Verzamel klantgetuigenissen om uw online reputatie te verbeteren en verkopen te stimuleren. Ontdek hoe en wanneer u om getuigenissen kunt vragen en gebruik sjablonen om effectieve verzoeken te doen. Getuigenissen zijn cruciaal voor klantvertrouwen en marketing.
Aangezien de consumenten van tegenwoordig minder geneigd zijn om traditionele marketing en reclame te vertrouwen, is het verzamelen van getuigenissen en beoordelingen van klanten nog nooit zo belangrijk geweest. Getuigenissen van klanten kunnen een echt grote impact hebben op het beïnvloeden van potentiële klanten om zaken met u te doen, en u helpen uw online reputatie te verbeteren, geloofwaardigheid op te bouwen en meer verkopen te stimuleren. Het kan echter een uitdaging zijn om uw tevreden klanten hun positieve ervaringen met uw merk te laten delen, omdat veel bedrijven gewoon niet weten hoe ze om getuigenissen moeten vragen.
Getuigenissen zijn aanbevelingen van tevreden klanten die de kwaliteit, prestaties of waarde van een product of dienst bevestigen – vrijwillig of op verzoek van een bedrijf gegeven. Getuigenissen van klanten zijn een van de krachtigste marketinginstrumenten. Uit onderzoek blijkt zelfs dat getuigenissen de hoogste effectiviteitsscore hebben (89%) dan welke andere vorm van contentmarketing dan ook.
Hier volgen enkele algemene tips en praktische tips voor het het verzamelen van getuigenissen van uw klanten.
Klanten ertoe brengen specifieke details van hun ervaring met een bedrijf, product of dienst te delen, is wat een goede getuigenis maakt. Maar als ze erom worden gevraagd, zullen de meesten nauwelijks weten wat ze meteen moeten zeggen. Hieronder staan enkele basisvragen voor klanten die kunnen worden aangepast aan uw bedrijf.
De meeste van uw trouwe klanten – hoe blij ze ook zijn met uw producten of diensten – zullen waarschijnlijk geen getuigenissen delen, tenzij hen hierom wordt gevraagd. Maar hoe moet je een klant precies benaderen voor een testimonial? Hier zijn enkele beproefde emailsjablonen die u kunt gebruiken bij het aanvragen van getuigenissen van uw klanten.
Here are some examples of testimonials left by other customers: [LINK]If you have any questions about submitting a testimonial, please let me know.
I am looking forward to receiving your comments. Your support is much appreciated!
Best Regards,[YOUR SIGNATURE]
Ready to put your testimonial templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Vragen voor klantentevredenheidsenquêtes
Inspiratie nodig voor uw vragen voor klanttevredenheidsonderzoeken? Bekijk onze lijst met vragen over SaaS, website, CX en producten.
Emailsjablonen voor aanvraag van een casus
Ontdek essentiële emailsjablonen voor het aanvragen van casestudies in B2B-marketing. Bouw vertrouwen op en valideer uw product met nuttige sjablonen en vragen. Transformeer websitebezoekers in tevreden klanten door eenvoudig goedkeuring te vragen voor casestudies en de juiste vragen te stellen. Bezoek nu voor praktische tips en sjablonen!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team