Callcenter-software

Geniet van kristalheldere geluiden en
hardwarevrije ondersteuning.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uw complete callcentersoftware wacht op u

Maak moeiteloos contact met uw klanten via alle kanalen. LiveAgent, de cloudgebaseerde callcentersoftware met meerdere kanalen, is alles wat u ooit nodig zult hebben om betrouwbare en persoonlijke service aan uw klanten te bieden.

Ons VoIP-callcenter-telefoonsysteem (Voice over Internet Protocol) is uitgerust met geavanceerde functies zoals IVR, terugbelverzoeken, ACD, slimme oproeproutering, doorverbinden, onbeperkt opnemen van oproepen en HD-videogesprekken — en dat is nog maar het begin.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Callcentersoftware in uw helpdesk

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Wat is callcentersoftware?

Callcentersoftware-oplossingen zijn systemen waarmee callcentermedewerkers inkomende en uitgaande gesprekken kunnen afhandelen. Deze oplossingen zijn ideaal voor meer persoonlijk klantenrelatiebeheer en voor snelle klantenondersteuning.

Callcentersoftware demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Ontdek onze callcentersoftware

Ervaar onze belangrijkste functies met een gratis proefversie van LiveAgent en ervaar hoe het is om professionele services te bieden met onze oplossing. Bekijk hoe eenvoudig het is om een callcenter op te zetten, VoIP-nummers toe te voegen of IVR te configureren met onze krachtige tool

Geef uw contactcenter vertegenwoordigers de juiste tools met LiveAgent

Bekijk hoe LiveAgent de communicatie met uw klantencontacten kan verbeteren en een geweldige ervaring voor agenten kan creëren. Onze flexibele oplossing werkt soepel, zodat u zich kunt concentreren op het tevreden stellen van uw klanten.

Wat uw contactcentermedewerkers krijgen:

  • Hogere oplossingspercentages voor tijdgevoelige problemen
  • Realtime monitoring en callcenterstatistieken
  • Meerdere gesprekskanalen in één interface
LiveAgent call center support

Compleet overzicht van uw callcenteroplossing

Beheer de activiteiten van het klantenondersteuningscentrum met gemak dankzij onze alles-in-één oplossing. Breng de productiviteit van uw callcenter naar het hoogste niveau en verbeter de kwaliteit van klanteninteracties met LiveAgent.

Callcentersoftware functies

Krachtige functies die u helpen de communicatie via de telefoon te verbeteren en uitzonderlijke klantenervaringen te bieden.

Call Center Internal Calls

Interne oproepen

Interne oproepen is een functie waarmee u in geval van nood met uw collega’s kunt communiceren tijdens hun diensten, of waarmee u oproepen kunt doorverbinden.

Meer informatie over interne oproepen

Helpdesksoftware via meerdere kanalen

Onze callcentersoftware via meerdere kanalen kan meerdere kanalen aan: ons callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, klantenportaal, email en meer.

Meer weten

Call Center Omnichannel HelpDesk
Call Center Click to Call

Click-to-call- en mail-to-mogelijkheden

Ons webgebaseerde callcenter heeft de mogelijkheid om elk internetnummer te bellen. Klik op het nummer dat u wilt bellen en LiveAgent doet de rest. Het kan ook gebruikmaken van mail-to-protocollen.

Meer informatie over belknoppen

Oproep doorverbinden

Ons callcenter heeft doorverwijzingen bijgewoond en adviserend uitgevoerd. Begeleid doorverbinden verhoogt de klanttevredenheid en zorgt ervoor dat de beller wordt gekoppeld aan een vertegenwoordiger voordat het gesprek wordt beëindigd.

Meer informatie over doorverbinden

Call Center Call Transfers
Call Center VoIP

VoIP callcenter telefoonsysteem

LiveAgent callcenter integreert met meer dan 99% van de VoIP-providers met SIP Trunk. Staat uw favoriete VoIP-partner er niet bij? Neem contact met ons op en we voegen het graag toe aan onze lijst.

Meer weten

Terugbelfuncties

Verhoog de klantentevredenheid door klanten te vertrouwen om terugbelverzoeken te doen wanneer ze geen tijd hebben om te wachten of wanneer uw agenten het te druk hebben om te antwoorden.

Meer weten

Call Center Callback
Call Center Outbound

Outbound callcentersoftware

Ondersteun uw klanten door contact met hen op te nemen via ons handmatige uitgaande callcenter. Verbeter de klantenrelaties en optimaliseer de uitgaande klanteninteracties.

Meer weten

Oproeproutering naar een persoonlijk apparaat

Vertegenwoordigers hebben de mogelijkheid om inkomende oproepen door te sturen naar een persoonlijk apparaat, zoals een mobiele telefoon. Gebruik die van ons via doorsturen naar een gsm-nummer of onze LivePhone-app.

Meer weten

Call Center Callrouting
Call Center Multiple Devices

Meerdere ondersteunde oproepapparaten en telefoonnummers

Verbind onbeperkt belapparaten en telefoonnummers met uw callcenteroplossing. LiveAgent is compatibel met zowel hardware als virtuele oproepapparaten zoals softphones.

Meer weten

Bureaublad voor vertegenwoordigers met meerdere kanalen

De alles-in-één callcenteroplossing van LiveAgent biedt een contextrijke desktop. Geef uw callcenter overgangen tussen het beantwoorden van oproepen en het vinden van klantengegevens.

Meer weten

Call Center Omnichannel Agent
Call Center CRM

Systeemeigen en externe CRM-integraties

Uw contactcenterruimte kan ervoor zorgen dat uw vertegenwoordigers te allen tijde persoonlijke service bieden met een van onze drie CRM-integraties. U kunt ook gebruik maken van onze systeemeigen CRM-tools.

Meer weten

Integratie van computertelefonie (CTI)

Integreer uw computers, laptops en hardwaretelefoons met LiveAgent. Beantwoord en voer oproepen met gemak, terwijl u uw klanten geweldige klantenondersteuning biedt.

Meer weten

Call Center CTI
Call Center Push Notifications

In-app pushmeldingen

Schakel pushmeldingen in de LivePhone-app in, en het zal u waarschuwen met een pushmelding elke keer dat er een rinkelende chat, oproep of inkomend ticket is.

Meer weten

Oproeplogboeken

Bekijk uw interacties over oproepen die zijn gedaan, ontvangen, beantwoord of gemist door vertegenwoordigers. Krijg context over de klantengeschiedenis dankzij oproeplogboeken en geschiedenisfuncties.

Meer weten

Call Center Call Logs
Call Center IVR

Interactieve spraakrespons (IVR)

LiveAgent callcentersoftware ondersteunt IVR-structuren. Neem uw eigen berichten op of upload vooraf opgenomen bestanden naar uw LiveAgent voice response-systeem voor intelligente routering.

Meer weten

Automatische oproepverdeling (ACD)

Onze callcenterapp verdeelt oproepen op basis van agentprioriteit of willekeurige toewijzing. Kies welke instelling bij je past, evenals aangepaste instellingen zoals pauzetijden.

Meer weten

Call Center ACD
Call Center Call Recording

Gespreksopname

Krijg context over de klantengeschiedenis met onbeperkte gespreksopname waarin elk gesprek wordt opgeslagen. Speel ze op elk gewenst moment af om te zien hoe u een uitzonderlijke klantenervaring kunt bieden.

Meer weten

Softphones

Onze zakelijke callcentersoftware is compatibel met veel cloud VoIP-telefoonsystemen. Verbind ze met uw LiveAgent-callcenter en bel met apparaten die u verkiest.

Meer weten

Call Center Softphones
Call Center Inbound Software

Inkomende callcentersoftware

Onze uitgebreide callcenteroplossing kan meerdere apparaten voor oproepen beheren. Het systeem waarschuwt u telkens wanneer iemand u op een willekeurig nummer probeert te bellen.

Meer weten

Ingebouwde kennisbank

Bied 24/7 ondersteuning en verbeter de klantentevredenheid, zelfs wanneer uw vertegenwoordigers offline zijn. Gebruik onze kennisbank voor offline ondersteuning.

Meer weten

Call Center Knowledgebase
Call Center Reports

historische rapporten

Gebruik onze historische rapporten om uw klantenservice te verbeteren. Gebruik grafieken of diagrammen en segmenteer uw gegevens op elke gewenste manier. Houd gesprekken, inactieve tijd en meer bij.

Meer weten

Software voor videogesprekken

Met onze webgebaseerde callcentersoftware kunnen contactcentermedewerkers videochatten met klanten. Videogesprekken ondersteunen video, spraak en chat zonder de mogelijkheid om op te nemen.

Meer weten

Call Center VideoCall

Snelle oplossingen

Maak sneller contact met klanten

Het LiveAgent callcenter is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Dankzij de volledige integratie met ons ticketingsysteem kunt u sneller bellen en gebeld worden. Een korte gemiddelde bereiktijd kan u helpen problemen veel sneller op te lossen.

  • Bied snellere ondersteuning met minder wachttijden en creëer blijere klanten
  • Los klantenproblemen snel en persoonlijk op
Chart

20 seconden

Gemiddelde bereiktijd

Integreer uw ticketsoftware met meerdere kanalen met apps die u dagelijks gebruikt. We hebben meer dan 150 integraties beschikbaar via plug-ins.

Beter bereik

Verspreid uw bereik en verbeter uw ondersteuning

Oproepen zijn nog steeds een van de meest populaire manieren om helpdesks te bereiken, waardoor bellen een van de snelste manieren is om uw klanten tevreden te stellen. Gebruik een van de meest populaire communicatiekanalen voor klanten en bereik meer klanten.

  • Ontvang een populair klantencommunicatiekanaal voor uw helpdesk
  • Bereik meer klanten, los meer problemen op en verhoog de ROI
Chart

50 %

van alle klanten belt

De helft van uw klantenbestand wacht mogelijk op een optie om u te bellen in plaats van emails te sturen. Zelfs een paar telefoonlijnen kunnen de klantentevredenheid verbeteren.

Kwaliteitsservice

Kwaliteitsvolle klantenservice bieden

Los problemen op persoonlijk niveau op met echt gesprek en begrip. Oproepen kunnen u helpen om op een ander niveau met klanten om te gaan, terwijl u lange gesprekken via emails kunt vermijden. U kunt ook gebruikmaken van videogesprekken.

  • Los tijdrovende problemen persoonlijk op via de telefoon
  • Voeg videogesprekken toe en bel persoonlijk met klanten
Chart

70 %

Gemiddeld resolutiepercentage

Uit onderzoek blijkt dat bellen een van de meest betrouwbare kanalen is om problemen op te lossen. Upgrade uw toolset voor tijdgevoelige problemen of gesprekken met belangrijke klanten.

Save more on call center software

Krijg de cloudcallcentersoftware die u de meeste waarde biedt. Vergelijk functies en prijzen voor gebruiker per maand zonder prijscalculator.

Medal

Begin nu met het gebruik van LiveAgent!

Probeer alles wat we te bieden hebben met een gratis proefperiode van 30 dagen

  • ✓ Geen installatiekosten
  • ✓ 24/7 klantenservice
  • ✓ Geen kredietkaart nodig
  • ✓ Op elk moment opzegbaar

Meer dan 60 VoIP-provider integraties
met LiveAgent

Integreren, automatiseren, innoveren

LiveAgent VoIP providers

Blijf veilig met LiveAgent callcentersoftware

De callcentersoftware van LiveAgent voldoet aan de AVG, is versleuteld met HTTPS en heeft de Google OAuth API-verificatie-audit met succes doorstaan.

Productbeveiliging

Onze cloudgebaseerde VoIP-callcentersoftware draait op een beveiligde verbinding met HTTPS-protocol. Alle communicatie tussen uw browser en het cloudcontactcentrum is versleuteld, inclusief uw live chats, callcenteroproepen en emailcommunicatie.

Datacenter beveiliging

LiveAgent’s servers worden gehost op Tier III+ of IV of PCI DSS, SSAE-16 of ISO 27001-compatibele faciliteiten. Onze datacenterfaciliteiten bevinden zich in een beveiligde perimeter met beveiligingszones op meerdere niveaus, 24/7 bemande beveiliging, CCTV-videobewaking, identificatie met meerdere factoren en meer.

Web icon

Netwerkbeveiliging

Ons netwerk wordt beschermd door redundante firewalls, de allerbeste routertechnologie, veilig HTTPS-transport via openbare netwerken en netwerkinbraakdetectie- en/of preventietechnologieën (IDS /IPS) die kwaadaardig verkeer en netwerkaanvallen monitoren en/of blokkeren.

Ondersteuning bieden via alle belangrijke
klantenkanalen

Onze kant-en-klare integraties kunnen u helpen om sociaal te worden en een gepersonaliseerde klantenervaring te bieden op belangrijke sociale kanalen. Ons ticketsysteem ondersteunt naadloze integraties met uw Facebook, Instagram en Twitter. Je kunt zelfs tekstcommunicatie afhandelen met onze Viber-integratie.

Bied een uitzonderlijke klantenervaring met onze live chat. Het is een van de snelste realtime chatwidgets die beschikbaar is en het kan eenvoudig in uw websites worden geïntegreerd. Bouw zinvolle klantenrelaties op en verander webbezoekers in klanten. Onze chat kan u helpen de afhandelingstijden te verkorten en een waardevol hulpmiddel te worden in de werkruimte van elke vertegenwoordiger.

Verrijk uw contactcenterruimte met een uitgebreide kennisbank. Maak eenvoudig handige artikelen, informatiesecties en doe-het-zelfhandleidingen voor klanten die liever zelf naar oplossingen zoeken. Geef antwoorden op veelgestelde vragen met veelgestelde vragen of maak forums waar mensen contact kunnen opnemen met vertegenwoordigers of andere klanten voor ondersteuning.

Verwerk de klantenservice met gemak dankzij een ultramodern ticketsysteem. Alle digitale kanalen zijn met elkaar verbonden zodat u alle klantengesprekken gemakkelijk op één enkele plaats kunt zien. Gebruik tags om tickets te ordenen, notities voor uzelf of andere vertegenwoordigers achter te laten en afdelingen aan te maken die verantwoordelijk zijn voor specifieke vragen.

Getuigenissen

Download LiveAgent en sluit u aan bij 7000 tevreden klanten

  • Roman Bosch
    Het is een genoegen om een ​​geweldig portaal te hebben die onze klantenservice verbetert.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent stelt onze vertegenwoordigers in staat om betere, snellere en nauwkeurigere ondersteuning te bieden.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent heeft ons geholpen om 2 belangrijke doelen te bereiken: de klantentevredenheid en de verkoop verhogen.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    We gebruiken LiveAgent sinds augustus en we zijn er erg tevreden over.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Sinds we LiveAgent gebruiken, is onze responstijd met 60% verbeterd.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    De conversieratio van onze betalende klanten is 325% gestegen in de eerste maand dat we LiveAgent hebben geïmplementeerd en actief...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Ik moet zeggen, ik heb nog nooit zo'n professionele klantenbenadering meegemaakt.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    We vinden LiveAgent verreweg de beste live chatoplossing.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    We gebruiken LiveAgent voor al onze ecommerce websites. De tool is gemakkelijk te gebruiken en verbetert onze productiviteit.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Met LiveAgent kunnen we onze klanten ondersteuning bieden, waar ze ook zijn.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Ik kan LiveAgent aanbevelen aan iedereen die geïnteresseerd is in een betere en effectievere klantenservice.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Ik weet zeker dat we 90% van onze dag zouden besteden aan het doorzoeken van emails als we LiveAgent niet...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Met LiveAgent zijn we in staat om onze spelers tevreden te houden door efficiëntere ondersteuning te bieden, wat resulteert in...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent is betrouwbaar, redelijk geprijsd en gewoon een geweldige keuze voor elk snel online bedrijf!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    We vinden het leuk omdat het gebruiksvriendelijk is en geweldige functionaliteit biedt, zoals handige rapportagefuncties.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    We houden van LiveAgent - het maakt het ondersteunen van onze klanten eenvoudig.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    We bieden onze klanten graag de beste ondersteuningservaring. Daarom hebben we voor LiveAgent gekozen.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Van installatie tot voortdurende ondersteuning en al het andere daartussenin, het team van LiveAgent blijft indruk maken.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent bespaart ons elke dag honderden kostbare minuten door de klantenservice duidelijk en overzichtelijk te maken.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Onbeperkte vertegenwoordigers, email, sociale media en telefoonintegratie. Dat alles voor minder dan we betaalden bij onze vorige provider.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    We gebruiken LiveAgent sinds 2013. We kunnen ons niet voorstellen dat we zonder LiveAgent werken.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Het is een kosteneffectieve oplossing die u kan helpen met een groot aantal ondersteuningsverzoeken via verschillende kanalen.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Emails beantwoorden vanuit Outlook was zo moeilijk te beheren. Met LiveAgent weten we zeker dat elke email op tijd wordt...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent is zo geweldig. Met heel weinig tijd en moeite had ik het binnen een paar minuten aan de praat.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Ik beveel het LiveAgent-product ten zeerste aan, niet alleen als een Kayako-alternatief, maar ook als een veel betere oplossing met...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Het ondersteuningsteam reageerde altijd snel met snel te implementeren oplossingen.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Het helpt ons de aard van de tickets te categoriseren en statistisch bij te houden wat onze klanten het meest...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    We zien LiveAgent als een geweldige tool om met klanten te communiceren.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent versnelde onze communicatie met onze klanten en gaf ons de mogelijkheid om ook met hen te chatten.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Simpel gezegd - LiveAgent verslaat alles wat er is op deze, of zelfs hogere, prijspunten.
    David Chandler Volterman

Een complete gids voor de beste callcentersoftware

Op het gebied van klantenservice kan het hebben van betrouwbare software voor callcenteroplossingen een sleutel tot uw succes zijn. In het volgende artikel gaan we de ins en outs van verschillende callcenterplatforms en -systemen bekijken, zodat u kunt beslissen welke het beste voor u is.

Hoe werkt een callcentersoftware?

Callcentersoftware is in de eerste plaats een tool voor oproepbeheer die de stroom van inkomende en uitgaande oproepen automatiseert.

De kwaliteit van de callcenterondersteuning die u biedt, hangt nauw samen met de kwaliteit van het callcentersysteem dat u gebruikt.

Dit type software vergemakkelijkt meestal de volgende bewerkingen:

  • controleren van de bedrijfsdatabase om de beller te identificeren
  • de beller koppelen aan hun CRM-profiel als dat er is, en hun informatie weergeven aan de klantenondersteuningsvertegenwoordiger
  • inkomende oproepen in de wachtrij plaatsen – dit hangt af van de configuratie van de software (IVR, ACD, enz.)
  • de telefonische interactie tussen de klant en de agent vergemakkelijken
  • op basis van de uitkomst van het gesprek stelt de software de vertegenwoordiger in staat de status van het ticket te wijzigen
  • het mogelijk maken om alle activiteiten na de oproep te voltooien – klantengegevens wijzigen, de interactie in andere bedrijfsapplicaties loggen, enz.

Natuurlijk zijn dit niet alle callcenteractiviteiten die dit type software mogelijk maakt. De meeste geautomatiseerde callcentersoftware die er is, heeft extra mogelijkheden zoals gespreksopname, analyse, power dialer, enz.

Waarom een ​​callcenteroplossing gebruiken?

Met callcentersoftware kunnen uw klanten de klantenservice en leden van uw verkoopteam bereiken en in realtime met hen praten. Hoewel sommigen misschien beweren dat er in deze moderne tijd andere manieren zijn om contact op te nemen met een bedrijf, is het een feit dat 50% van de klanten van verschillende leeftijdsgroepen gebruiken nog steeds telefoons om hun vragen op te lossen.

Alle klantgerichte bedrijven zijn zich ervan bewust dat het bieden van een superieure klantenervaring de conversie stimuleert, helpt bij het sluiten van deals en het verminderen van klantenverloop. Betrouwbare callcentersoftware helpt enorm op deze afdeling. Het stelt uw klantenservicemedewerkers in staat om problemen van klanten snel en efficiënt op te lossen en tegelijkertijd een hoog niveau van persoonlijke service te bieden.

Als uw callcenteroplossing is geïntegreerd met andere zakelijke apps, worden de activiteiten van uw callcenter gestroomlijnd. En op zijn beurt verhoogt u uw KPI’s, verhoogt u het aantal conversies, verbetert u de klantenbinding en levert u een betere service.

Wie gebruikt callcentersoftware?

Elk callcenter gebruikt een bepaald type callcentersysteem, ongeacht of het alleen voor zijn computertelefonie-integratie (CTI)-functie is om te maken en te ontvangen oproepen, of voor de moderne geautomatiseerde ervaring.

Verschillende contactcenters hebben verschillende behoeften en vereisten voor callcentertoepassingen. Daarom is het van cruciaal belang dat u onderzoek doet en evalueert welke softwareoplossing voor callcenters de beste is voor uw bedrijf.

Soorten callcentersoftware

Omdat callcenters zo divers kunnen zijn, zijn er verschillende soorten callcentersoftware om aan ieders behoeften te voldoen.

Hier volgen de callcenteroplossingen op basis van hoe hun technologieën worden opgeslagen:

  • Gehoste callcenteroplossingen – de software wordt beheerd door de provider
  • Cloud callcentersoftwareoplossingen – de callcentersoftware met al zijn technologie wordt opgeslagen in de cloud en gehost door een leverancier
  • On-premise callcenteroplossingen – alle benodigde technologie bevindt zich op locatie

En dit zijn de typen callcenteroplossingen op basis van hun activiteiten:

  • Inkomende callcentersoftware – stelt bedrijven in staat inkomende oproepen te beheren
  • Uitgaande callcentersoftware – stelt bedrijven in staat om hun potentiële klanten en prospects te bereiken via ongevraagd bellen, klantenonderzoeken, enz.
  • Blended callcentersoftware – met dit type callcentersoftware kunnen de vertegenwoodigers zowel inkomende als uitgaande gesprekken voeren en vragen van klanten afhandelen via meerdere communicatiekanalen

Voordelen van callcentersoftware

Laten we eens kijken naar enkele voordelen die een callcentersysteem kan bieden voor uw bedrijf.

Uitstekende klantenervaring

De waarheid is dat het opnemen van een telefoon en praten met een expert veel sneller en gemakkelijker gaat dan het schrijven van lange emails om tot een oplossing te komen. Klanten stellen het op prijs dat hun vragen snel worden opgelost zonder dat ze uren, soms dagen, moeten wachten op een reactie van uw klantenservice. Strooi er een beetje persoonlijke zorg en vriendelijkheid van het personeel over, en u kijkt naar tevreden klanten die ernaar uitkijken om weer zaken met u te doen.< /p>

Verhoogde conversies

Wist u dat betrokken klanten 90% vaker kopen en bereid zijn meer uit te geven per transactie? Betrouwbare callcentersoftware houdt uw klanten tevreden en betrokken bij uw bedrijf.

Kostenefficiënt

Met callcenteragentsoftware betaalt u een lagere prijs voor een robuuste set functies. U kunt eenvoudig een 24/7 contactcenter runnen dat volledig wordt beheerd door een team van klantenservicemedewerkers op afstand.

Verbeterd klantenservicebeheer

Door hand in hand te werken met andere zakelijke toepassingen, stelt callcentersoftware u in staat altijd op de hoogte te blijven van uw klanteninteracties, oplossingen voor hun problemen en meer. Het helpt uw team georganiseerd en gefocust te blijven, zelfs op drukke dagen.

Bouwt een verstandhouding op met klanten

Het is noodzakelijk om een ​​professioneel, maar toch vriendelijk imago te behouden. Het stelt u in staat een relatie met uw klanten op te bouwen en versterkt zelfs de mond-tot-mondreclame.

Ondersteuning via meerdere kanalen

Verschillende callcentersoftware kan worden gekoppeld aan email, live chat, sms, sociale media en meer om u te helpen een holistische klantenervaring.

Verbeterde productiviteit

U kunt niet alleen 24/7 service bieden, maar ook geavanceerde functies zoals interactieve spraakrespons (IVR), automatische oproepdistributie (ACD), automatisch terugbellen, op vaardigheden gebaseerde routering en voorspellende kiezer verhogen de productiviteit van uw contactcentermedewerkers .

Betere beveiliging

Klantengegevens veilig houden is een van de belangrijkste aspecten van het runnen van een succesvol bedrijf. De meeste callcentersoftware biedt geïntegreerde beveiligingsfuncties en voert acties uit zoals directe cloudback-up.

Hogere KPI’s

Callcenterstatistieken zoals gemiddelde afhandelingstijd (AHT), percentage voor het oplossen van eerste contact, percentage afgebroken oproepen, gemiddelde wachttijd en vele andere houden rechtstreeks verband met de telefoonsoftware van het callcenter die u gebruikt. Doordat uw callcentersysteem bijvoorbeeld is gekoppeld aan Customer Relationship Management (CRM), ligt het percentage voor het oplossen van eerste contact in callcentra tussen 70-75%< /a>.

Oproepanalyse

Hoe meer inzichten u kunt krijgen, hoe beter. Door geavanceerde analyses en rapporten te bieden, kunt u de prestaties van het callcenter, het gebruik van vertegenwoordigers, de gemiddelde antwoordsnelheid en andere onderzoeken. Dit helpt u niet alleen uw callcenteractiviteiten te optimaliseren, maar identificeert ook eventuele uitschieters onder uw agenten.

Hoe u de beste callcentersoftware kiest

Om de beste callcentersoftware voor u te kunnen identificeren, is het raadzaam om een ​​lijst met behoeften en vereisten voor uw contactcenteroplossing op te stellen.

Wilt u telefonische ondersteuning toevoegen aan uw contactopties? Zijn telefonische interacties een primaire manier om contact op te nemen met uw bedrijf? Bent u van plan om uw callcenter in de toekomst uit te breiden?

Stel uzelf zoveel mogelijk vragen als u kunt bedenken. Het zal u helpen weloverwogen beslissingen te nemen en callcentersoftware te kiezen die echt al uw zakelijke behoeften omvat.

Hier volgen enkele strategieën die u kunt gebruiken bij het kiezen van de callcenterbeheersoftware voor u.

Ondersteuning

Niemand verwacht problemen tegen te komen, maar het is beter om het zekere voor het onzekere te nemen. Kies bij het kiezen van callcentersoftware voor een software met betrouwbare klantenondersteuning die mogelijke problemen snel kan oplossen. Houd er rekening mee dat als u wacht op de ondersteuning van de provider, uw klanten mogelijk op de uwe wachten.

Beveiliging

Kijk eens goed naar hoe robuust de beveiligingsfuncties zijn. U wilt het belang van het veilig bewaren van alle privé-informatie en klantengegevens niet onderschatten.

Mogelijkheid om omhoog/omlaag te schalen

Het is niet meer dan normaal dat wanneer uw bedrijf groeit, ook het aantal klanteninteracties toeneemt. Kies een callcentersysteem dat u kunt opschalen of verlagen op basis van uw behoeften, zodat u uw bedrijf kunt uitbreiden zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over onvoldoende callcentermogelijkheden.

Softwarebeperkingen

Geen enkele software is perfect. Er zijn enkele beperkingen waarmee u te maken krijgt, hoe robuust of duur de software die u kiest ook is. Misschien ontbreekt er een aanpasbare populaire functie die u wilt verkennen. Of misschien is het feit dat er geen realtime monitoring van telefoongesprekken is een probleem voor u. Bepaal welke softwarebeperkingen dealbreakers zijn en met welke u kunt leren leven.

Samenwerkingsopties

In een contactcenteromgeving moet uw team naadloos kunnen samenwerken. Kijk bij het kiezen van belsoftware naar de functies die samenwerking vergemakkelijken. Hoe gemakkelijk is het om een ​​oproep van de ene vertegenwoordiger naar de andere door te schakelen? Kunnen ze interne notities delen en intern bellen of interne berichten verzenden? Functies als deze worden vaak over het hoofd gezien, maar ze hebben meer invloed op de productiviteit van contactcentra dan mensen zich realiseren.

Netwerkbetrouwbaarheid

Uw dagelijkse activiteiten in callcentra zijn sterk afhankelijk van de betrouwbaarheid van het netwerk dat u gebruikt. Vergeet niet de netwerkbetrouwbaarheid te controleren van de contactcentersoftware die u overweegt aan te schaffen.

Integraties

In staat zijn om een ​​uniforme ervaring aan uw klanten te bieden, is wat het verschil maakt. Het aanbieden van een geweldige integratiemogelijkheid maakt het mogelijk voor uw software om verbinding te maken met verschillende sites, zodat u een soepele en consistente ervaring voor uw klanten kunt creëren.

Top 25 aanbieders van callcenterplatforms

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center-software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven op het gebied van ecommerce, verzekeringen, SaaS, enz. die uit zijn op toekomstige uitbreiding.

LiveAgent is een helpdeskoplossing die door meer dan 40.000 klanten over de hele wereld wordt gebruikt en die betrouwbare callcentersoftware en vele andere geavanceerde functies. Met meerdere automatiseringsopties en een groot aantal beschikbare integraties, zult u nooit moeite hebben om uitstekende klantenservice te bieden.

Belangrijkste kenmerken:

  • Inkomend en uitgaand callcenter
  • IVR
  • ACD
  • Automatisch terugbellen
  • Ticketten
  • Onbeperkte gespreksopnames
  • Callcenterbeheer
  • CRM-integratie
  • Selfserviceportaal & kennisbank
  • Analyse en rapportage

Pluspunten:

  • Ervaring via meerdere kanalen
  • Meer dan 60 VoIP-providerintegraties
  • Eenvoudig in te stellen en te gebruiken

Nadelen:

  • Technische ondersteuning is 24/7 beschikbaar, maar bevindt zich in de EU
  • Kan niet tegelijkertijd inloggen op twee browsers met één account
  • Geen realtime oproepbewaking

Klanten van LiveAgent

Enkele van de meest bekende klanten van deze software zijn industriereuzen zoals Forbes, Huawei, Nascar, BMW en Yamaha.

Prijzen

LiveAgent biedt een volledig gratis versie. Hoewel, als u wilt profiteren van de extra functies, u kunt kiezen uit drie prijsopties, waaronder €15, €29 en €49 per maand. De laatste optie omvat uitstekende callcentermogelijkheden.

Voordat u zich vastlegt op een van de betaalde abonnementen, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen, zodat u kunt ontdekken wat u krijgt.

Gedetailleerde LiveAgent-vergelijking met andere callcentersoftware

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang.

RingCentral contactcenter is een cloudgebaseerde oplossing die een robuuste set functies biedt, allemaal opgenomen in één handige app. Met bekende klanten in alle sectoren kunt u er zeker van zijn dat u de beste service krijgt.

Belangrijkste kenmerken:

  • Virtueel callcenter
  • Automatisch kiezen
  • Terugbelplanning
  • Oproepregistratie en monitoring
  • Realtime rapportage
  • Oproep opnemen

Pluspunten:

  • Meer dan 500 integraties op Zapier
  • Eenvoudig schakelen tussen apparaten
  • Gebruiksvriendelijke gebruikersinterface

Nadelen:

  • Moeilijk om te communiceren met de klantenondersteuning
  • Geen realtime updates
  • Het kan soms bugs bevatten

Klanten van RingCentral

Onder de klanten van RingCentral vindt u Bennett International, Lush Cosmetics en Chatterkick.

Prijzen

U kunt voor de services van RingCentral maandelijks of jaarlijks betalen. Vanaf €14,99 per maand kunt u de essentiële dingen krijgen, waaronder onbeperkt bellen in de VS en Canada. Voor meer geavanceerde functies kunt u kiezen voor abonnementen van €20,99, €26,24 en €37,49 per maand.

U kunt RingCentral-contactcentrum gratis uitproberen als u zich aanmeldt voor hun gratis proefperiode van 15 dagen. U kunt deze periode verlengen door gebruik te maken van een 30 dagen risicovrije geld-terug-garantie.

3. Genesys

Genesys Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor alle bedrijven die op zoek zijn naar een gebruiksvriendelijke callcenteroplossing in de cloud.

U kunt een van de meer dan 70 000 klanten wereldwijd zijn die Genesys vertrouwen met hun contactcenteractiviteiten.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Voorspellende kiezer
  • Terugbellen plannen
  • ACD
  • IVR
  • Automatische kiezer

Pluspunten:

  • Eenvoudig in te stellen IVR
  • Gamificatie
  • Realtime dashboard

Nadelen:

  • Niet-intuïtieve gebruikersinterface
  • Moeilijkheden bij het gebruik van softphones onder Linux
  • Moeilijk om te communiceren met de klantenondersteuning

Klanten van Genesys

Genesys wordt vertrouwd door veel bedrijven, waaronder Xerox, Uplift en Heineken Mexico.

Prijzen

U kunt Genesys gaan gebruiken voor een prijs van €75 per vertegenwoordiger per maand en vervolgens upgraden naar abonnementen van €110 en e150. Al deze prijsopties worden jaarlijks gefactureerd.

U kunt Genesys gratis uitproberen met hun gratis proefperiode van 30 dagen.

LiveAgent versus Genesys vergelijking

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor middelgrote bedrijven die streven naar groei.

CloudTalk biedt meer dan 70 geavanceerde belfuncties. Deze callcentersoftware wordt meestal gebruikt voor verkoop en uitgaand bellen met veel geavanceerde functies, zoals op vaardigheden gebaseerde routering, automatisering en onbeperkte wachtrijen.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • VoIP
  • Automatiseringsopties
  • Statistieken voor het bijhouden van gesprekken
  • Aanpasbare rapporten
  • Auto dialer, power dialer, automatisch kiezen

Pluspunten:

  • Kwaliteitsbeheer
  • Meer dan 2500 app-integraties
  • Onbeperkte wachtrijen

Nadelen:

  • Alleen de Custom bevat SLA’s
  • Niet-beschikbare multimediaberichten
  • Audioconferenties zijn beperkt tot drie personen

Klanten van CloudTalk

CloudTalk heeft een groot klantenbestand, waaronder DHL, Yves Rocher en Rosenberg.

Prijzen

CloudTalk biedt drie tariefplannen, waaronder €25, €30 en €50. U kunt ook contact opnemen met hun team en een aangepast tariefplan aanvragen, zodat het precies bij uw behoeften past.

U kunt zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen om kennis te maken met de mogelijkheden.

5. HubSpot

Hubspot Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor groeiende teams in bedrijven in alle sectoren.

HubSpot biedt zijn uitgebreide diensten aan meer dan 100.000 bedrijven in meer dan 120 landen, dus u kunt er zeker van zijn dat deze gerenommeerde softwareleverancier goed voor uw bedrijfsvoering zal zorgen.

Belangrijkste kenmerken:

  • Brede klantendatabank
  • Samenwerkingstools
  • Contactbeheer
  • Integraties van derden
  • Selfserviceportaal
  • Uitgebreide rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Gestroomlijnd rapportage- en trackingproces
  • Gegevensvisualisatie
  • Geweldige klantenondersteuning

Nadelen:

  • Het gratis abonnement heeft geen toegang tot technische ondersteuning
  • Steile leercurve
  • Ticketfunctionaliteit is beperkt

Klanten van HubSpot

HubSpot’s wereldwijde klantenbestand omvat bedrijven als DocPlanner, SoundCloud en GoFundMe.

Prijzen

Sommige standaardfuncties van HubSpot zijn gratis beschikbaar. U kunt zich echter abonneren op de betaalde software van HubSpot Service Hub voor €41, €414 of €1104 per maand. Deze prijzen zijn echter flexibel vanwege de opstart- en onboarding-kosten.

Als u het wilt uitproberen, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode van 14 dagen.

LiveAgent vs HubSpot comparison

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven die klaar zijn om over te stappen van lokale oplossingen naar de cloud.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center gebruikt de kracht van praktische AI ​​om de klanttevredenheid van meer dan 2000 klanten te verhogen.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Voorbeeld dialer
  • Praktische AI-tools
  • Samenwerkingstools
  • IVR
  • Voorspellende analyses

Pluspunten:

  • Intelligente routering
  • Oproepscreening
  • Minimale softwarevereisten

Nadelen:

  • Beperkte mogelijkheid om spamoproepen te stoppen
  • Niet-intuïtieve gebruikersinterface
  • Af en toe verbindingsfouten

Klanten van Five9

Onder de klanten van Five9 vindt u bedrijven zoals Zevas, Rochester Institute of Technology en Bakkt.

Prijzen

Five9 biedt vier tariefplannen, bestaande uit €149, €169, €199 en €229, maandelijks gefactureerd.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor kleinere en middelgrote bedrijven die zich inzetten voor het leveren van de beste klantenservice.

Zendesk biedt callcentersoftware die volledig is geïntegreerd met hun helpdeskplatform. Met zijn grote klantenbestand kunt u er zeker van zijn dat Zendesk in uw callcenterbehoeften zal voorzien.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Systeemeigen integratie opties
  • Werkstroombeheer
  • ACD
  • IVR
  • Prestatiestatistieken

Pluspunten:

  • Meer dan 100 integraties van derden
  • Robuuste kennisbank en zelfbedieningsopties
  • Geweldige uptime

Nadelen:

  • Niet veel samenwerkingsopties
  • Geen manier om tickets voorrang te geven
  • Moeilijk om te communiceren met de klantenondersteuning

Klanten van Zendesk

Modsy, BoxyCharm en Vimeo zijn enkele van de clients die de software van Zendesk gebruiken.

Prijzen

Zendesk biedt drie prijsopties, bestaande uit €19, €49 en €99 per maand per gebruiker, jaarlijks gefactureerd.

Als u het wilt uitproberen, kunt u zich aanmelden voor hun gratis proefperiode van 30 dagen.

LiveAgent vs Zendesk comparison

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven met minimaal 5 agenten die de relatie met hun klanten willen verbeteren.

De cloudgebaseerde callcentersoftware van Talkdesk biedt meer dan 25 integraties met verschillende zakelijke tools om uw verkoop te stimuleren en uitstekende klantenondersteuning te bieden.

Belangrijkste kenmerken:

  • Uitgaande en inkomende callcenteroplossing
  • VoIP
  • IVR
  • Terugbelplanning
  • ACD
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Gebruiksvriendelijk
  • Oproepbetrouwbaarheid
  • Betrouwbare klantenondersteuning

Nadelen:

  • Onvoldoende kennisbank
  • Geen mogelijkheid om de beltoon te wijzigen
  • Onvoldoende mobiele app

Klanten van Talkdesks

In alle sectoren vertrouwen klanten zoals ClickPay, Canon en Accenture op de software van Talkdesk.

Prijzen

Naast hun aangepaste prijsplan, heeft Talkdesk drie opties om uit te kiezen, waaronder €75, €95 en €125 per gebruiker per maand.

Als u hun software wilt bekijken voordat u deze aanschaft, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor grote ondernemingen die klantenervaring en teamsamenwerking voorop stellen.

Vonage biedt meer dan 40 zakelijke functies waarmee u uw telefoongesprekken en videoconferenties eenvoudig kunt beheren.

Belangrijkste kenmerken:

  • VoIP
  • Presentatiestreaming
  • Voicemail
  • IVR
  • Opnemen
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Geweldige spraakkwaliteit
  • Betrouwbare mobiele app
  • Eenvoudig te gebruiken

Nadelen:

  • Sommige internationale nummers kunnen worden geblokkeerd totdat een verzoek is ingediend om ze toe te staan
  • Instellingen Laggy-geschiedenis
  • Moeilijk om te communiceren met de klantenondersteuning

Vonage’s klanten

Veel bedrijven zoals Key Travel, Cambly en Apptivo gebruiken de producten en diensten van Vonage.

Prijzen

Vonage biedt prijsplannen voor hun klanten, beginnend bij €19,99, €29,99 en €39,99 per lijn per maand plus belastingen en toeslagen.

U kunt het ook gratis uitproberen als u zich aanmeldt voor de gratis proefperiode van 14 dagen van Vonage.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven in alle sectoren die een geweldige klantenervaring willen bieden.

Freshdesk is een gevestigd platform op het gebied van klantenondersteuning met meer dan 50 000 klanten wereldwijd.

Belangrijkste kenmerken:

  • Callcenterbeheer
  • Routing
  • Ticketten
  • Selfserviceportaal
  • Samenwerkingstools
  • Werkkrachtbeheer

Pluspunten:

  • Betrouwbare 24/7 klantenondersteuning
  • Optimalisatie van personeel
  • Betaalbaar

Nadelen:

  • Beperkte rapportagefuncties
  • Tickets kunnen verloren gaan tijdens het overstappen tussen teams
  • Onvoldoende aanpassingsopties

Klanten van Freshdesk

Sommige klanten van Freshdesk zijn Netflix, Evernote en Optimum Financial Solutions.

Prijzen

Als u de kernfuncties van Freshdesk wilt gebruiken, meldt u zich aan voor hun gratis abonnement. Als u alle mogelijkheden van de software wilt ervaren, kunt u kiezen voor abonnementen van €15, €39 of €49.

Bovendien kunt u Freshdesk proberen tijdens een gratis proefperiode van 21 dagen.

LiveAgent versus Freshdesk-vergelijking

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven die ernaar streven de band met hun klanten te verdiepen.

Avaya is een cloudgebaseerde softwareoplossing die uw virtuele conferenties echt plezierig zal maken.

Belangrijkste kenmerken:

  • Contactbeheer
  • Geautomatiseerde routering
  • IVR
  • Oproep opnemen
  • Voicemail
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Eenvoudig te gebruiken
  • Eenvoudig schaalbaar
  • Aanpasbare interface

Nadelen:

  • Gebrek aan zelfbediening
  • Geen meertalige klantenondersteuning
  • Onvoldoende integraties van derden

Klanten van Avaya

Misschien herkent u enkele klanten van Avaya, waaronder Datamark, Fiber Industries en Treated.com.

Prijzen

Als u overweegt u te abonneren op de services van Avaya, neem dan contact op met hun verkoopvertegenwoordigers en laat een prijsplan voor u maken.

12. BelHippo

src=”https://www.liveagent.com/app/uploads/2022/06/Callhippo-Call-Center-software-homepage.png” alt=”CallHippo Call Center software homepage” width=”2560″ height=”1570″ />

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang die de groei willen stimuleren.

CallHippo helpt meer dan 5000 bedrijven wereldwijd om hun klanten de beste klantenservice te bieden.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • IVR
  • ACD
  • Voorspellend en automatisch kiezen
  • Telemarketingbeheer
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Helder en gebruiksvriendelijk dashboard
  • Eenvoudig in te stellen
  • Betaalbaar

Nadelen:

  • Af en toe verbindingsproblemen
  • Moeilijk om te communiceren met de klantenondersteuning
  • Beperkte rapportagemogelijkheden

Bel de klanten van Hippos

Onder bedrijven die CallHippo gebruiken, vindt u Brioso Technologies, Aspire en Altvalora.

Prijzen

CallHippo biedt vier tariefplannen waaruit u kunt kiezen, waaronder €15, €22, €36 en €45 per gebruiker per maand. U kunt ook aanvullende add-ons kopen.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor een groot aantal bedrijven die hun telecomkosten willen verlagen en tegelijkertijd de klantentevredenheid hoog willen houden.

3CX wordt vertrouwd door meer dan 600.000 bedrijven in alle sectoren, dus u kunt er zeker van zijn dat u in goede handen bent.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Oproeproutering
  • ACD
  • IVR
  • Audio-/videoconferenties
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Mobiele apps voor iOS en Android
  • Eenvoudig in te stellen en te gebruiken
  • Betrouwbare klantenondersteuning

Nadelen:

  • Af en toe verbindingsproblemen
  • Oproeplogboeken kunnen moeilijk te navigeren zijn
  • Onvoldoende aanpassingsopties

Klanten van 3CX

3CX heeft veel verschillende klanten, waaronder Toyota, Wilson en American Express.

Prijzen

Je kunt sommige softwarefuncties van 3CX gratis gebruiken. Als u echter wilt profiteren van hun meer geavanceerde functies, kunt u zich aanmelden voor een van de volgende abonnementen: €150, €235 of €270 voor hun gehoste optie. Als u de zelfbeheerde oplossing wilt gebruiken, kunt u €135 of €170 betalen.

Het eerste jaar dat u de software van 3CX gebruikt, wordt beschouwd als een gratis proefperiode.

LiveAgent vs 3CX comparison

14. Toetsenblok AI

Dialpad AI Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang die niet bang zijn voor innovatie.

Dialpad biedt een betrouwbare softwareoplossing die een geautomatiseerde, maar zeer persoonlijke ervaring biedt.

Belangrijkste kenmerken:

  • IVR
  • ACD
  • Inkomend en uitgaand callcenteroplossing
  • Geautomatiseerde routering
  • Krachtkiezer
  • Prestatiebeheer

Pluspunten:

  • Veel configuratie-opties
  • Eenvoudig in te stellen en te gebruiken
  • Live oproepen schakelen tussen apparaten

Nadelen:

  • Onvoldoende instructies
  • Af en toe verbindingsproblemen
  • Er ontbreken enkele interne communicatiefuncties

Klanten van AI-toetsenbord

Dialpad heeft een groot klantenbestand, waaronder bedrijven als Fenway Health, Uber en Clear Capital.

Prijzen

U kunt de software van Dialpad gebruiken voor €20, of €25 per gebruiker per maand, of u kunt een aangepast tariefplan aanvragen dat precies aan uw behoeften voldoet.

U kunt deze software-oplossing gratis uitproberen als u zich aanmeldt voor de gratis proefperiode van 14 dagen.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor kleine bedrijven met teams op afstand die effectief willen samenwerken.

Bitrix24 is een ideale oplossing voor bedrijven die hun omzet willen verhogen, of ze nu op kantoor zijn of aan de andere kant van de wereld. Bitrix24 biedt zowel cloudgebaseerde als on-premise oplossingen, zodat het perfect bij uw bedrijf past.

Belangrijkste kenmerken:

  • Inkomend en uitgaand callcenter
  • ACD
  • IVR
  • Geautomatiseerde routering
  • Voorspellend en automatisch kiezen
  • Prestatiestatistieken

Pluspunten:

  • Eenvoudig te integreren
  • Aanpasbare gebruikersinterface
  • Betrouwbare app voor Android

Nadelen:

  • Onvoldoende bestandsdeling
  • Moeilijk om technische ondersteuning te bereiken
  • Steile leercurve

Klanten van Bitrix24

Bedrijven die de software van Bitrix24 gebruiken, zijn onder meer PC Pulse, Cargo en Compara.

Prijzen

Met het gratis abonnement van Bitrix24 kunt u enkele van de basisfuncties volledig gratis ervaren. Als u echter wilt profiteren van hun extra functies, waaronder callcentersoftware, kunt u zich abonneren op een abonnement van €39, €79 of €159 per maand. Als u de voorkeur geeft aan een systeem op locatie, kunt u een eenmalige licentie aanschaffen die €2990 of €24990 voor ondernemingen kost.

Voordat u een van deze betaalde abonnementen aangaat, kunt u Bitrix24 uitproberen met hun gratis proefperiode van 30 dagen.

LiveAgent vs Bitrix24 comparison

16. Luchtoproep

Aircall Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor alle bedrijven die telefonische verkoop en ondersteuning bieden.

Meer dan 9000 klanten vertrouwen op Aircall’s cloudgebaseerde callcentersoftware voor hun contactcenteractiviteiten.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • ACD
  • IVR
  • Callcenterbeheer
  • Oproep opnemen
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Eenvoudig in te stellen
  • Goede gesprekskwaliteit
  • Uitgebreide kennisbank

Nadelen:

  • Gebrek aan maatwerk
  • Accepteert geen sms-berichten
  • Het kan soms traag zijn

Klanten van Aircall

Onder bedrijven die de software van Aircall gebruiken, kunt u Avocado, Jobilla en Birdies vinden.

Prijzen

Het basisplan van Aircall begint bij €30 per maand, jaarlijks gefactureerd. Als u toegang wilt tot meer functies, betaalt u €50 per maand en wordt ook jaarlijks gefactureerd. Bovendien kunt u contact opnemen met Aircall en een aangepast tariefplan krijgen dat perfect bij uw behoeften past.
Voordat u besluit zich te abonneren op een betaald abonnement, kunt u Aircall gratis uitproberen met hun gratis proefperiode van 7 dagen.</p >

LiveAgent vs Aircall comparison

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang die een betrouwbare callcentersoftware-oplossing nodig hebben.

Twilio is een platform voor klantenbetrokkenheid waarmee u uw klanten echt persoonlijke ondersteuning kunt bieden.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • ACD
  • IVR
  • Audio-/videoconferenties
  • Samenwerkingstools
  • Oproeproutering

Pluspunten:

  • Betrouwbare klantenondersteuning
  • Automatiseringsopties
  • Uitgebreide kennisbank

Nadelen:

  • Vereist geavanceerde IT-vaardigheden
  • Onvoldoende analyses en rapportage
  • Onvoldoende mobiele apps

Klanten van Twilio

Enkele van de bekende bedrijven die Twilio gebruiken, zijn DoorDash, Allergan en Lyft.

Prijzen

Twilio’s prijzen voor het starten van oproepen beginnen bij 2 cent per minuut. Om oproepen te ontvangen, begint de prijs bij e1 per maand per telefoonnummer en 1 cent per minuut.

Je kunt Twilio gratis proberen als je je aanmeldt voor hun gratis proefperiode van 45 dagen.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang die ernaar streven hun klanten een geweldige ervaring te bieden.

Dixa stelt haar klanten in staat om een ​​echt multi-channel ervaring te bieden aan hun klanten in kleine of grote contactcenters.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • VoIP
  • IVR
  • Gegevensverzameling via meerdere kanalen
  • Samenwerkingstools
  • Bewaking van werknemersactiviteit

Pluspunten:

  • Kennisbank geoptimaliseerd voor AI
  • Goede uptime
  • UI is gemakkelijk te navigeren

Nadelen:

  • Af en toe problemen met doorschakelen
  • Onvoldoende analyses
  • Geen oproeptranscriptie

Klanten van Dixa

Enkele tevreden klanten van Dixa zijn Organic Basics, Rapha en Too Good To Go.

Prijzen

Je kunt contact opnemen met het verkoopteam van Dixa om een ​​demogesprek te boeken en een aangepast prijsplan te krijgen.

Als u het echter wilt uitproberen, kunt u zich aanmelden voor hun gratis proefperiode.

LiveAgent vs Dixa comparison

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor grotere bedrijven die op zoek zijn naar een betrouwbare bedrijfssoftwareoplossing.

Nextiva biedt een betrouwbaar en veilig callcentersoftwaresysteem waarop meer dan 80 000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen.

Belangrijkste kenmerken:

  • IVR
  • ACD
  • Activiteitendashboard
  • Audio-/videoconferenties
  • Voorspellend en automatisch kiezen
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Betrouwbare mobiele app
  • Geweldige uptime
  • Eenvoudig te beheren

Nadelen:

  • Steile leercurve
  • Het uploaden van audiobestanden kan soms moeilijk zijn
  • Soms is het moeilijk om technische ondersteuning te bereiken

Klanten van Nextiva

Misschien herkent u enkele klanten van Nextiva, waaronder Taco Bell, Pac-12 en Buffalo Bills.

Prijzen

U kunt zich abonneren op een van de drie prijsplannen die Nextiva biedt, inclusief €18,95, €22,95 of €32,95 per gebruiker per maand. Al deze opties kunnen maandelijks of jaarlijks worden gefactureerd.

U kunt een aantal functies van Nextiva uitproberen door u aan te melden voor de gratis proefperiode van 7 dagen.

20. Leuke CXone

Nice CXone Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang die de relatie met hun klanten willen verbeteren.

Nice CXone stelt haar klanten in staat om de krachten van AI en automatisering te benutten om de best mogelijke klantervaring te leveren.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Geautomatiseerde routering
  • Progressieve kiezer
  • Ticketbeheer
  • Oproep opnemen
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • UI is gemakkelijk te navigeren
  • Goede gesprekskwaliteit
  • Helder en gebruiksvriendelijk dashboard

Nadelen:

  • Ontbreekt maatwerk
  • Het kan soms traag zijn
  • Onvoldoende aangepaste rapporten

Leuke klanten van CXone

Nice CXone wordt vertrouwd door veel klanten, waaronder Columbia Sportswear, Radisson Hotels en Teleflora.

Prijzen

U kunt profiteren van de functies van Nice CXone vanaf €100 per maand per functie.

Als u het wilt uitproberen voordat u een aankoop doet, kunt u zich aanmelden voor hun gratis proefperiode van 60 dagen.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor middelgrote en grote bedrijven die hun klanten de beste ondersteuning willen bieden.

Als u ten minste 50 contactcentermedewerkers in dienst heeft, is UJET uitstekende callcentersoftware voor u.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • IVR
  • ACD
  • Oproeproutering
  • Oproep opnemen
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Eenvoudige integratie met Linux
  • Betrouwbare klantenondersteuning
  • Nuttige trackingtools

Nadelen:

  • Onvoldoende systeemeigen rapportagefunctionaliteit
  • Het kan soms traag zijn
  • Af en toe verbindingsproblemen

Klanten van UJET

Onder bedrijven die de software van UJET gebruiken, kunt u Wag!, Instacart en Zettle vinden.

Prijzen

De software van UJET kan worden gekocht voor €65, €69, €99 of €120 per maand.

Als u UJET wilt proberen zonder een betaald abonnement te nemen, kunt u zich registreren voor een gratis proefperiode.

22. Belsignaal

UJET Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor kleine tot middelgrote bedrijven in alle sectoren.

Ringover is een eenvoudig te implementeren en te gebruiken software met meer dan 40 zakelijke tools waarmee u alle klanteninformatie bij de hand heeft.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Samenwerkingstools
  • ACD
  • IVR
  • Videoconferenties
  • Rapportage en analyse

Pluspunten:

  • Intuïtieve gebruikersinterface
  • Schaduwfuncties
  • Helder en gebruiksvriendelijk dashboard

Nadelen:

  • Meldingen kunnen soms achterblijven
  • Af en toe verbindingsproblemen
  • Af en toe vertragingen

Klanten van Ringover

Ringover heeft meer dan 10.000 klanten, waaronder Sherpany, Klaxoon en Clausematch.

Prijzen

U kunt zich abonneren op Ringover voor €19 of €39 per gebruiker per maand. Als u een aangepast prijsplan wilt, kunt u contact opnemen met het verkoopteam van Ringover.

Bovendien kunt u deze software-oplossing gratis uitproberen als u zich aanmeldt voor een gratis proefperiode van 7 dagen.

23. VICIDial

VICIdial Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor elk bedrijf dat vendor lock-in niet op prijs stelt.

VICIDial is open-source contactcentersoftware die door meer dan 140.000 klanten wereldwijd wordt gebruikt.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • IVR
  • Voorspellende kiezer
  • ACD
  • Oproeproutering
  • Oproep opnemen

Pluspunten:

  • Gratis
  • Eenvoudig schaalbaar
  • Compatibel met Linux

Nadelen:

  • Steile leercurve
  • Verouderde interface
  • Moeilijk in te stellen zonder geavanceerde IT-vaardigheden

Klanten van VICIDial

VICIDial wordt gebruikt door klanten zoals Directo, Homebase en PROS.

Prijzen

U kunt de callcentersoftware van VICIDial volledig gratis gebruiken.

24. Kanalen

VICIdial Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor bedrijven van elke omvang in ecommerce en online detailhandel.

Channels is een op data gebaseerd zakelijk telefoonsysteem in de cloud waarmee u eenvoudig verbinding kunt maken met uw klanten.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Terugbelplanning
  • IVR
  • Activiteitendashboard
  • Oproep opnemen
  • Oproeproutering

Pluspunten:

  • Betrouwbare klantenondersteuning
  • Eenvoudig in te stellen
  • Betaalbaar

Nadelen:

  • Langzaam downloaden vanuit de cloud
  • Het kan soms glitchy zijn
  • Onvoldoende aangepaste rapporten

Klanten van Channels

Channels wordt vertrouwd door veel klanten, waaronder Kodakit, InstaForex en DocPlanner.

Prijzen

Met kanalen kunt u hun essentiële functies, waaronder callcentersoftware, gratis gebruiken. Als u gebruik wilt maken van hun geavanceerde opties, kunt u zich abonneren voor €24 of €62 per maand.

Voordat u besluit een betaald pakket te kopen, kunt u zich aanmelden voor een gratis proefperiode.

LiveAgent vs Channels comparison

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

Beste callcentersoftware voor grotere bedrijven in alle sectoren, waar ook ter wereld.

Avoxi heeft meer dan 20 jaar ervaring in internationale communicatie. Met een dekking van meer dan 170 landen kunt u er zeker van zijn dat uw klanten u elke keer kunnen bereiken.

Belangrijkste kenmerken:

  • Gemengd callcenter
  • Rapportage en analyse
  • IVR
  • Videoconferenties
  • Oproep opnemen
  • Oproeproutering

Pluspunten:

  • Betrouwbare klantenondersteuning
  • Eenvoudig in te stellen en te gebruiken
  • Aanpassingsopties

Nadelen:

  • Langzaam downloaden vanuit de cloud
  • De mobiele app kan soms haperen
  • Onvoldoende zelfbediening

Klanten van Avoxi

Misschien herkent u enkele klanten van Avoxi, zoals Moncler, Marriott International en Black & Decker.

Prijzen

U kunt een aantal functies van Avoxi gratis gaan gebruiken. Als u echter wilt profiteren van hun verdere functies, kunt u kiezen uit de volgende opties: €19,99 per gebruiker of €39,99 per gebruiker.

Bovendien kunt u tijdens de proefperiode van 7 dagen kennis maken met de functies van Avoxi.

Wat is de beste callcentersoftware?

Er zijn veel opties voor callcentersoftware om uit te kiezen. Laten we snel de top 5 bekijken.

  • LiveAgent – Met zijn callcentermogelijkheden is LiveAgent het beste dat u kunt krijgen voor een betaalbare prijs. LiveAgent heeft een Capterra-score van 4,7 en bevat functies zoals automatiseringsopties, meer dan 150 integraties en een robuuste kennisbank met een zelfbedieningsportaal. Het is een uitstekende optie voor alle bedrijven die ernaar streven de best mogelijke klantenservice te bieden.
  • Genesys – Met meer dan 70 000 klanten wereldwijd is Genesys een gevestigde speler op het gebied van klantenservice. Met een Capterra-score van 4,2 kunt u erop vertrouwen dat uw contactcenteractiviteiten goed worden verzorgd.
  • Talkdesk – Als u op zoek bent naar callcentersoftware waarmee uw team klantenbetrokkenheidkan verhogen, contact kan maken met uw klanten en meer deals kan sluiten, zoek niet verder. Een beoordeling van 4,5 op Capterra laat zien dat de oplossing van Talkdesk u niet zal teleurstellen, ongeacht de branche waarin u zich bevindt.
  • Five9 – Deze callcentersoftware laat weinig te wensen over. Met een Capterra-beoordeling van 4,2 lijdt het geen twijfel dat de oplossing van Five9 niet zal teleurstellen. Als u merkbekendheid probeert op te bouwen en sterke relaties met uw klantenbestand op te bouwen, kan dit een goede optie zijn voor jou.
  • UJET – Als u waarde hecht aan software die toegankelijk en compatibel is met mobiele platforms, dan is UJET misschien iets voor u . Een beoordeling van 4,5 op Capterra toont aan dat UJET een robuuste callcenteroplossing is voor bedrijven die klantgerichtheid bovenaan hun prioriteitenlijstje willen zetten.

Top 5 callcentersoftware vergeleken

Callcentersoftware LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra beoordeling
Algemene softwarebeoordelingen van geverifieerde gebruikers op Capterra.
4.7
(ongeveer 1.000 beoordelingen)
4.4
(ongeveer meer dan 100 beoordelingen)
4.5
(ongeveer 600 beoordelingen)
4.2
(ongeveer 400 beoordelingen)
4.5
(ongeveer 100 beoordelingen)
Webgebaseerd
Gratis versie
LiveAgent biedt een gratis versie.
Genesys biedt geen gratis versie.
Talkdesk biedt geen gratis versie.
Five9 biedt geen gratis versie.
UJET biedt geen gratis versie.
Gratis proefperiode
LiveAgent biedt een gratis proefperiode.
Genesys biedt een gratis proefperiode.
Talk desk biedt een gratis proefperiode.
Five9 biedt geen gratis proefperiode.
UJET biedt een gratis proefperiode.
Startprijs
€49/medewerker/maand LiveAgent callcentersoftware prijzen beginnen bij €49/medewerker/maand.
€75/medewerker/maand Genesys callcentersoftware prijzen beginnen bij €75/medewerker/maand.
€75/medewerker/maand Talk desk's callcentersoftware prijzen beginnen bij €75/medewerker/maand.
€149/medewerker/maand Five9 callcentersoftware prijzen beginnen bij €149/medewerker/maand.
€65/medewerker/maand UJET callcentersoftware prijzen beginnen bij €65/medewerker/maand.

Te vermijden fouten bij het kopen van callcentersoftware

  • Onvoldoende training van het personeel – Het maakt niet uit hoe krachtig of betrouwbaar uw callcentersoftware is als uw agenten deze niet goed kunnen gebruiken. Neem de tijd om uw personeel op te leiden en hen vertrouwd te maken met de nieuwe technologie. U kunt dit doen door een expert van de leverancier te boeken, seminars te plannen of beschikbare documentatie te bestuderen.
  • Geen benodigde functies – Neem voordat u een callcentersoftwarepakket aanschaft de tijd en maak kennis met alle functies en mogelijkheden die het biedt. Het laatste dat u wilt, is een aankoop doen en er vervolgens achter komen dat deze niet biedt wat u nodig heeft.
  • Niet volledig profiteren van de proefperiode – Een gratis proefperiode is een optie voor u om een ​​weloverwogen beslissing te nemen als u zich wilt binden aan een bepaalde oplossing. Het is het moment waarop u een product of dienst kunt verkennen en leren kennen, zodat u kunt beslissen of u hierin wilt investeren.
  • Kortingstransacties – We houden allemaal van een goede deal. Soms krijgt u echter echt waar u voor betaalt, dus zorg ervoor dat de oplossing die u kiest niet alleen budgetvriendelijk is, maar ook over alle mogelijkheden beschikt die uw callcenter nodig heeft.
  • Niet in de toekomst kijken – U moet een soort plan voor de toekomst hebben voordat u een aankoop doet. Zorg ervoor dat de software die u gebruikt, kan worden opgeschaald of verlaagd op basis van de behoeften van uw bedrijf.

Wat te vragen tijdens een demogesprek over callcentersoftware en het bedrijf

Een demo-oproep is uw tijd en plaats om vragen te stellen en informatie uit de eerste hand van de leverancier te krijgen. Hoewel het soms een beetje overweldigend kan zijn en je misschien de vragen vergeet die je van plan was te stellen.

Maak u geen zorgen, we staan klaar voor u.

  • Hoe kan ik mijn callcentersoftware configureren?
  • Hoeveel tijd kost het om de callcentersoftware in te stellen?
  • Hoe lang kan ik mijn gespreksopnames bewaren?
  • Kan ik een gespreksopname verwijderen?
  • Kan ik alleen inkomende of uitgaande gesprekken opnemen?
  • Kan ik in realtime naar de oproep luisteren?
  • Kan ik inkomende oproepen doorsturen naar bepaalde teams?
  • Kan ik oproepen doorschakelen naar externe nummers?

Implementatie van callcentersoftware

De exacte stappen en acties zijn afhankelijk van de leverancier van uw softwareoplossing voor callcenterautomatisering, het aanpassingsniveau dat ze toestaan, hoeveel integraties u moet instellen en nog veel meer.

Het kan een persoon zonder eerdere IT-ervaring een half uur kosten, of het kan een ervaren technisch onderlegd personeel een hele middag kosten om alles correct te configureren.

Het belangrijkste, en eerlijk gezegd het enige dat u echt nodig hebt om LiveAgent-callcentersoftware in te stellen, is een VoIP-nummer dat ondersteuning biedt SIP-trunking. Hoewel het voor sommigen als een fluitje van een cent wordt beschouwd, als u advies of hulp nodig hebt, zal ons geweldige team u helpen alles op te zetten.

Maar als u zich wilt verdiepen in het proces van het opzetten van je callcenter, inclusief callcentersoftware, kun je onze gebruiken Checklijst voor het instellen van het callcenter om u te helpen georganiseerd te blijven en ervoor te zorgen dat u niets belangrijks vergeet.

Besluit

  • De beste alles-in-één callcentersoftware

Hoewel het moeilijk is om de beste callcentersoftware voor elk bedrijf te bepalen, is LiveAgent callcentersoftware de meest betrouwbare. Met zijn robuuste reeks functies kunt u er zeker van zijn dat u niets hoeft te missen dat uw bedrijf nu of in de toekomst nodig heeft.

  • De beste callcentersoftware met geïntegreerde ticketing, live chat en callcenter

De callcentersoftware van LiveAgent laat weinig te wensen over. Bij elke interactie met de klant, of het nu een telefoontje, een live chatbericht of een vermelding op sociale media is die is omgezet in een ticket, hoeft u geen om je ooit zorgen te maken dat u iets zult missen. Op deze manier zullen uw klanten zich gehoord en gewaardeerd voelen elke keer dat ze contact met u opnemen.

  • De beste functierijke callcentersoftware

Als u op zoek bent naar callcentersoftware vol geweldige functies die uw klantenondersteuning naar een hoger niveau tillen, hoeft u niet verder te zoeken. De callcentersoftware van LiveAgent is de juiste oplossing voor u.

  • De beste prijs-kwaliteitverhouding voor callcentersoftware

In de categorie kostenbesparing is LiveAgent een duidelijke winnaar. Met deze callcentersoftware kunt u niet alleen inkomende en uitgaande gesprekken voeren, automatisering gebruiken, de kracht van uitgebreide rapporten benutten en uw conversies verhogen, maar het is ook toegankelijk voor alle bedrijven die hun klanten willen verrassen en tegelijkertijd de kosten laag willen houden.

  • De best beoordeelde callcentersoftware

Op beoordelingssites zoals Capterra, G2 en TrustRadius biedt LiveAgent hoge beoordelingen en goede recensies. Dus als u degene bent die naar de stemmen van de klanten van LiveAgent luistert, bent u misschien op de goede weg om de beste callcentersoftware voor u te vinden.

  • De eenvoudigste callcentersoftware om in te stellen & gebruiken en integreren

LiveAgent is ongetwijfeld de juiste keuze als u op zoek bent naar betrouwbare software die ook gemakkelijk te implementeren is. U kunt het in een mum van tijd configureren, aanpassen en integreren zonder dat u hoeft te weten hoe u moet coderen.

Veelgestelde vragen

Waar moet ik op letten bij callcentersoftware?

Onder de belangrijkste aspecten van callcentersoftware moet u onderzoek doen naar beveiliging en netwerkbetrouwbaarheid. Bovendien moet u, afhankelijk van uw zakelijke behoeften, letten op de schaalbaarheid van callcentersoftware, het aantal integraties dat het biedt, de beschikbaarheid van de klantenondersteuning, de beperkingen van de software en welke samenwerkingstools het biedt.

Related Articles to Beste callcentersoftware
Kom meer te weten over callcenter telefoon. Begrijp diepgaande uitleg van professionals.

Callcenter telefoon

Ontdek de veelzijdige telefoonsystemen die callcenters gebruiken, van IP- en VoIP-telefoons tot mobiele systemen en digitale receptionistes. Leer hoe je met de juiste apparatuur, zoals desktops en callcentersoftware, jouw klantenservice naar een hoger niveau kunt tillen. Bezoek onze pagina en upgrade je callcenter efficiëntie!

Breng uw klanten naar de experts tijdens spraakoproepen met Interactieve spraakreactie. Maak uw eigen IVR-bomen en routeer gesprekken waar u ze wilt hebben.

IVR (Interactieve Spraakreactie)

Ontdek hoe Interactieve Spraakreactie (IVR) van LiveAgent uw callcenter efficiëntie verhoogt door bellers automatisch naar de juiste afdeling te sturen. Met gebruiksvriendelijke ontwerptools, terugbellers en oproepprioritering, biedt LiveAgent een betrouwbare oplossing voor klantenservice. Vergelijk het met concurrenten zoals Bitrix24 en Zendesk en start vandaag nog een gratis proefperiode zonder verplichtingen!

Met callcentersoftware kunnen bedrijven van elke omvang een virtueel callcenter opzetten dat telefoongesprekken binnen enkele minuten routeert en centraliseert.

Callcenter

Ontdek hoe callcentersoftware uw klantenservice kan verbeteren met automatische oproepverdeling, IVR-systemen en meer. Leer over de voordelen van virtuele callcenters, zoals flexibiliteit en lagere kosten. Bezoek nu om meer te weten te komen over het kiezen van de juiste software voor uw behoeften en verhoog de klanttevredenheid!

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Heeft u nood aan betrouwbare Nederlandse telefonie software?

Bellen en gebeld worden via internet met onze geavanceerde telefonie software. Voer internationale en regionale oproepen voor lokale prijzen.

Onze website maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan, gaan we ervan uit dat we uw toestemming hebben om cookies te plaatsen zoals beschreven in onze privacy- en cookiebeleid.

Start Free Trial x