Ontdek hoe je merkvermeldingen kunt benutten om geloofwaardigheid op te bouwen met nieuwe emailsjablonen. Leer effectieve e-mails te maken voor bedrijfsontwikkeling en vraag backlinks aan bij externe bronnen. Start gratis met LiveAgent.
Als er positief over uw bedrijf wordt gesproken en wordt genoemd door een gerenommeerde externe bron, zoals een mediabron uit de sector of een expert, dan is dat iets waar u trots op kunt zijn. Dit soort media-aandacht is meestal een indicatie dat uw bedrijf een hoge vlucht neemt en dat uw initiatieven worden gewaardeerd in de zakenwereld. Dit type erkenning kan u helpen merkbekendheid op te bouwen en u te positioneren als een leider binnen uw sector in de ogen van potentiële klanten en abonnees.
Dit type bericht is een van de aankondigingsvoorbeelden die u onder de knie moet krijgen. U kunt ook merkvermeldingen gebruiken om vertrouwen op te bouwen bij bestaande klanten of gebruikers. Maar om te profiteren van de positieve referenties van uw bedrijf, moet u de wereld er eerst over vertellen. Een van de beste methoden die u kunt gebruiken om uw klanten te informeren over een nieuwe vermelding van uw merk, is door een email te sturen waarin u hen hiervan op de hoogte stelt en waar ze kunnen dat specifieke stuk inhoud lezen.
Er kunnen ook momenten zijn waarop één van uw producten of diensten wordt besproken in een extern artikel, maar er is een onjuiste of ontbrekende link naar uw website, of de ankertekst is niet geschikt. Dit vermindert de impact van de vermelding van uw merk omdat u minder verkeer zult ontvangen dan wanneer de link correct was. In dit geval moet u vriendelijk vragen aan de uitgever om hun vermelding bij te werken naar iets dat u suggereert.
Er zijn verschillende, maar nauw verwante soorten nieuwe emails over merkvermeldingen. Het kan zijn dat u er slechts één moet verzenden of misschien zelfs allemaal, afhankelijk van de omstandigheden. Ze dienen om:
There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find interesting.
The article which mentions our brand discusses the following topics:
Topic 1
Topic 2
Topic 3
As you can see, they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.
We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our content on the subject of [topic] here [link].
Best,
[Name] from [company]
We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].
However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.
Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?
“[Suggested anchor text & backlink]”
Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.
Kind regards
The [company] team
I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].
We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].
Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Need to generate more traffic, and improve engagement?
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial starting today! More sales and better customer service awaits.
Als externe websites of blogs links naar uw website bevatten, helpen ze om verkeer naar uw website te leiden. Deze zogenaamde backlinks helpen het profiel van uw merk te vergroten en de herkenning te vergroten bij een publiek dat verschilt van uw bestaande gebruikersbestand. Backlinks helpen ook bij het verbeteren van zoekmachineoptimalisatie (SEO), wat ertoe kan bijdragen dat uw website hoger wordt weergegeven in de resultaten van zoekmachines (SERP’s) voor zoekopdrachten op platforms zoals Google. Daarom, als een externe bron uw merk vermeldt maar geen backlink naar uw website bevat, dient u contact op te nemen met de uitgever en hen vriendelijk te verzoeken het stuk tekst bij te werken zodat het ankers bevat die verwijzen naar een pagina van uw keuze. We hebben een e-mailsjabloon toegevoegd om u daarbij te helpen.
Een vermelding van uw merk door een volledig onafhankelijke organisatie geeft u niet het recht om de quote te gebruiken alleen omdat deze verwijst naar de naam van uw bedrijf. Dit is eigenlijk een goede zaak, want een onpartijdige, positieve beoordeling van uw merk van een gerenommeerde, gezaghebbende bron zal helpen bij het opbouwen van geloofwaardigheid en vertrouwen bij zowel nieuwe als bestaande klanten. Uw mag dus niet de tekst die uw merk vermeldt in een email opnemen, tenzij je daarvoor toestemming krijgt van de eigenaar. Het is echter een goed idee om uw gebruikers te informeren over de vermelding met een link naar waar ze de inhoud kunnen lezen waarin uw bedrijf wordt genoemd.
Als u een stuk tekst leest dat extern is gepubliceerd en denkt dat het relevant is voor uw merk, kunt u de auteur of eigenaar een e-mail sturen om te vragen of zij overwegen een backlink naar uw website toe te voegen. Als u een backlink probeert te krijgen van een bepaalde, hoog aangeschreven, gezaghebbende site, kunt u het bedrijf zelfs een e-mail sturen waarin u wordt aangeboden om eventuele verbroken links die u op hun webpagina vindt te repareren, en voorstellen dat ze een vervangende URL gebruiken die uw naam vermeldt. merk.
Effectieve zakelijke emailsjablonen
Ontdek effectieve zakelijke e-mailsjablonen voor elk doel, van kortingsaanbiedingen tot klantfeedback. Verbeter uw e-mailmarketing met best practices en probeer onze helpdesksoftware. Bespaar tijd en middelen met onze aanpasbare sjablonen. Bezoek nu om uw workflow te optimaliseren!
Emailsjablonen voor bedrijfsaankondigingen
Emailsjablonen voor aankondigingen in het hele bedrijf. Bereik hoge open- en doorklikpercentages met onze eenvoudige gids en kant-en-klare sjablonen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team