Geef uw klantenservice meer dan alleen een callcenter met LiveAgent. Leg contact met uw klanten via email, live chat, sociale media en geef ze informatie via onze kennisbank.
Overstappen is eenvoudig en de prijzen zijn redelijk.
Kenmerken | Liveagent
Probeer de beste alternatieve klantenondersteuning gratis! Geen creditcard vereist.
|
Kanalen
|
---|---|---|
Ticketing
Bevat een beheertool die klantenserviceverzoeken verwerkt en catalogiseert.
|
LiveAgent biedt ticketing aan.
|
Kanalen biedt geen ticketing aan.
|
Live Chat
Een real-time chat-widget die je op elke website kunt plaatsen.
|
LiveAgent biedt Live Chat aan.
|
Kanalen biedt geen Live Chat aan.
|
Call Center
Een callcenter dat kan worden gebruikt om oproepen te maken en ontvangen met behulp van automatische oproepverdeling.
|
LiveAgent biedt Call Center aan.
|
Kanalen biedt Call Center aan.
|
Self-Service
Een functie waarmee je een klantportaal kunt bouwen waar je klanten zich kunnen registreren om toegang te krijgen tot hun eerdere tickets en content van de kennisbank.
|
LiveAgent biedt Self-Service aan.
|
Kanalen biedt geen Self-Service aan.
|
Facebook
Een Facebook-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Facebook-integratie aan.
|
Kanalen biedt geen Facebook-integratie aan.
|
Twitter
Een Twitter-integratie die alle vermeldingen en opmerkingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Tweets rechtstreeks vanuit de software te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Twitter-integratie aan.
|
Kanalen biedt geen Twitter-integratie aan.
|
Instagram
Een Instagram-integratie die alle opmerkingen en vermeldingen ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om alle opmerkingen en vermeldingen vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden.
|
LiveAgent biedt een Instagram-integratie aan.
|
Kanalen biedt geen Instagram-integratie aan.
|
Viber
Een Viber-integratie die alle berichten ophaalt en deze omzet in tickets. De integratie stelt gebruikers ook in staat om Viber-berichten rechtstreeks vanuit de social media helpdesksoftware te beantwoorden en te verzenden.
|
LiveAgent biedt een Viber-integratie aan.
|
Kanalen biedt geen Viber-integratie aan.
|
WhatsApp
WhatsApp-integraties met helpdesks stellen gebruikers in staat om alle WhatsApp-berichten te beantwoorden binnen een multi-channel ticketingsysteem, en behandelen ze net als elk ander klantenondersteuningsticket.
|
LiveAgent biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Kanalen biedt een WhatsApp-integratie aan.
|
Kennisbank
Een kennisbank die essentiële informatie bevat, waaronder probleemoplossingshandleidingen, veelgestelde vragen en how-to-artikelen.
|
LiveAgent biedt een kennisbank aan.
|
Kanalen biedt geen kennisbank aan.
|
Klantenforum
Een online discussieplatform voor je klanten dat rechtstreeks in je kennisbank is geplaatst.
|
LiveAgent biedt een klantenforum aan.
|
Kanalen biedt geen klantenforum aan.
|
Automatisering en Regels
Workflows die je kunt automatiseren om repetitieve taken te elimineren.
|
LiveAgent biedt automatisering en regels aan.
|
Kanalen biedt automatisering en regels aan.
|
API
Een set functies die verschillende applicaties in staat stellen om samen te werken.
|
LiveAgent biedt API-functies aan.
|
Kanalen biedt API-functies aan.
|
Interactieve Voice Response (IVR)
Een technologie waarmee inkomende bellers een telefoonsysteem kunnen navigeren voordat ze met een menselijke operator praten.
|
LiveAgent biedt IVR-functies aan.
|
Kanalen biedt IVR-functies aan.
Een sterk alternatief voor ChannelsGa verder dan telefoongesprekken met LiveAgent en bied uw klanten meerdere communicatiemiddelen. Email, live chat, sociale media zoals Facebook, Twitter en Instagram, callcenter en kennisbank zijn de tools die u nodig hebt om uw helpdesk te verrijken en uw klanten meer gemak te bieden. Dit alles voor een redelijke prijs, zodat u niet teveel betaalt. LiveAgent biedt drie geweldige abonnementen die uw budget niet verpesten. De snelste live chatwidgetLiveAgent heeft de snelste livechatwidget die op de markt verkrijgbaar is, met chatweergavesnelheden van 2,5 seconden. Sneller dan dat kun je niets krijgen. Met een snelle chatwidget kunnen uw klanten u snel rechtstreeks vanaf uw website bereiken. Maak van uw websitebezoekers betalende klanten en verhoog de betrokkenheid. We hebben voor elk wat wilsElk bedrijf verdient een betere klantenservice Ondersteuning voor een callcenterNaast vele andere functies ondersteunt LiveAgent ook de integratie van een callcenter. Het is snel en gemakkelijk te installeren! Redelijke prijzenU kunt LiveAgent in huis halen voor een redelijke prijs. Kies één van onze drie betalende abonnementen of kies afzonderlijke functies om uw helpdesk aan te passen. Betrouwbaar callcenterNaast andere communicatiemiddelen kunt u uw klanten nog steeds telefonisch ondersteunen. De installatie is binnen enkele minuten volledig gebruiksklaar en u kunt verbinding maken via de browser, telefoon of andere apparatuur die u verkiest. Er zijn geen externe providers nodig, LiveAgent regelt alles voor u.
Klaar om uw service te verbeteren?Krijg meer en geef meer! Bekijk onze geweldige tariefplannen en beslis zelf. LiveAgent is de meest beoordeelde en best beoordeelde helpdesksoftware voor het MKB in 2023. Blijf dichter bij uw klanten en help ze sneller met LiveAgent. Ontdek waarom bedrijven zijn overgestapt op LiveAgentVergelijk LiveAgent met verschillende soorten software voor callcentraBenieuwd hoe we het doen ten opzichte van andere populaire helpdeskoplossingen? Bekijk onze vergelijkingspagina’s en ontdek alles wat we te bieden hebben. |
Bent u op zoek naar een beter LivePerson-alternatief?
Zoek je een krachtig alternatief voor LivePerson? Ontdek LiveAgent, de bekroonde helpdesksoftware met geen setup-kosten, 24/7 klantenservice, en vele handige functies zoals live chat, callcenter, en meer. Start vandaag je gratis proefperiode zonder kredietkaart en verbeter je klantenservice drastisch.
Op zoek naar een Visie-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het ultieme Vision-alternatief is voor uw helpdeskbehoeften. Profiteer van 24/7 klantenservice, geen installatiekosten, en een gratis proefperiode zonder kredietkaart. Verhoog klantentevredenheid, productiviteit en bespaar met betaalbare prijzen en meer dan 175 functies. Probeer LiveAgent nu gratis!
Op zoek naar een alternatief voor Chaport?
Ontdek LiveAgent als het ultieme Chaport-alternatief! Geniet van de snelste live chatwidget, 24/7 klantenservice, en betaalbare prijzen zonder setup-kosten of kredietkaartvereisten. Communiceer eenvoudig via e-mail, sociale media, telefoon en meer. Begin nu met een gratis proefperiode en ervaar waarom bedrijven overstappen naar LiveAgent!
Op zoek naar een LiveChat-alternatief?
Ontdek waarom LiveAgent het beste LiveChat-alternatief is: geen installatiekosten, 24/7 support, en flexibele opzegging. Probeer gratis!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team