Heeft u een Samenwerkingsalternatief nodig?

Ontdek waarom LiveAgent het beste Collab-alternatief op de markt is

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar
Gebruikt door
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Klaar om over te stappen naar een geweldig alternatief voor Collab-software?

Als u uw contactcenter naar een hoger niveau wilt tillen, is LiveAgent helpdesksoftware de juiste oplossing voor u! We bieden meer dan 175 basis- en geavanceerde functies, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw contactcenter aan de top blijft.

U kunt overstappen binnen enkele minuten naar LiveAgent en u kunt uw oude tickets meenemen. We bieden een snelle en gemakkelijke ticketmigratie waarmee u uw oude helpdeskgegevens kunt migreren rechtstreeks naar uw LiveAgent-account.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Bespaar meer met LiveAgent

3 Redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent

Ontdek hoe LiveAgent zich onderscheidt van andere alternatieven

Divers contactcenter

Ongeacht de manier waarop uw klanten contact met u opnemen, met LiveAgent weet u zeker dat ze u 24/7 kunnen bereiken.

Verbeterde klantentevredenheid

Maak van uw klantenondersteuning een topprioriteit en verhoog uw conversiepercentages met de contactcenteroplossing van LiveAgent.

Eenvoudig te beheren

Met de LiveAgent-helpdesksoftware kunt u er zeker van zijn dat u beschikt over een gemakkelijk te beheren, schaalbare en flexibele contactcenteroplossing voor uw bedrijf.

Collab versus LiveAgent in één oogopslag

Functies Liveagent Collab
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
LiveAgent biedt ticketing.
Collab biedt geen ticketing.
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt live chat.
Collab biedt live chat.
Callcenter
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
LiveAgent biedt een callcenter.
Collab biedt een callcenter.
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
Collab biedt geen selfserviceportaal.
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Collab LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
Collab biedt een Twitter-integratie.
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
Collab biedt een Instagram-integratie.
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
Collab biedt geen Viber-integratie.
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten binnen een ticketsysteem met meederder kanalen te beantwoorden en ze net als elk ander klantenondersteuningsticket te behandelen.
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie.
Collab biedt geen WhatsApp-integratie.
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
LiveAgent biedt een kennisbank.
Collab biedt geen kennisbank.
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Collab biedt geen klantenforum.
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Collab biedt geen automatisering en regels.
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
LiveAgent biedt API-functies.
Collab biedt API-functies.
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
LiveAgent biedt IVR-functies.
Collab biedt IVR-functies.
Videogesprekken
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
LiveAgent biedt een klantenforum.
Collab biedt een klantenforum.
Onbeperkte geschiedenis
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
LiveAgent biedt automatisering en regels.
Collab biedt automatisering en regels.
Onbeperkte websites
U kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
Collab biedt onbeperkte websites.
Onbeperkte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
Collab biedt onbeperkte chatknoppen.
Onbeperkte tickets/mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
Collab biedt onbeperkte tickets/mails.
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
Collab biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.
Collab biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning.

Krachtig collab-alternatief

Als het op uw contactcenter aankomt, wees dan niet bang om groots te denken met LiveAgent’s meer dan 175 functies en tientallen integraties.

Beperk uzelf niet alleen tot traditionele klantenservice-opties. Verbeter de ervaring van uw klanten en creëer een loyaal klantenbestand met sociale media, livechat en emailondersteuning.

Met met deze alles-in-één helpdesksoftware met meerdere kanalen kunt u er zeker van zijn dat u geen enkele klantencommunicatie mist.

Eenvoudig maar betrouwbaar callcenter

Of u nu meer inkomende of uitgaande oproepen ontvangt, het webgebaseerde callcenter van LiveAgent is krachtig en toch eenvoudig te beheren. Kies uit de lijst met ondersteunde VoIP-serviceproviders en bereid u voor om uw klantentevredenheid te verhogen terwijl u uw operationele kosten laag houdt.

Onbeperkt opnemen van gesprekken

Of u nu software voor gespreksopname nodig heeft voor vertegenwoordigerstraining, kwaliteitsborging of zakelijke transparantie, zoek niet verder! Met LiveAgent kunt u een opname opslaan als een digitaal bestand met kristalhelder geluid en een onbeperkte opslagcapaciteit.

IVR en automatisch terugbellen

Om wachttijden te minimaliseren, kunt u een aangepast IVR-menu maken waarmee uw klanten u gemakkelijker kunnen bereiken. Uw IVR-menu kan zelfs een automatische terugbel-optie bevatten voor het gemak van de klant.

Slimme oproeproutering

In LiveAgent kunt u uw oproeproutering-opties configureren. Inkomende telefoongesprekken kunnen willekeurig worden toegewezen aan de beschikbare agenten, u kunt profiteren van op vaardigheden gebaseerde routering of uw eigen vooraf bepaalde criteria maken.

Software voor uitstekende klantenondersteuning

LiveAgent is een one-stop-shop als het gaat om het leveren van uitstekende klantenservice. We stellen u in staat om in contact te blijven met uw klanten, of u nu werkzaam bent in de gezondheidszorg, productie, SaaS of e-commerce. We bieden 24/7 klantenondersteuning, zodat u hulp kunt krijgen wanneer u die nodig heeft.

Fast, smart and convenient support

Ticketsoftware voor meer klantentevredenheid

We bieden geweldige ticketsoftware die al je klanteninteracties omzet in tickets en deze rechtstreeks naar de algemene inbox. Elk onderdeel van klantencommunicatie is voor u beschikbaar via een handig dashboard, een geweldige beheertool die u helpt georganiseerd te blijven.

Priority assignment

Vergroot uw betrokkenheid met ondersteuning via sociale media

Of het nu op Facebook, Twitter of Instagram, uw volgers kunnen u altijd bereiken. U hoeft niet afzonderlijk op elk account in te loggen; elk bericht, vermelding of tweet komt in uw inbox in de vorm van een ticket.

Problematic sharing of information

De snelste live chatwidget

Met de snelste live chatwidget op de markt kunt u gemakkelijk en eenvoudig communiceren voor zowel uw vertegenwoordigers als klanten. U kunt de Live Chat-knop van LiveAgent toevoegen aan uw website en beginnen met het beantwoorden van de prangende vragen van uw klanten.

Solution lies in shared inbox

Kennisbank en klantenportaal

We bieden een aanpasbare klantenportal met een uitgebreide kennisbank. Klanten die waarde hechten aan onafhankelijkheid en problemen graag zelf oplossen, zullen genieten van functies zoals forums, veelgestelde vragen en zelfbedieningsopties. Bovendien kunt u op deze manier de beste klantenondersteuning bieden, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers offline zijn.

Rapportagefuncties

Maak optimaal gebruik van uw middelen en beheer een efficiënt contactcenter. Met LiveAgent kunt u ervoor zorgen dat de activiteiten in het center georganiseerd en soepel verlopen en dat uw vertegenwoordigers productief blijven.

Verhoog uw productiviteit

LiveAgent’s analytics overzicht stelt u in staat om de activiteiten van het contactcenter dagelijks bij te houden. U kunt de productiviteit van vertegenwoordigers, inkomende en uitgaande oproepen, emails en nog veel meer volgen. Krijg inzicht in het reilen en zeilen van uw contactcenter met klantenservicerapportage om de meest gebruikte kanalen te versterken, uitschieters onder uw vertegenwoordigers te identificeren en uw prestaties te verbeteren.

Volgen, analyseren en verbeteren

Uw KPI’s, SLA’s en andere contactcenter bijhouden metrics stelt u in staat om beter te begrijpen waar u kunt verbeteren. Gebruik geavanceerde analyse- en rapportagefuncties om de beste waarde voor uw geld te krijgen.

Automatisering

Slimme ondernemers weten dat moderne contactcentra weinig hulp nodig hebben van de huidige technologie. Niet iedereen weet echter hoe hij de kracht ervan moet benutten.

Met LiveAgent neemt automatisering de last van alledaagse taken van de schouders van uw vertegenwoordigers. U kunt standaardberichten maken als antwoord op terugkerende vragen op meerdere platforms zoals socialemediakanalen, email, live chat, Viber, enz.</p >

Bovendien zijn er talloze automatiseringsregels die u kunt instellen om uw reactietijden te verbeteren en menselijke fouten te minimaliseren en tegelijkertijd de ondersteuningskosten te verlagen.

Call distribution settings in Contact center software - LiveAgent

LiveAgent versus Collab-vergelijking

Ga naar Capterra om de beoordelingen van het klantenserviceplatform van LiveAgent en Collab te vergelijken op basis van klantenbeoordelingen

LiveAgent vs Collab comparison on Capterra
Correct vanaf 16/05/2022

Klantengeluk is onze prioriteit

Kijk gerust eens wat andere klanten zeggen over LiveAgent. LiveAgent heeft meer dan 2800 beoordelingen verzameld op verschillende softwaremarktplaatsen zoals Capterra, Trustpilot, GetApp, G2, Softwareadvies.

Vergelijk ons met andere helpdeskoplossingen

Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben.

Related Articles to Collab alternatief
Bent u op zoek naar een beter alternatief voor LivePerson? Denk eens aan LiveAgent, bekroonde helpdesk software met meerdere kanalen.

Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?

Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.

Als u op zoek bent naar een alternatief voor Intercom, overweeg dan LiveAgent. LiveAgent heeft de snelste chatwidget op de markt en heeft meer dan 179 helpdeskfuncties.

Een intercomalternatief nodig?

Ontdek de 15 beste Intercom-alternatieven voor 2024 en waarom LiveAgent de ideale keuze is. Geniet van geavanceerde functies zonder installatiekosten, 24/7 klantenservice, en flexibiliteit zonder kredietkaartverplichting. Verhoog uw klantenservice met LiveAgent's aanpasbare automatisering en realtime chat. Probeer het nu gratis en ervaar een toename in klanttevredenheid en prestaties.

Een goede klantenservice begint met het vergelijken van specifieke helpdesksoftware. Probeer LiveAgent met een gratis proefperiode van 14 dagen. Bouw relaties op, verhoog de verkoop.

Alternatieven voor helpdesksoftware vergelijken?

Vergelijk helpdesksoftware en ontdek waarom LiveAgent het beste alternatief is met geen installatiekosten, 24/7 klantenservice, en geen kredietkaart nodig. Start je gratis proefperiode van 30 dagen en ervaar zelf de 175+ functies, zoals emailticketing, live chat en callcenter. Beoordeeld door toonaangevende platforms en gebruikt door bedrijven zoals Forbes en Airbus. Probeer LiveAgent nu en verbeter je klantenservice moeiteloos!

LiveAgent biedt meer mogelijkheden als het gaat om klantenondersteuning. Het is de ultieme oplossing voor uw bedrijf. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies voor afzonderlijke functies.

Op zoek naar een Visie-alternatief?

Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x