Verbeter uw marketingstrategie met effectieve enquête-emailsjablonen. Ontvang waardevolle feedback en bied incentives aan om deelname te vergroten. Volg best practices zoals korte enquêtes, duidelijke doelen, en deel resultaten om de respons te verbeteren.
Als u uw marketingstrategie wilt verbeteren om betere resultaten te behalen, kunt u feedback van klanten is een prima manier om ermee om te gaan. Elk bedrijf, van onafhankelijke startups tot internationale bedrijven, is sterk afhankelijk van het leren van zijn klanten. Als bedrijf kunt u het zich niet veroorloven om simpelweg de wensen en behoeften van uw klant te raden. In plaats daarvan moet u de klant goed leren kennen om zijn verwachtingen te overtreffen. verwachtingen.
Enquêtes zijn misschien wel de meest effectieve tool om klantenfeedback te krijgen, hoewel gebruikers werkelijk voltooien ze kan een beetje een uitdaging zijn. Mensen zijn over het algemeen niet zo bereid om hun vrije tijd op te geven voor het beantwoorden van vragen, alleen maar omdat er een email in hun inbox is beland. Als zodanig laat een klantencasestudy zien dat het gemiddelde responspercentage voor enquêtes ongeveer 10% is, en dat zelfs bekende merken moeite hebben om de 25% te halen markering (bron). Dus wat kunt u doen om uw klanten aan te moedigen waardevolle feedback te geven via een enquête die u heeft gemaakt?
We hebben enkele tips verzameld waarmee u demeest effectieve emails kunt maken waarmee u ontvangers uitnodigt om uw enquêtes in te vullen:
We’d really like to hear your feedback about [topic of the survey]. It will really help us improve [pain point] so that we can provide a better customer experience for all of our clients.
As a thank you for completing our short survey, which will only take about [Y] minutes of your time, we are offering all respondents a [X]% discount code off their next purchase in our online store!
To take advantage of this opportunity, please click the survey link below:
[Start survey]
Thanks for your time, it is really appreciated.
Best,
The [company] team
The opinions of our users are of the utmost importance to [company], which is why we’d love for you to answer one simple question for us.
Your feedback will help shape the direction of our future content, so we hope you agree that it will be mutually beneficial to find out what you really think.
You can answer our single-question survey by clicking on your preferred choice below:
Option 1
Option 2
Option 3…
We really appreciate your feedback– it will help us achieve our goal of exceeding the expectations of all of our clients.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
You recently purchased [product/service] in our online store, and we’d be extremely grateful to hear your thoughts about it.
The survey will only take [X} minutes to complete, and your feedback will help us improve future [product lines/software versions].
To start, please select your rating below.
[Feedback scale with a link]
Thanks for your input,
[Company]
We’ve gathered the results of our recent survey, which we really appreciated you answering.
Since you took the time to share your thoughts about [product/service/matter], we thought you might like to know the results.
We are pleased to announce that [X}% of our customers would recommend [product/service] to a friend!
While this is great news, there is still room for improvement, and we will take each of the comments that we received from loyal users like yourself to better ourselves.
Thanks, and enjoy your [Optional reward as a token of appreciation].
Best wishes,
[company]
Sign up for our free trial today!
Enjoy 170+ help desk features including ticketing, automation, live chat, and call center capabilities. No credit card required
Beide opties zijn mogelijk, hoewel het niet echt haalbaar is om een enquête met meerdere vragen in een email in te sluiten. Als u een micro-enquête met één vraag verstuurt, verdient het de voorkeur om het feedbackformulier in de email in te sluiten, zodat gebruikers het met één klik kunnen beantwoorden en vervolgens naar een bevestigingspagina gaan die ze onmiddellijk kunnen sluiten. Het is ook een goed idee om naar een volledige enquête te linken door de eerste vraag op deze manier in te sluiten.
Als u de enquête in de email insluit, mag deze slechts één vraag bevatten. Als u naar een langere enquête linkt, zijn er geen beperkingen voor de lengte. Het belangrijkste is om vooraf met uw gebruikers te overleggen hoe lang het duurt om het proces te voltooien, anders loopt u het risico hen te irriteren en respondenten kwijt te raken.
Met enquêtes kunt u waardevolle gegevens verzamelen van uw bestaande klanten of abonnees, en e-mail is een kosteneffectieve en snelle methode om een groot aantal reacties op hen te ontvangen. U kunt eerlijke antwoorden krijgen, aangezien uw klanten zich vrij voelen om hun ware gevoelens te uiten als de enquête anoniem is. Met emailenquêtes kunt u uw doelgroep ook bereiken via een kanaal dat ze al gebruiken en waar ze mee bezig zijn.
Helpdesk aanvraagformuliersjablonen
Maak indruk op uw klanten met onze eenvoudig te begrijpen helpdesk aanvraagformuliersjablonen. Leer hoe u de juiste lengte en structuur kiest, jargon vermijdt en snel reageert op aanvragen. Verbeter de klantenervaring via meerdere kanalen en download gratis onze sjablonen voor betere klantenservice!
Vragen voor klantentevredenheidsenquêtes
Inspiratie nodig voor uw vragen voor klanttevredenheidsonderzoeken? Bekijk onze lijst met vragen over SaaS, website, CX en producten.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team