Schakel over naar LiveAgent – speciale helpdesksoftware en krijg toegang tot een ticketsysteem dat klantenverzoeken van elk belangrijk communicatiekanaal kan afhandelen. Bied ondersteuning met een ticketingoplossing die email, live chat, callcenter, klantenportaal en zelfs sociale media.
Bied een betere klantenservice met een oplossing waarmee u meer kunt doen. Blijf lezen om meer te weten te komen over onze software voor klantenondersteuning of start vandaag nog uw gratis proefperiode van 14 dagen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
ConnectWise biedt ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
ConnectWise biedt Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter.
|
ConnectWise biedt een callcenter.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
ConnectWise LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
ConnectWise biedt geen Facebook-integratie.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
ConnectWise biedt geen Twitter-integratie..
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
ConnectWise biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
ConnectWise biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
ConnectWise biedt een kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
ConnectWise biedt een klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels.
|
ConnectWise biedt automatisering en regels.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies.
|
ConnectWise biedt API-functies.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies.
|
ConnectWise biedt geen IVR-functies.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
ConnectWise biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd - u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
ConnectWise biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
ConnectWise biedt onbeperkte websites.
|
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
ConnectWise biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbperkte Tickets/Mails
YU kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails..
|
ConnectWise biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
ConnectWise biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
ConnectWise biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
|
Het ticketsysteem van LiveAgent is ontworpen om de beste klantenondersteuning te bieden. Het verenigt alle communicatie op één handige plek waar u vragen van klanten vanuit meerdere communicatiekanalen kunt behandelen. Ons ticketsysteem wordt ondersteund door functies die u helpen een soepele workflow te creëren en alles op tijd af te handelen.
Live chat is een geweldige tool om betrouwbare en snelle klantenondersteuning te bieden. Het enige wat u hoeft te doen is een live chatwidget op uw website te plaatsen. Het is eenvoudig in te stellen en u hoeft geen expert te zijn om ermee om te gaan. LiveAgent’s live chatwidget is de snelste, met chat weergegeven snelheden van 2,5 seconden.
Het wordt ook ondersteund door functies zoals realtime typweergave of proactieve chatuitnodigingen om de klantenbetrokkenheid te vergroten. Bekijk de volledige lijst met chatfuncties of probeer het zelf.
Email, live chat, callcenter, klantenportaal, Viber, WhatsApp, Facebook, Twitter en Instagram – krijg toegang tot elk communicatiekanaal dat u nodig heeft om de beste klantenondersteuning te bieden vanaf één enkel platform. Ze worden allemaal ondersteund door functies waarmee u vragen van klanten kunt afhandelen. Bovendien kunt u kiezen uit meer dan 140 integraties met andere apps die u dagelijks gebruikt om uniforme workflows te creëren. De flexibiliteit en aanpasbaarheid van LiveAgent maken het tot het perfecte alternatief voor ConnectWise, ZenDesk of Intercom.
Baanbrekende software
LiveAgent, opgericht in 2006, was de eerste oplossing op de markt die livechat en helpdeskmogelijkheden bood. Vanaf 2023 is LiveAgent de best beoordeelde en meest beoordeelde helpdeskoplossing op de markt, die meer dan 150 miljoen gebruikers en 40.000 bedrijven wereldwijd bedient.
Creëer gedenkwaardige klantenervaringen die de omzet verhogen.
Verras uw klanten met razendsnelle reacties.
Maak meer omzet door uw klanten trouw te houden aan uw merk.
Wij bieden de best mogelijke klantenondersteuning, zodat u hetzelfde kunt doen voor uw klanten. Onze helpdeskmedewerkers staan 24/7 voor u klaar, zodat u ons kunt bereiken wanneer u dat nodig heeft. U kunt contact met ons opnemen via email, livechat, telefoon of bekijk de artikelen op ons klantenportaal. Probeer LiveAgent vandaag nog en word een tevreden klant.
LiveAgent combineert uitstekende live chat, ticketing en automatisering waarmee we uitzonderlijke ondersteuning kunnen bieden aan onze klanten.
Peter Komornik, CEO
Benieuwd naar de prijzen? Bekijk onze betaalbare tariefplannen en ontdek welk abonnement het beste bij uw bedrijf past. Gebruik LiveAgent vandaag nog met onze gratis proefperiode van 14 dagen en ontdek wat het tot een geweldig ConnectWise-alternatief maakt.
Alternatief voor callcenter voor verkoop en ondersteuning
Ontdek waarom LiveAgent de beste callcentersoftware voor 2024 is! Geniet van uitgebreide integraties, automatisering en professionele functies zonder installatiekosten of kredietkaart. Start nu een gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar uitzonderlijke 24/7 klantenservice. Beoordeeld met 4,7/5 op Capterra!
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?
Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team