Ontdek handige emailsjablonen voor het delen van externe artikelen en het vergroten van zichtbaarheid via backlinks en sociale media. Leer hoe je effectief contact legt met potentiële uitgevers en gebruik maakt van aantrekkelijke onderwerpregels en sjablonen.
Het schrijven van een geweldig artikel voor een externe website kost tijd en moeite. Bovendien is het afronden van de conceptversie nog maar het begin. Dan volgt het proeflezen en eventueel het doorgeven van het concept aan een inhoudredacteur voor goedkeuring. Daarna komt de grootste uitdaging: het artikel extern laten publiceren.
Belangrijk is dat u daarna nog steeds mensen moet aanmoedigen om te lezen wat u hebt geschreven. Een van de beste manieren om dit te doen is door een extern gepubliceerd artikel email te sturen met een link naar de publicatie. Het is raadzaam om een verleidelijke preview van de inhoud in zo’n email op te nemen, omdat dit u zal helpen de interesse van uw lezer voor de volledige tekst te wekken.
Als een bedrijf of persoon u heeft benaderd met het idee om een artikel te schrijven dat op zijn eigen webpagina, blog of tijdschrift, etc. wordt gepubliceerd, dan bent u al een stap dichter bij. Dat komt omdat de uitgever het artikel waarschijnlijk zelf zal promoten. Het is echter nog steeds een goed idee om het artikel te delen met mensen in uw emaildatabank. Hierdoor kan de zichtbaarheid van het artikel worden gemaximaliseerd door een mogelijke andere doelgroep te bereiken.
Het kan echter zijn dat u besloot een artikel te schrijven alleen maar omdat u een ongelooflijk idee had dat onmiddellijk op papier moest worden gezet (of waarschijnlijker tegenwoordig, op een laptop). In dat geval moet u nog steeds een persoon of bedrijf vinden om uw artikel te publiceren.
Hieronder vindt u enkele voorbeelden van nieuwe emailsjablonen voor artikels om ontvangers aan te moedigen de gekoppelde volledige tekst te lezen en om contact op te nemen met potentiële uitgevers als u er nog geen heeft.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 30-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Omdat het artikel wordt gepubliceerd op een website of in gedrukte vorm die niet het eigendom is van uw bedrijf, heeft u mogelijk niet de rechten of toestemming om de volledige artikelkopie te delen, zelfs als u of een van uw medewerkers de auteur is. In dit geval heeft u toestemming nodig van de uitgever om de volledige tekst te mogen delen. Maar zelfs als deze toestemming wordt verleend, is het misschien niet de beste strategie om uw volledige artikel via email te verspreiden. Dat komt omdat een van de belangrijkste doelen ervan is om via backlinks verkeer naar de website van de uitgever te leiden, evenals die van uzelf.
Een email met een extern gepubliceerd artikel is de meest directe manier om uw publiek op de hoogte te stellen van een volledig stuk inhoud dat u heeft geschreven, maar dat niet beschikbaar is op uw eigen website, waar gebruikers normaal gesproken naar uw materiaal zoeken. Er zijn echter verschillende indirecte manieren om het woord te verspreiden via verschillende andere soorten inhoud, zoals posts op sociale media, uw website en nieuwsbrieven.
Aangezien uw artikel ergens anders wordt gehost dan uw eigen pagina’s, moet u absoluut backlinks naar uw website opnemen. Als u dit doet, helpt u meer verkeer naar uw website te leiden, naamsbekendheid op te bouwen en uw zoekmachineoptimalisatie (SEO) te verbeteren.
Emailsjablonen voor verlenging
Ontdek effectieve emailsjablonen voor verlenging op LiveAgent. Verhoog klantretentie en verminder verloop met strategisch verzonden herinneringen. Gebruik onze 10 gratis sjablonen om uw eigen campagnes te optimaliseren en klanten aan te moedigen bij uw merk te blijven. Bezoek nu voor meer informatie!
Openingstijden/Servicetijden vragen antwoord sjablonen
Weet u niet hoe u op sociale media vragen over uw openingstijden moet beantwoorden? Gebruik onze volledig aanpasbare kant-en-klare sjablonen.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team