Bent u op zoek naar andere klantenondersteunings- en communicatiesoftware?
LiveAgent is de ultieme helpdeskoplossing voor uw bedrijf. Bied ondersteuning en communiceer via een groot aantal kanalen zoals email, live chat of zelfs Instagram. Overschakelen naar LiveAgent is eenvoudig en snel.
Functies | Liveagent
Probeer de beste alternatieve klantenondersteuning gratis! Geen creditcard vereist.
|
Dashly
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing aan.
|
Dashly biedt ticketing aan.
|
Live Chat
Een real-time chatwidget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat aan.
|
Dashly biedt Live Chat aan.
|
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een Call Center aan.
|
Dashly biedt geen Call Center aan.
|
Self-Service
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waar uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een Self-Service portaal aan.
|
Dashly biedt een Self-Service portaal aan.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
|
Dashly biedt een Facebook-integratie aan.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
|
Dashly biedt geen Twitter-integratie aan.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om alle opmerkingen en vermeldingen van de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
|
Dashly biedt geen Instagram-integratie aan.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie maakt het ook mogelijk om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
|
Dashly biedt een Viber-integratie aan.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om binnen een multi-channel ticketingsysteem te reageren op alle WhatsApp-berichten en deze te behandelen zoals elk ander klantenondersteuningsticket.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Dashly biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
|
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
|
Dashly biedt een kennisbank aan.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat rechtstreeks in uw kennisbank is geplaatst.
|
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
|
Dashly biedt geen klantenforum aan.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
|
Dashly biedt automatisering en regels aan.
|
API
Een set functies waarmee verschillende applicaties met elkaar kunnen werken.
|
LiveAgent biedt API-functies aan.
|
Dashly biedt API-functies aan.
|
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
|
Dashly biedt geen IVR-functies aan.
|
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een Tawk-alternatief?
LiveAgent is de ultieme oplossing met meerdere kanalen voor uw helpdesk. Het ticketsysteem van LiveAgent regelt alles voor u.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team