Verzamel waardevolle feedback met effectieve emailsjablonen van LiveAgent. Leer wanneer en hoe feedbackvragen te verzenden en creëer klantgerichte producten met behulp van een feedback- en suggestiebord. Probeer het gratis en verbeter uw klantenportaal.
Feedback is waardevolle informatie die u kunt gebruiken om belangrijke zakelijke beslissingen te nemen. Of het nu afkomstig is van uw klanten, werknemers of potentiële klanten, feedback kan helpen bij het meten van tevredenheid, trends of gedrag. Feedback kan bedrijven ook helpen op schema te blijven en inzicht te geven in hoe anderen hun prestaties ervaren.
Bedrijven die zich willen onderscheiden van hun concurrenten, moeten de uitdrukking “onderscheiden van de concurrentie” niet als een pakkende uitdrukking beschouwen, maar als een realistische benadering.
Als u een klantenportaal maakt en uw gebruikers de best mogelijke ervaring wilt bieden, moet u hun mening verzamelen en ernaar handelen. De beste manier om deze inzichten te verzamelen, is door uw klanten een email te sturen en hen om feedback te vragen.
Een feedback email is een email die naar een bepaalde groep ontvangers wordt gestuurd om hun mening over een product of dienst te vragen. In dit geval zou u een email gebruiken om gebruikers te vragen wat ze vinden van het klantenportaal dat ze gebruiken.
U kunt dit op verschillende manieren doen:
Dit zijn slechts enkele voorbeelden van hoe u het uw klanten gemakkelijker kunt maken om de klantenportaal die ze gebruiken te beoordelen.
Het is ook aan te raden om hen een extra stimulans aan te bieden in de vorm van een korting of een voucher zodat ze meer gemotiveerd zijn om wat tijd te investeren en u van feedback te voorzien.
We hope you enjoy [customer portal] and that you find it’s insightful and easy to use.
We’re constantly striving to provide excellent service for those who are active on [customer portal]. We’d love to get your feedback through a brief customer survey.
[TAKE OUR SURVEY]
Thank you for your time. We really appreciate it!
Thank you for giving [customer portal] a try!
We strive to provide the highest quality service and care deeply about how our work affects customers like you.
We would love it if you could send us an email and tell us what we can do to make [customer portal] better.
Thank you for taking the time out of your day. We really appreciate it!
Best, the [customer portal] team
Thanks for registering and actively using [customer portal].
I wanted to reach out personally and ask for your opinion.
What’s your experience like? (e.g., amazing, terrible, etc.)
We want to be better, and your feedback helps us accomplish that. If you’re willing, it only takes a minute or two.
Share your review here [link]
Thanks for your trust,
[Customer portal team member’s name]
[X] days ago, you created an account at [customer portal], and you’ve been an active user ever since.
We’d love to get your feedback on the platform! Click one of the stars below to start a review of the portal:
[Stars]
Kind regards,
The [customer portal] team
Please tell us about your experience in this 30-second survey. Your feedback helps us create a better experience for yourself and other [customer portal] users.
Thanks,
– The [customer portal] team
As one of our preferred customers, your feedback is very important to us. We are constantly striving to provide a flawless experience for our customers, and your input helps us do so.
That being said, if you could take a minute to share your feedback, we would really appreciate it.
We hope to see you soon at [customer portal]
Best regards, [customer portal team member’s name]
Your feedback is very important to us and will help us make the portal better, so we hope you will take the time to fill it out.
[CTA]
We appreciate your time and feedback!
The [customer portal] team
A thank you gift awaits you afterward!
Start here
We hope you’re having a nice day.
You’ve been chosen as one of the few people who are able to review their experience as a [customer portal] user.
If you have a moment to spare, would you be willing to answer a few questions? We’d truly appreciate your feedback.
Our short survey takes about [x] minutes:
Share your feedback
Thanks for your help!
Cheers,
The [customer portal] team at [company]
Ready to put your feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Het hangt echt af van hoe klanten uw klantenportaal gebruiken. Wacht echter niet te lang met het vragen van gebruikers naar hun mening. Als u te lang wacht, kan de gebruiker zich zijn eerste ervaring en indruk niet herinneren en kan hij dus geen nauwkeurige feedback geven. We raden u aan om uiterlijk 10 dagen nadat de klant het klantenportaal is gaan gebruiken een email met feedback te sturen.
Twee follow-ups binnen een week sturen is meer dan prima. Vergeet echter niet te opdringerig te zijn en de reacties van ontvangers te observeren. Als ze u vragen om te stoppen met het sturen van berichten, doe dat dan gewoon. U verkoopt niets; u vraagt om een gunst. Het is de welwillendheid van uw klant om een paar minuten te besteden aan het delen van hun mening over de ervaring met uw bedrijf, dus houd daar rekening mee.
Uw email moet kort, scanbaar en in kleine stukjes gepresenteerd zijn. Er is geen algemene regel, maar schrijf geen bericht dat langer is dan 130 woorden. Vergeet niet dat mensen tegenwoordig slechts enkele seconden besteden aan het doorbladeren van e-mails en algemene zoekwoorden en onderwerpen oppikken. U moet zo snel mogelijk ter zake komen en echt overtuigend zijn om ze hun feedback te laten delen.
Antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media
Ontdek onze antwoordsjablonen voor positieve feedback op sociale media, perfect voor bedrijven die klanttevredenheid willen meten en de band met hun klanten willen versterken. Leer hoe je effectief kunt reageren op klantfeedback en optimaliseer zo je producten en diensten. Bezoek de pagina voor handige voorbeelden en maak van jouw klanten merkambassadeurs!
Ontdek gratis ticketsjablonen bij LiveAgent! Met kant-en-klare sjablonen kunnen klantenservicemedewerkers snel en consistent reageren op veelvoorkomende vragen. Verbeter klantenservice-efficiëntie en tevredenheid met onze best practices en 12 voorbeelden van antwoordsjablonen. Probeer het nu gratis en stroomlijn uw workflow.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team