Ontdek hoe contactsjablonen voor sluiten/pauzeren in callcenters klantenservice kunnen verbeteren. Krijg voorbeelden en leer over LiveAgent's virtuele callcenteroplossing. Probeer het gratis en verhoog klanttevredenheid en loyaliteit.
Veel klanten willen telefonisch in contact komen met hun favoriete merken. De meeste publicaties over klantenservice kondigen echter aan dat “het telefoontje dood is”, wat eigenlijk een zin is uit een TechCrunch-artikel van 14 november 2010 (!). En hoewel de auteur eraan toevoegde dat met “dood” de tech-industrie “in verval” betekent, bewijzen jaren later en verschillende onderzoeken zoals deze van Forrester het tegendeel.
We kunnen echter niet beweren dat andere communicatiekanalen die in de klantenservice worden gebruikt, zoals livechat, chatbots of instant messengers, niet in populariteit toenemen. Maar dit betekent niet dat klanten niet langer geïnteresseerd zijn in telefonische hulp.
Hieronder vindt u enkele voorbeelden van sjablonen voor het sluiten of pauzeren van contactpersonen. Gebruik ze om de communicatie met uw klanten op een positieve manier te beëindigen of te pauzeren, zodat hun tevredenheid en loyaliteit verzekerd zijn.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design<br> your own customer email templates.<br> Curious about all the opportunities?
Ready to put our closing/pausing contact templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Openingstijden/Servicetijden vragen antwoord sjablonen
Weet u niet hoe u op sociale media vragen over uw openingstijden moet beantwoorden? Gebruik onze volledig aanpasbare kant-en-klare sjablonen.
Callcenter sluiten/pauzeren contactsjablonen
Leer hoe u uw klanten kunt laten weten dat u hun ticketoplossing sluit/pauseert met onze callcenter-contactsjablonen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team