Gebruik gratis emailsjablonen voor casussen om te tonen hoe uw bedrijf specifieke problemen oplost. Leer effectieve technieken voor casusemailcampagnes en ontdek sjablonen die sociale bewijzen bieden om verkoop te stimuleren en klantrelaties te verbeteren.
Volgens gegevens uit een onderzoek van Publicis Sapient begint 87 % van de koopbeslissingen met een online zoekopdracht (bron). Dat is niet verrassend: wanneer iemand overweegt een product of dienst aan te schaffen die hij of zij nog nooit eerder heeft gebruikt, is het gebruikelijk om daarover meningen van anderen te vragen. En 88 % van de consumenten vertrouwt evenveel op online beoordelingen als aanbevelingen van vrienden en familie (bron).
Kopers willen er zeker van zijn dat hun investering aan hun verwachtingen voldoet en het juiste product is voor hun behoeften, in plaats van dat het uiteindelijk een teleurstelling wordt. En het is uw taak om klanten voldoende betrouwbare en nuttige informatie te geven zodat ze gemakkelijk die definitieve aankoopbeslissing kunnen nemen.
Een geweldige manier om potentiële klanten ervan te overtuigen dat uw bedrijf hun problemen kan oplossen, is door praktijkvoorbeelden te geven. Emails over casussen kunnen dit doen door het sociale bewijs te zijn dat laat zien hoe uw klanten uw producten of services gebruiken en welke resultaten ze behalen. Dat kan de verkoop stimuleren, de productiviteit verhogen of de klantenservice verbeteren om maar een paar voorbeelden te noemen.
In marketing is een casus een analyse van een campagne, project of een gebruikssituatie. Een casus moet duidelijke resultaten laten zien, bepalen of ze een succes of een mislukking zijn, de factoren identificeren die tot dat resultaat leiden en oplossingen of acties aanbevelen die in de toekomst kunnen worden ingevoerd.
Het doel van een marketingcasus is om potentiële klanten te bewijzen dat u hen kunt helpen met een bepaald probleem. Het is een stukje inhoud dat het verhaal vertelt van hoe uw bedrijf een eerdere of bestaande klant heeft geholpen bij het overwinnen van een bepaald pijnpunt.
Casussen vormen een belangrijk element van marketing en kunnen het best onderaan worden gebruikt, aangezien dit soort inhoud meestal wordt gelezen of gezocht door potentiële klanten die op het punt staan een aankoopbeslissing te nemen. Daarom moet u uw best doen om uw casussen aan een breder publiek te presenteren.
As someone who is interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].
To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].
In the report, which you can find attached to this email, we show:
When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]
Hopefully, you find this case study interesting. Don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.
Kind regards,
[Name], [position] at [company]
[Case study PDF attachment]
You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].
Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.
That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.
We hope that this report, which you can read by clicking on the button below, will help you overcome any doubts you might have about our product.
[Read the case study]
If you have any queries I’m happy to help.
Best,
[Name]
I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.
According to our analysis, our [product/service] helped you to:
Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3
That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].
Please let me know if you agree, or if you need any further information.
Best wishes,
[Name] from [company]
Test out our robust help desk features with a free trial.
Free for 14-days, no credit card required. Take advantage of our all-inclusive features including a virtual call center, native live chat, and ticketing capabilities.
Er zijn een paar methoden die goed werken die allemaal kunnen worden ingesloten in, bijgevoegd bij of gelinkt vanuit een casusemail: Maak pdf’s – deze zelfstandige bestanden kunnen marketeers gemakkelijk aan emails toevoegen of delen via downloadlinks voor campagnes. PDF’s kunnen verkopers helpen bij demonstraties of het wegnemen van twijfels en kunnen potentiële klanten helpen bij het vergelijken van verschillende oplossingen voor hun problemen.Host ze op uw website – een speciale “succesverhalen” of “ons vorige werk” -pagina moet voor bezoekers gemakkelijk te vinden zijn (zo niet op de startpagina) en breed gedeeld worden (bijv. link in een email), een duidelijke structuur hebben van doelen via processen naar resultaten en moet boeiend zijn.Schrijf blogberichten – deel de resultaten van uw casus met een breder publiek door erover te schrijven op een manier die specifiek op hen en hun behoeften is gericht, waarin wordt ingegaan op hoe een specifieke uitdaging in het verleden werd overwonnen zonder op het bedrijf te concentreren.Maak video’s – maak gebruik van het toegenomen gebruik van video-inhoud door uw waardevoorstel op een krachtige en boeiende manier over te brengen.
Ze zijn één van de beste manieren om sociaal bewijs te leveren dat uw bedrijf potentiële klanten kan helpen bij het oplossen van hun problemen. Casussen kunnen aantonen dat uw bedrijf hoogwaardige en betrouwbare producten of diensten aanbiedt omdat resultaten uit het verleden duidelijk laten zien hoe ze door andere klanten zijn gebruikt om hun doelen te bereiken of hindernissen te overwinnen. Het mag dan ook geen verrassing zijn dat casussen voor veel marketeers een van de belangrijkste elementen van de contentstrategie zijn.
Meestal in de derde persoon, vanuit het perspectief van een onafhankelijke verslaggever. Casussen lijken meer op nieuwsverhalen dan op artikels. Ze moeten feiten en kwantitatieve cijfers bevatten. Ze zijn het meest geschikt voor de middelste beoordelingsfase van de verkooptrechter wanneer potentiële klanten al bekend zijn met uw producten of diensten. Maar in tegenstelling tot de meeste andere inhoud die in deze fase van de kopersreis wordt gebruikt, gaan casussen allemaal over het laten zien van het beste van wat uw merk te bieden heeft door te laten zien wat het al heeft bereikt. Begin echter niet met opscheppen of te veel verkopen – concentreer u op hoe u bepaalde problemen kunt oplossen en beschrijf hoe het is om samen te werken met uw bedrijf en versterk uw beweringen met daadwerkelijke taxaties van eerdere klanten.
Emailsjablonen voor aanvraag van een casus
Ontdek essentiële emailsjablonen voor het aanvragen van casestudies in B2B-marketing. Bouw vertrouwen op en valideer uw product met nuttige sjablonen en vragen. Transformeer websitebezoekers in tevreden klanten door eenvoudig goedkeuring te vragen voor casestudies en de juiste vragen te stellen. Bezoek nu voor praktische tips en sjablonen!
Ontdek gratis ticketsjablonen bij LiveAgent! Met kant-en-klare sjablonen kunnen klantenservicemedewerkers snel en consistent reageren op veelvoorkomende vragen. Verbeter klantenservice-efficiëntie en tevredenheid met onze best practices en 12 voorbeelden van antwoordsjablonen. Probeer het nu gratis en stroomlijn uw workflow.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team