Migreer naar LiveAgent en ervaar een geweldig ticketsysteem voor de helpdesk dat email, live chat, callcenter, klantenportaal, kennisbank en sociale media ondersteunt voor een eerlijke prijs. Migreer vandaag nog naar LiveAgent of start uw gratis proefperiode om het uit te proberen.
Functies | Liveagent
Probeer gratis het beste alternatief voor klantenondersteuning! Geen kredietkaart nodig.
|
Channels
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing.
|
Channels biedt geen ticketing.
|
Live Chat
Een realtime chatwidget die u op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat.
|
Channels biedt geen Live Chat.
|
Callcenter
Een callcenter dat kan worden gebruikt om te bellen en gebeld te worden met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt callcenter in het all-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Channels biedt een callcenter in een abonnement voor ongeveer €10/medewerker/maand.
|
Selfservice
Een functie waarmee u een klantenportaal kunt bouwen waarvoor uw klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en kennisbankinhoud.
|
LiveAgent biedt een selfserviceportaal.
|
Channels biedt geen selfserviceportaal.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie.
|
Channels biedt geen Facebook-integratie..
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie.
|
Channels biedt geen Twitter-integratie.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen van de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie.
|
Channels biedt geen Instagram-integratie.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de helpdesksoftware van sociale media te beantwoorden en uit te zenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie.
|
Channels biedt geen Viber-integratie.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder handleidingen voor probleemoplossing, veelgestelde vragen en how-to-artikels.
|
LiveAgent biedt een kennisbank.
|
Channels biedt geen kennisbank.
|
Klantenforum
Een online discussiebord voor uw klanten dat zich direct in uw kennisbank bevindt.
|
LiveAgent biedt een klantenforum.
|
Channels biedt geen klantenforum.
|
Automatisering en regels
Workflows die u kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels in het ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Channels biedt automatisering en regels in een abonnement voor ongeveer €10/medewerker/maand.
|
API
Een reeks functies waarmee verschillende toepassingen kunnen samenwerken.
|
LiveAgent biedt API-functies in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Channels biedt API-functies in een abonnement voor ongeveer €10/medewerker/maand.
|
Interactive Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers door een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies in het All-inclusive abonnement voor €49/medewerker/maand.
|
Channels biedt IVR-functies in een abonnement voor ongeveer €10/medewerker/maand.
|
Videogesprekken
Een oproep die video bevat, vergelijkbaar met Skype-, Zoom- of FaceTime-oproepen.
|
LiveAgent biedt videogesprekken.
|
Channels biedt geen videogesprekken.
|
Onbeperkte geschiedenis
Tickets verlopen niet of worden niet verwijderd – u kunt ze op elk moment bekijken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte geschiedenis.
|
Channels biedt geen onbeperkte geschiedenis.
|
Onbeperkte websites
YU kunt de software op een onbeperkt aantal websites gebruiken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte websites.
|
Channels biedt geen onbeperkte websites.
|
Onbeperte chatknoppen
U kunt een onbeperkt aantal chatknoppen op uw websites plaatsen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte chatknoppen.
|
Channels biedt geen onbeperkte chatknoppen.
|
Onbeperkte Tickets/Mails
U kunt een onbeperkt aantal emails en tickets ontvangen.
|
LiveAgent biedt onbeperkte tickets/mails.
|
Channels biedt geen onbeperkte tickets/mails.
|
Onbeperkte gespreksopnames
Neem elk gesprek op dat is gedaan of ontvangen en speel de opname op elk gewenst moment af.
|
LiveAgent biedt onbeperkte gespreksopnames.
|
Channels biedt geen onbeperkte gespreksopnames.
|
Onbeperkte 24/7 ondersteuning
Klantenondersteuning wordt 24/7 aangeboden zonder het aantal vragen dat u kunt indienen te beperken.
|
LiveAgent biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in het Ticket-abonnement voor €15/medewerker/maand.
|
Channels biedt onbeperkte 24/7 ondersteuning in een abonnement voor ongeveer €10/medewerker/maand.
|
Exporteer uw gegevens naar een oplossing die elk klantenverzoek aankan. LiveAgent is volledig uitgerust en ondersteunt alle belangrijke communicatiekanalen. We bieden ook een groot aantal integraties en 24/7 klantenondersteuning voor elke klant.
We hebben momenteel geen migratieplug-in beschikbaar voor kanalen. Als u geïnteresseerd bent, stuur ons dan een bericht en we zullen het toevoegen aan onze takenlijst.
Migreer al uw afdelings- en ticketlabels.
Migreer tickets, bijlagen, gebruikersvelden en ticketvelden.
Bekijk enkele voordelen die u ontvangt wanneer u overstapt naar LiveAgent.
24/7 ondersteuning van onze vertegenwoordigers. We zijn er wanneer u ons nodig heeft.
Handige tools, meer dan 175 functies en meer dan 40 integraties. We hebben alles wat u nodig heeft.
Ontvang LiveAgent volledig gratis of kies voor één van onze drie betalende opties.
Kies één van de 43 verschillende vertalingen. LiveAgent ondersteunt ook widgets aangepast aan de taal.
LiveAgent is de meest beoordeelde en de hoogst gewaardeerde helpdesksoftware voor KMO’s in 2020. Sluit u aan bij bedrijven als Huawei, BMW, Yamaha en Oxford University bij het bieden van ondersteuning van wereldklasse aan uw klanten.
Most Popular
Migreer uw gegevens gratis van één van de onderstaande aanbieders van callcenteroplossingen. Maak vandaag de overstap. We staan voor u klaar.
Overstappen van Chaport naar LiveAgent?
Overstappen van Chaport naar LiveAgent? Migreer eenvoudig al uw gegevens en profiteer van een geavanceerde klantondersteuningsoplossing met uitgebreide functies en integraties. Krijg toegang tot ticketing, live chat, callcenter en meer voor een geweldige prijs. Probeer het nu gratis en ontdek waarom LiveAgent de ideale keuze is voor uitstekende klantenservice!
Migreren van HelpCrunch naar LiveAgent?
Migreer van HelpCrunch naar LiveAgent voor een volledig uitgeruste helpdesk met callcenter, IVR, en 24/7 ondersteuning. Geniet van onbeperkte gespreksopnames, chatknoppen, en social media-integraties. Probeer het gratis uit met een proefperiode van 14 of 30 dagen zonder kredietkaart. Ontdek vandaag nog de ultieme helpdesk oplossing en bespaar meer!
Overstappen van Extend naar LiveAgent?
Wilt u uw gegevens van Extend naar een andere oplossing migreren? Bekijk LiveAgent en zie de voordelen. Start vandaag nog met uw gratis proefperiode.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team