LiveAgent biedt gratis sjablonen voor integratieverzoeken in hun kennisbank, wat essentieel is voor software-aankoopbeslissingen. Deze sjablonen helpen bedrijven efficiënter te werken door gewenste automatiseringsintegraties te beschrijven en klanten tevreden te stellen.
Een uitgebreide bibliotheek met integraties is een essentieel onderdeel van elke software en beïnvloedt vaak de aankoopbeslissingen van gebruikers. Als zodanig kan het aanbieden van integraties die uw klanten dagelijks gebruiken een toegangspoort zijn tot meer verkopen en loyalere klanten.
Software integraties zijn waardevol omdat de digitale markt vol zit met tools die vergelijkbare functies hebben en vergelijkbare klantenservice ervaringen bieden. Als zodanig is het hebben van gewenste software integraties mogelijk de enige onderscheidende factor voor het winnen en behouden van klanten.
Door een lijst met integraties te ontwikkelen, stelt u uw klanten in staat verschillende tools met uw software te verbinden zonder ontwikkelaars te betrekken of extra inkomsten uit te geven. Bovendien kunnen integraties echt een verschil maken voor uw klanten omdat ze de productiviteit van de workflow kunnen verbeteren en dubbel werk kunnen voorkomen (zoals het invoeren van dezelfde gegevenssets in twee verschillende tools).
Met dat in gedachten hebben we een aantal sjablonen gemaakt die uw kennisbank-gebruikers kunnen gebruiken om hun integratieverzoeken in te dienen.
We bieden migratiediensten voor de meest populaire helpdeskoplossingen.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Ready to put our integration request templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Een sjabloon voor een integratieverzoek moet kort en nauwkeurig zijn en alle belangrijke vragen bevatten die ontwikkelaars moeten beantwoorden. Een sjabloon voor een integratieverzoek moet uw klanten in staat stellen hun verzoeken uitgebreid toe te lichten en, indien nodig, technische aspecten van de integratie te beschrijven. Houd er echter rekening mee dat sommige klanten u mogelijk niet alle benodigde gegevens kunnen verstrekken of informatie kunnen bevatten die niet correct is. Wanneer dit gebeurt, moet u contact opnemen met de aanvrager, openstaande informatie verzamelen en hun verwachtingen beheren, en uitleggen dat de gevraagde integraties mogelijk niet kunnen worden geleverd.
Het korte antwoord is ja. U moet elk inburgeringsverzoek beantwoorden. Zelfs als u weet dat uw bedrijf dit in de nabije toekomst niet zal aanpakken, of zelfs als een bepaalde integratie onmogelijk te implementeren is, moet u het verzoek beantwoorden. Het beste is om de persoon die het verzoek heeft ingediend te bedanken en ofwel te bevestigen dat uw bedrijf aan een oplossing zal gaan werken, ofwel uit te leggen waarom de integratie nu niet kan worden geïmplementeerd (of nooit zal worden geïmplementeerd). Leg het uit in eenvoudige en gemakkelijk te begrijpen woorden, probeer technisch jargon of branchespecifieke taal weg te laten.
Het maakt niet uit wat voor soort product of service u aanbiedt, of het nu een eenvoudige app is of een complex en robuust stuk software, u moet proberen uw gebruikers zoveel mogelijk integraties te bieden. Daarom moet je je community in staat stellen om integratieverzoeken in te dienen en je best te doen om aan hun verwachtingen te voldoen.
Helpdesk aanvraagformuliersjablonen
Maak indruk op uw klanten met onze eenvoudig te begrijpen helpdesk aanvraagformuliersjablonen. Leer hoe u de juiste lengte en structuur kiest, jargon vermijdt en snel reageert op aanvragen. Verbeter de klantenervaring via meerdere kanalen en download gratis onze sjablonen voor betere klantenservice!
Ontdek hoe Sendmail, een gratis open-source e-mailrouteringssoftware, uw e-mailcommunicatie veilig en efficiënt kan maken. Integreer Sendmail met de LiveAgent-helpdesk voor verbeterde klantenondersteuning en profiteer van geavanceerde SPAM-beveiliging. Start uw gratis LiveAgent-account en optimaliseer uw workflow met handige functies zoals een universele inbox, livechat en meer. Bezoek de pagina nu om te zien hoe eenvoudig de integratie is!
Integreer Gmail moeiteloos met LiveAgent om al uw klantvragen vanuit één interface te beheren. Verbeter uw klantenservice met deze gratis integratie en beheer meerdere Gmail-accounts eenvoudig. Ontdek hoe u binnen enkele minuten kunt starten zonder codeerkennis. Verhoog uw efficiëntie en klanttevredenheid met deze krachtige tool!
Verzamel klantgetuigenissen om uw online reputatie te verbeteren en verkoop te stimuleren. Ontdek hoe u effectief om getuigenissen vraagt met onze sjablonen en beste praktijken. Lees waarom klantgetuigenissen essentieel zijn voor het overtuigen van potentiële klanten. Bezoek nu en boost uw marketing met krachtige getuigenissen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team