview of the most common support queries you address. Try it today. No credit card required.
Kennisbankbronnen
Lees meer details
Ontdek het Chats-overzicht van LiveAgent, een krachtige tool om inzicht te krijgen in uw websitebezoekers. Bekijk hun locatie, de URL's die ze bezoeken en neem proactief contact op om uw klantenservice te optimaliseren. Probeer het nu gratis en verbeter uw klantbeleving met gedetailleerde bezoekersinformatie!
Ontdek hoe helpdeskmedewerkers essentieel zijn voor klantenondersteuning bij LiveAgent. Leer wat hun rol inhoudt, welke vaardigheden nodig zijn en hoe je ze aan je helpdesk kunt toevoegen om de workflow te verbeteren. Probeer onze gratis proefversie en verhoog je productiviteit met meer vertegenwoordigers.
Het gebruik van vertegenwoordigers
Ontdek wat het gebruik van vertegenwoordigers is. Begrijp de concepten van klantenondersteuning grondig met eenvoudige uitleg van professionals.