LiveAgent biedt basis communicatiesjablonen voor kennisbanken om self-service te verbeteren. Deze sjablonen helpen bij het beheren van klantinteracties en het verminderen van supporttickets. Probeer LiveAgent gratis om de klantenservice te optimaliseren.
Een kennisbank is een online zelfbedieningsbibliotheek met informatie over een product, dienst, afdeling of een ander onderwerp gerelateerd aan het specifieke bedrijf dat eigenaar is van en beheert het.
De gegevens en informatie in een kennisbank kunnen overal vandaan worden gehaald, maar meestal zijn deze afkomstig van verschillende bijdragers die verantwoordelijk zijn voor onderhoud en updates. Als algemene vuistregel moeten de vertegenwoordigers van uw bedrijf deelnemen aan en modereren van alle gesprekken die worden gevoerd in uw kennisbankforums.
De onderwerpen die gewoonlijk in een kennisbank worden behandeld, variëren van handleidingen tot veelgestelde vragen over het verzend- of restitutiebeleid. Over het algemeen bevatten kennisbanken allerlei soorten inhoud, waaronder veelgestelde vragen, handleidingen voor probleemoplossing en andere essentiële stukjes informatie voor klanten en belanghebbenden.
Met kennisbeheer kunt u de expertise van een bedrijf creëren, beheren, delen, gebruiken en beheren en is ontworpen voor gebruik in alle sectoren. Met een solide basis voor kennismanagement zal uw organisatie wendbaarder zijn, sneller opereren en efficiënter werken. Daarnaast zal de tevredenheid van uw klant verbeteren dankzij de self-service-opties die u aanbiedt.
Om u te helpen profiteren van de kracht van kennismanagement en om u te ondersteunen bij het implementeren van selfservice-opties in uw klantenservice, hebben we een set kennisbanktemplates gemaakt.
If it’s still not clear for you, we would be happy to help further. Don’t hesitate to contact us!
OF
If you want to learn more about this topic, here’s a list of knowledge base articles that will help you with that: [links to the articles, preferably in bullet points for better readability].
That’s why I would kindly ask you to follow this link [link to a dedicated website or workflow inserted] and then create a ticket describing the problem you encountered in a detailed way. This is the easiest and fastest way that we can help solve your issue. Thank you!
OF
What’s more, we will create a dedicated knowledge base article regarding your issue so that other [users/customers] can read it in the future to deal with this problem on their own.
De volgende sjablonen kunnen u helpen deel te nemen aan off-topic discussies over COVID-gerelateerde onderwerpen, werken op afstand, de nieuwste filmpremière, Netflix-series, een schandaal in de technische industrie, enz. Over het algemeen kunnen deze sjablonen worden gebruikt om deel te nemen aan elk gesprek dat niet direct gerelateerd aan uw bedrijfsactiviteiten, product of diensten.
OF
I’d like to add [company name]’s view on that matter. [Explanation presenting the company’s position concerning the discussed matter]. We hope that you understand the company’s position.
At the same time, remember that our knowledge base is a space created for our users, so feel free to use it in a way that is most convenient for you. That’s why we invite you to share your thoughts and opinions in this thread.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates. Curious about all the opportunities?
Enhance your customer support communication with LiveAgent's basic knowledge base templates.
Reduce support tickets, improve response times, and foster customer satisfaction by providing a reliable and accessible source of information.
Gratis Nederlandse kennisbank software - LiveAgent
Als u op zoek bent naar een gratis kennisbank, kan LiveAgent u gratis hiervan voorzien. Bekijk onze helpdesk voor meer informatie.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team