Klantenservicesjablonen van LiveAgent helpen bedrijven snel en professioneel op klantvragen te reageren, problemen met communicatie te verminderen en klanttevredenheid te verbeteren. Ze besparen tijd, verminderen fouten en behouden consistente bedrijfsberichten.
Email blijft voor een groot aantal consumenten nog steeds een van de belangrijkste kanalen voor klantenservice. Niet elk bedrijf doet echter veel moeite om snel en professioneel te reageren, sommige zelfs helemaal niet. Uit het onderzoek van SuperOffice bleek dat 62% van de bedrijven niet reageert op emails van de klantenservice, 90 % informeert de klant niet dat een email is ontvangen, terwijl 97% geen follow-up geeft om te zien of klanten tevreden zijn met het antwoord.
Hoewel het bijna onmogelijk is om elke email naar prospects of huidige klanten met de hand te schrijven, gebruikt u de klantenservice sjablonen die verschillende scenario’s dekken, kunnen een grote hulp zijn voor klantenserviceteams, vooral degenen die te maken hebben met een enorme hoeveelheid emails. Met sjablonen als startblok kunnen uw agenten meer klanten helpen in minder tijd en met minder stress, en ervoor zorgen dat ze een consistente service bieden. Van het sturen van bedankmails tot een geautomatiseerd afwezigheidsbericht, zodat uw communicatie met uw klanten is altijd gunstig.
Het bouwen van uw eigen bibliotheek met voorbeeldemailsjablonen voor klantenservice kan zowel uitdagend als tijdrovend zijn. Er zijn veel situaties waarop u voorbereid moet zijn. Van langere en ingewikkeldere berichten zoals een excuses-e-mail en een verlengingsherinnering tot korte en bondige emails zoals wachtwoord resetten. Hier zijn enkele beproefde emailsjablonen op basis van 10 verschillende scenario’s die uw ondersteuningsteam kan gebruiken en waar nodig kan aanpassen bij de interactie met klanten en prospects.
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
De klantenservice-industrie is een van de snelst groeiende ter wereld. Met behulp van klantenservicesoftware kunt u meer dan één gesprek tegelijk volgen en krijgt u meer gedaan op een dag.
Als u reageert op een klacht van een klant, moet u het probleem aanpakken en de naam van de klant gebruiken. Om gepast te reageren, moet u ook een professionele toon gebruiken terwijl u vriendelijk en beleefd bent.
Een goede klantenservice is een belangrijk onderdeel van het runnen van een succesvol bedrijf. Het kan de reputatie van uw bedrijf verbeteren en uw klanten helpen behouden.
Handtekening vertegenwoordiger
Ontdek hoe je een gepersonaliseerde handtekening voor vertegenwoordigers kunt maken in LiveAgent. Voeg unieke handtekeningen toe aan e-mails en berichten, eenvoudig aan te passen via profielinstellingen. Start je gratis proefperiode zonder verplichtingen en ervaar hoe LiveAgent je klantenservice naar een hoger niveau tilt!
Ontdek wat een ondersteuningsticket is en hoe het uw klantenservice kan verbeteren. Leer over de voordelen, beste praktijken en hoe LiveAgent uw ondersteuning naar een hoger niveau tilt met geavanceerde automatisering en integraties. Verbeter communicatie en efficiëntie met een gecentraliseerde inbox. Bezoek nu!
Ontdek het klantenservicecenter: het centrale punt voor effectieve klantencommunicatie via oproepen, e-mails, live chats en faxen. Vergroot klanttevredenheid met automatische oproepverdeling, opname en data-analyse. Start nu een gratis 14-daagse proefperiode met LiveAgent en verbeter uw klantenservice!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.