Waarom niet meer krijgen dan enkel een tool voor live chat? LiveAgent biedt u de snelste live chatwidget op de markt, meer tools, meer integraties en een redelijke prijs.
Voer vandaag een verandering voor en probeer LiveAgent gratis!
Functies | Liveagent
Probeer de beste alternatieve klantenservice gratis! Geen creditcard nodig.
|
Chaport
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing aan.
|
Chaport biedt ticketing aan.
|
Live Chat
Een realtime chat-widget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt live chat aan.
|
Chaport biedt live chat aan.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en te ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt een callcenter aan.
|
Chaport biedt geen callcenter aan.
|
Selfservice
Een sterk alternatief voor ChaportLiveAgent biedt u de vrijheid om op verschillende manieren met uw klanten te communiceren. E-mails, livechat, sociale media of zelfs per telefoon, alles komt aan bod, zodat u zich kunt concentreren op wat belangrijk is. Dankzij een betrouwbaar ticketsysteem kun je alle communicatie bijhouden en hoef je je geen zorgen te maken over het sorteren van alles. De snelste live chatwidgetLiveAgent heeft de snelste livechatwidget die op de markt verkrijgbaar is. Met chatsnelheden van 2,5 seconden kunt u ook het beste van het beste krijgen voor uw klantenondersteuning. Breng razendsnel contact met uw klanten en laat ze niet wachten. 3 redenen waarom bedrijven overstappen naar LiveAgentCallcenter ondersteuningNaast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook een integratie voor callcentra. Het is snel en gemakkelijk op te zetten! Rijk aan functiesMeer dan 175 functies om uw workflow gemakkelijker en aangenamer te maken. Betaalbare prijzenLiveAgent is beschikbaar voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen. Ondersteuning voor een callcenterEén van de geweldige functies van LiveAgent is callcenterondersteuning. U kunt uw eigen virtueel callcenter maken en deze verbinden met uw browser, telefoon of andere apparatuur naar keuze. Haal meer uit uw klantenondersteuning en bied uw klanten een persoonlijkere benadering. Doe meer voor een geweldige prijsMet LiveAgent kunt u veel meer doen dan met Chaport voor een geweldige prijs. We bieden u drie tariefplannen die u handige functies en integraties bieden waarmee u ondersteuning kunt bieden zonder uw budget te verpesten. LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent. Bekijk waarom bedrijven overstappen naar LiveAgentWilt u LiveAgent vergelijken met andere live chatsoftware?Benieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben. |
Ontdek de voordelen van een gehost callcenter met LiveAgent. Deze kostenefficiënte, webgebaseerde oplossing biedt verbeterde klanttevredenheid, snellere oplostijden, en grote kostenbesparingen. Profiteer van flexibiliteit en geavanceerde functies zoals IVR-technologie en onbeperkte gespreksopnamen. Start vandaag nog uw gratis account en optimaliseer uw telefonische ondersteuning!
Bied uitstekende klanten service.
Eenvoudige alles-in-één helpdesksoftware. 30 dagen gratis proefperiode, geen creditcard nodig. Verbeter klantenservice met LiveAgent!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.